Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
10 timer til Paradis
|
|
Tumut |
Lagt på d. 04/01-2012 23:04
|
Øvet medlem Antal indlæg: 283 |
http://www.kino.d...il-paradis Ny film om Danmark og Thailand og kærligheden imellem dansk og thai, uden at havde set filmen, virker den som om den faktisk er god. Tror den viser hvor svært folk har ved at tro, at man kan finde en kvinde på "naturlig vis" og ikke i en bar (ikke fordi det er forkert) Folk er bare dømmende for sådan noget. Glæder mig til at se den. |
|
|
Tumut |
Lagt på d. 04/01-2012 23:09
|
direkte link til trailer http://www.youtub...KA75wECbjg Video indsat i indlæg. Admin Redigeret af Webmaster d. 04/01-2012 23:17 |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 04/01-2012 23:47
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Lagde det lige på som nyhed på forsiden :-)
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
thongsala |
Lagt på d. 05/01-2012 07:28
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
Glæder mig til,at se den,er den ikke med Kim Kold? |
|
|
sony |
Lagt på d. 05/01-2012 07:34
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Ja det bliver en sjov film, at se en film om hr jensen hæ hæ. Nej snot for sig, det da utroligt hvis der er voksne mennesker der lever sådan. Man har ellers opfattelse at sådan en boody bulider er en selvstændig mand. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Olsen99 |
Lagt på d. 05/01-2012 10:26
|
Øvet medlem Antal indlæg: 246 |
De fleste body buildere har en selvstaendighed naer nul, deres ego ligger i deres oppustede muskler og ikke i deres hjerne, de fleste af dem er ikke alt for kloge....kender en del og de er ikke til at holde ud. glaeder mig dog til at se filmen, men mon ikke vi er en del der ved hvad der kommer til at udspille sig. |
|
|
Tumut |
Lagt på d. 06/01-2012 12:49
|
Olsen99 skrev: De fleste body buildere har en selvstaendighed naer nul, deres ego ligger i deres oppustede muskler og ikke i deres hjerne, de fleste af dem er ikke alt for kloge....kender en del og de er ikke til at holde ud. glaeder mig dog til at se filmen, men mon ikke vi er en del der ved hvad der kommer til at udspille sig. Ja, men der er også nogle der ikke er. Jeg har kendt en del af de "hårde", som man tager som en selvfølge at de er barske. Og senere har det vist sig at det var de ikke. 2 af dem jeg har kendt, som begge var aktive træner i center (den ene bodybuilder og den anden bare styrke) har begge prøvet at gøre selvmord, netop pga at de var undertrykt af deres kone (ved godt det ikke er deres mor, men alligevel) Så tror ikke det rammer helt ved siden af. Husk på, det yder, er altid en maske vi tager på. Det er bare forskelligt hvor langt den er fra viirkeligheden |
|
|
Olsen99 |
Lagt på d. 27/01-2012 09:28
|
Maaske der er nogen der ikke har set dette, men der var lidt om filmen i Go'aften Danmark, det kan ses her : http://www.dr.dk/...owet/29275 Indslaget kommer ca. 35 min. inde i udsendelsen. Hva' syntes i om Scott...... Olsen99.
Pas paa, der er altid en sulten grib, som kigger dig over skulderen. |
|
|
sony |
Lagt på d. 27/01-2012 09:45
|
Tak olsen for linket (så du kan jo godt hæ hæ) Ham Scott lød da til at være en kæmpe butnakke. Men det er da en film jeg skal ind og se i øst for paradis, og det bliver da nok i dag eller i morgen Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 27/01-2012 10:04
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
Olsen99 skrev: Maaske der er nogen der ikke har set dette, men der var lidt om filmen i Go'aften Danmark, det kan ses her : http://www.dr.dk/...owet/29275 Indslaget kommer ca. 35 min. inde i udsendelsen. Hva' syntes i om Scott...... Er det ikke aftenshowet på DR du linler til Jeg glæder mig til at se filmen Come As You Are
|
|
|
Olsen99 |
Lagt på d. 27/01-2012 10:06
|
Nirvana. Du har ret, en fejl fra min side........ 555 Dumme og bedrevidende mig... Redigeret af Olsen99 d. 27/01-2012 10:17 Olsen99.
|
|
sony |
Lagt på d. 27/01-2012 13:28
|
Her er mere fra dr2 ca 24 minutter inde i programmet http://www.dr.dk/...rne#/29284 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
lung |
Lagt på d. 27/01-2012 14:23
|
Øvet medlem Antal indlæg: 365 |
http://www.dr.dk/... -------------------------------------------------------------------------------- bemærk kællingen siger ..."mænd der har problemer med deres maskulinitet eller problemer med de danske kvinder og som rejser til Thailand....kæmpe problemstilling"...MMUUUaahaahahaha.. tøsen fatter ikke at nogen bare er mere tiltrukket af Thailanske kvinder fordi de er kønnere...OG mere lækre lung |
|
|
lung |
Lagt på d. 27/01-2012 14:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 365 |
jeg bliver bare pisset off, når man bliver sat i bås fordi man ka li Thailand..... lung |
|
|
Olsen99 |
Lagt på d. 27/01-2012 14:32
|
Er det ikke bare jalouxi sangen vi vi hoere igen og igen fra danske kvinder, samt fra maend som er laast fast i et dansk aegteskab...?
Olsen99.
|
|
fckguld |
Lagt på d. 27/01-2012 15:01
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 962 |
Olsen99 skrev: Ha Ha - skal se den i morgen.
Er det ikke bare jalouxi sangen vi vi hoere igen og igen fra danske kvinder, samt fra maend som er laast fast i et dansk aegteskab...? DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
|
|
|
Olsen99 |
Lagt på d. 27/01-2012 15:06
|
Haaber at du kommer med en tilbagemelding om filmen..........Der gaar jo nok et stykke tid inden den kan ses paa nettet...maaske.. Du oenskes god fornoejelse, jeg tror at den er god ! Olsen99.
|
|
HKP |
Lagt på d. 27/01-2012 15:09
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
lung skrev: http://www.dr.dk/... -------------------------------------------------------------------------------- bemærk kællingen siger ..."mænd der har problemer med deres maskulinitet eller problemer med de danske kvinder og som rejser til Thailand....kæmpe problemstilling"...MMUUUaahaahahaha.. tøsen fatter ikke at nogen bare er mere tiltrukket af Thailanske kvinder fordi de er kønnere...OG mere lækre lung Helt enig |
|
|
Nirvana |
Lagt på d. 27/01-2012 16:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 615 |
lung skrev: http://www.dr.dk/... -------------------------------------------------------------------------------- bemærk kællingen siger ..."mænd der har problemer med deres maskulinitet eller problemer med de danske kvinder og som rejser til Thailand....kæmpe problemstilling"...MMUUUaahaahahaha.. tøsen fatter ikke at nogen bare er mere tiltrukket af Thailanske kvinder fordi de er kønnere...OG mere lækre lung Siden blev ikke fundet Come As You Are
|
|
|
natty |
Lagt på d. 27/01-2012 17:01
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
sikken et dejligt sprog herinde: kællingen og i en anden tråd fede og dovne stewardesser.
Redigeret af natty d. 27/01-2012 17:12 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |