Se indlæg
 Udskriv debat
Bubber i Pattaya
keniko
Ja så er der igen fokus på det sædvanlige:

http://www.bt.dk/...-paa-gaden

Mvh

K.
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.

Amagerdreng
Ak IGEN skal PTY fremstilles som en (sorry udtrykket) LUDER BY....
selv om der findes så meget andet rundt omkring PTY.. SUK men glæder mig til at se udsendelsen. Der skrives i artiklen "for åbent camera" gad vide hvad de så har betalt hende for at være med i denne udseldelse ???.
Gad vide hvilke danskere der har været med i disse optagelser ?? Skulle nogle af disse evt være her på DTW så fortæl....
Og så lige en ting mere.. Bubber er IKKE den eneste "Kendte" Dansker der har løbet rundt i PTY (med eller uden dame) og han slå hårdt så gæt selv.....Intet navn nævnt ingen glemt.....Sunflower
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Kim Ludvigsen
Jep, det er udsendelsen, man efterlyste deltagere til her. Og resultatet er vel også det, som efterlysningen gav udtryk for.

Jeg er mere spændt på, hvad resultatet af den efterfølgende efterlysning bliver.

For øvrigt, temmelig banalt og intetsigende at spørge barpigen, om hun ville have haft sex med ham for penge, og om hun gik i seng med alle der betalte.

Lidt synd, at hun ikke gav ham historien om, at hun lige var kommet til byen, og at han var den første, hun var gået med, fordi han var så handsum, at hun ikke kunne lade være.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
SteenJ
"Lidt synd, at hun ikke gav ham historien om, at hun lige var kommet til byen, og at han var den første, hun var gået med, fordi han var så handsum, at hun ikke kunne lade være."

DET blev klippet vækrol
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

Lung Yao
Amagerdreng skrev:
selv om der findes så meget andet rundt omkring PTY.. SUK men glæder mig til at se udsendelsen. Der skrives i artiklen "for åbent camera" gad vide hvad de så har betalt hende for at være med i denne udseldelse ???.
Gad vide hvilke danskere der har været med i disse optagelser ?? Skulle nogle af disse evt være her på DTW så fortæl....
Og så lige en ting mere.. Bubber er IKKE den eneste "Kendte" Dansker der har løbet rundt i PTY (med eller uden dame) og han slå hårdt så gæt selv.....Intet navn nævnt ingen glemt.....Sunflower

Og det bliver nok heller ikke sidste gang, for der har været for nyligt IGEN og igen genudsendte udsendelsen:" På spanden i Thailand".(ikke kun fra Patty, men en store del derfra).

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

filihankat
Bubber er jo bare totalt forudsigelig. Når han siger som han gør om pigerne i Pattaya, så er det udelukkende fordi han ved at Hr. og Fru Danmark sidder hjemme ved kakkelbordene og kigger med. Manden er så politisk korrekt at det er kvalmende.

Hvem ved hvad han har lavet efter at kameraerne blev slukket?

sony
filihankat skrev:
Bubber er jo bare totalt forudsigelig. Når han siger som han gør om pigerne i Pattaya, så er det udelukkende fordi han ved at Hr. og Fru Danmark sidder hjemme ved kakkelbordene og kigger med. Manden er så politisk korrekt at det er kvalmende.

Ja mon ikke han har fået et lille put, hva fanden han er jo kun en mand og hvem kan modstå sådan en fristelsePfft
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Amagerdreng
Kom til at tænle på.. Kan dem fra TV og KÆRE BUBBER ikke kende forskel på Patttaya og Jomtien...????
"Målet for Bubbers rejse i TV2-udsendelsen er en hel dansker-gade i Pattaya, hvor barerne er ejet af danske mænd, der er gift med thailandske piger og bærer navne som Tordenskjold og Roskilde"
HMM Jeg kender IKKE en Tordenskjold og Roskilde der ligger i Pattaya men i nogles øjne måske "SAME-SAME but different"
Og så lige....Man må så håbe på at der var "BADEKAR" på værelset så han kunne tænke på de gode gamle dage hvor han var alene i karet !!! og sagde "GO DAG DA" ja mon ikke ham har haft en rigtig "GO DAG DA" eller måske "GO NAT DA" Friends again

maik
Bubber er nok enaf de sidste i verden, der har ret til at dømme thailandske piger og danske mænd der besøger Pattaya. tilsyneladende er han villig til at gøre hvad som helst for at lave en tv-udsendelse,

En person som han kan kun kaldes for:

'En luder for folket'
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
Amagerdreng skrev:

Det er vel fordi, det er en luderby !

lung
Bubber = Narrøv

lung

AL 48
maik skrev:
Bubber er nok enaf de sidste i verden, der har ret til at dømme thailandske piger og danske mænd der besøger Pattaya. tilsyneladende er han villig til at gøre hvad som helst for at lave en tv-udsendelse,

En person som han kan kun kaldes for:

'En luder for folket'

Han er heller ikke lige min kop thé.
Men der må jo være seergrundlag for at lave disse optagelser med ham. Så hvem er egentlig dummest, - ham eller --??
Han laver cool cash,- og griner måske skummelt bagefter.
God Jul

iThai
hn skrev:
Amagerdreng skrev:

Dejligt at nogen vil sige sandheden...tsk tsk.
Hvorfor andre konstant holder hånden over byen, er mig ubegribeligt.
Tag nu den by for at være det den er, og kom så videre i livet!!!
Ingen grund til at forsvare at man kommer i Thailand, uanset om det er Pattaya eller et andet sted, man er
alligevel stemplet med div. fordomme af familien og andre.
Jeg har boet hernede i 15 år, og har da forlængst lært at leve med de simple, uvidende, og kulturelt ubegavede
danske holdninger, forestillinger og kommentarer...
Kom videre folkens, og lad den stakkels pøbel hjemme i skide kolde, dyre og Jante lovs plagede lorte Danmark
rende rundt efter deres egen hale.
ithaiuthai@hotmail.com

patirak
iThai skrev:
hn skrev:
Amagerdreng skrev:

Dejligt at nogen vil sige sandheden...tsk tsk.
Hvorfor andre konstant holder hånden over byen, er mig ubegribeligt.
Tag nu den by for at være det den er, og kom så videre i livet!!!
Ingen grund til at forsvare at man kommer i Thailand, uanset om det er Pattaya eller et andet sted, man er
alligevel stemplet med div. fordomme af familien og andre.
Jeg har boet hernede i 15 år, og har da forlængst lært at leve med de simple, uvidende, og kulturelt ubegavede
danske holdninger, forestillinger og kommentarer...
Kom videre folkens, og lad den stakkels pøbel hjemme i skide kolde, dyre og Jante lovs plagede lorte Danmark
rende rundt efter deres egen hale.

Det er så rigtigt som det er sagt!!!! Jeg elsker folks blik når jeg siger jeg bor i Bangkok... De tror helt sikkert jeg er sammen med en luder der... Og det har de faktisk ret i! Smile

fckguld
filihankat skrev:

Ha Ha , ja ikke til vide , men selvfølgelig undrer folk sig over hvorfor man gider at opholde sig i pat - med mindre det er for fisse og alkohol, så er der sgu ikke andet komme efter i det hul.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Kim Ludvigsen
Jeg kan nu heller ikke se, hvad der ellers tiltrækker turisterne. Ja, Mini Siam er da fint, og Sanctuary of Thruth er imponerende, men det er vel ikke ligefrem årsagen til, at man vælger Pattaya. Og det er i hvert fald ikke stranden langs Beach Road, der er turistmagneten.

Ikke at man skal skære alle over én kam, men mon ikke det er nattelivet, der tiltrækker et pænt stykke over de 90 procent af turisterne.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Amagerdreng
I er så PISSE kloge (ja undskyld mit sprog) men kan jeg gøre for at visse af mine venenr (ikke Danske og ikke kun kvinder) bor i Pattaya ?? og jeg derfor bla kommer der.
Jer der kun kan se negativt på Pattaya ja i har vel været der og selvfølgelig også på div barer og damer for ellers kan man ikke udtale sig om byen kan man ???.
Og Pattaya er andet end druk og damer. Men man bestemmer vel selv hvor man vil befinde sig i Pattaya..
Lad os så komme tilbage til det tråden egentelig handler om.

Amagerdreng skrev:
I er så PISSE kloge (ja undskyld mit sprog) men kan jeg gøre for at visse af mine venenr (ikke Danske og ikke kun kvinder) bor i Pattaya ?? og jeg derfor bla kommer der.
Jer der kun kan se negativt på Pattaya ja i har vel været der og selvfølgelig også på div barer og damer for ellers kan man ikke udtale sig om byen kan man ???.
Og Pattaya er andet end druk og damer. Men man bestemmer vel selv hvor man vil befinde sig i Pattaya..
Lad os så komme tilbage til det tråden egentelig handler om.

Ja, lad os det.

Var det ikke ludere i Pattaya, det begyndte med ? (og Bubber i en birolle) Wink

Amagerdreng
Næ faktisk ikke.. Det drejer sig om et tv program og om danskere der er bosat i (det som tv kalder) Pattaya.
"Målet for Bubbers rejse i TV2-udsendelsen er en hel dansker-gade i Pattaya, hvor barerne er ejet af danske mænd, der er gift med thailandske piger og bærer navne som Tordenskjold og Roskilde.

At Bubber så tager en kvinde med hjem det er en biting.. men skal selvfølgelig puttes ind for at få KØD PÅ BORDET.. Læs selv artiklen..

Amagerdreng skrev:
Næ faktisk ikke.. Det drejer sig om et tv program og om danskere der er bosat i (det som tv kalder) Pattaya.
"Målet for Bubbers rejse i TV2-udsendelsen er en hel dansker-gade i Pattaya, hvor barerne er ejet af danske mænd, der er gift med thailandske piger og bærer navne som Tordenskjold og Roskilde.

At Bubber så tager en kvinde med hjem det er en biting.. men skal selvfølgelig puttes ind for at få KØD PÅ BORDET.. Læs selv artiklen..

Det har jeg da gjort !

Artiklen drejer sig stort set om prostitution i sexbyen Pattaya !

Jeg tror også, at jeg vil på studietur der snart. Cool

Spring til debat: