Se indlæg
 Udskriv debat
Bar og bil saelges
banwan
Jeg har sat min bar til salg for 150.000 baht. Har haft baren i 2 aar og har stadig 4 1/2 aars lease tilbage. Ejeren er villig til og forlaenge kontrakten til hver en tid. Pris pr. md 5.000 baht plus el og vand, alt i alt ca. 8.000 baht. der er stue, sovevaerelse, bad og toilet paa foerste sal og selvfoelgelig i stueplan for kunderne.

Min gamle toyota corolle soluna 1997 er ogsaa til salg for 150.000 baht.

Mit hus regner vi med at have solgt indenfor de naeste 2-3 uger, saa det er gaaet som forventet. Problemet er at her ude tager det en helvedes tid foer koeber faar pengene fra banken.

For yderliger oplysninger kontakt mig paa: 085-7430506 eller send PB.

God dag til alle.

Mvh.
Banwan

Peder1968
Er det bare mig der synes 150.000 Tbh er mange penge for en 14 år gammel Toyota Corolla?

carstenj
hvor ligger din bar?

banwan
Peder1968 skrev:
Er det bare mig der synes 150.000 Tbh er mange penge for en 14 år gammel Toyota Corolla?

Du kunne jo proeve og kigge paa nettet : taladrod, one2car eller en af de andre, evt. bevaege dig ud og se hvad de tager ved cardealerne......

Go' dag

Banwan

NoiNarak
banwan skrev:
Peder1968 skrev:

Du kunne jo proeve og kigge paa nettet : taladrod, one2car eller en af de andre, evt. bevaege dig ud og se hvad de tager ved cardealerne......

Go' dag

Banwan

Der bliver spurgt,hvor din bar ligger-det var måske nok så relevant for interreserede.

sune
Banwan giver dig ret, men måske vil NoiNarak købe, for han bruger jo det alvorlige ord interreserede..

Håber du får solgt til en seriøs person...Read the rules

flyer
sune skrev:
Banwan giver dig ret, men måske vil NoiNarak købe, for han bruger jo det alvorlige ord interreserede..

Mon ikkedet sidste bær er på vej!?Cheers Kick you
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

ABS
Ja og det ville du blive glad for khun flyer, siden du kommer med en sådan skrivelse.Hmmmmmm
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
claus31130
Peder1968 skrev:

Generelt synes jeg personbiler har en høj pris som brugte men her er et par priser på en tilsvarende årgang , så helt dyrt er det vist ikke

http://www.thaica...id=Tent715
og
http://www.thaica...id=Tent808

http://www.cs-web.in.th/
flyer
ABS skrev:
Ja og det ville du blive glad for khun flyer, siden du kommer med en sådan skrivelse.Hmmmmmm

Kop khun krap, ABS godt set, er efterhånden træt af at se på indlæg det er styret af Shinga og des lige. Der er jo allerede faldet advarsler, så må det da stoppe! Jeg ved godt at jeg selv kan komme med noget skidt en gang imellem, men jeg forfølger ikke én bestemt! Jeg er ikke på nogens side, så næste gang jeg ser noget fra sune vil jeg da læse det og give mit besyv med hvis jeg har noget at bidrage med jeg ønsker skam ikke noget dårligt for ham, du må da indrømme at flere af hans indlæg bære kraftigt præ af halsbrand slukket med Shinga.
Vi kan sagtens være uenige her på siden, men at blive ved med at hakke på én bestemt hører ikke til her.
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

sune
Du er da vist godt igang Flyer... så hvad er det du vil sige...

Jeg drikker overhovedet ikke, ud over det enkelte glas kl. 1400 og til aftensmaden, så din påstand må vel stå for egen regning vil jeg da tro...

Gud fader bevares siger jeg bare... Jeg kender ikke dig, men du kender åbenbart mig.... fyfyLOL LOL

hugoboerge
Shinga.

Det lyder da ogsaa som een der har faaet en Singha for meget.

Mon ikke baren er i Khon Kaen ?

Skipper Hans
Troede soerme det drejede sig om at saelge en bar og en bil... og lige pludselig er der et par stykker der bliver personlige???? tror det er tegn paa kedsommelighedGrin

hugoboerge
Skipper Hans skrev:
Troede soerme det drejede sig om at saelge en bar og en bil... og lige pludselig er der et par stykker der bliver personlige???? tror det er tegn paa kedsommelighedGrin

Det her er en website der skulle anvendes til at give gode raad og vejledning til danskere i al almindelighed omkring Thailand, men i mange tilfaelde kommer der er en masse personfnidder ud af det.

Soergeligt men sandt.

banwan
NoiNarak skrev:
banwan skrev:
Peder1968 skrev:

Go' dag

Banwan

Der bliver spurgt,hvor din bar ligger-det var måske nok så relevant for interreserede.

Du kunne jo som andre ringe eller sende enPB!!!Bvdrrrrrr

Peder1968
claus31130 skrev:
Peder1968 skrev:

Generelt synes jeg personbiler har en høj pris som brugte men her er et par priser på en tilsvarende årgang , så helt dyrt er det vist ikke

http://www.thaica...id=Tent715
og
http://www.thaica...id=Tent808

jeg bøjer mig Kick you

Det undre mig da Toyota'r i Thailand koster ca. 1/3 af hvad de koster i Danmark når de er nye, men brugtprisen er ca. den samme eller højer i Thailand når bilen er over 12-13 år gammel.
Men det må være rusten der gør forskellen Frown og efterspørgselen er større på brugte biler da måske der ikke er så mange der har råd til ny Wink

John
sune skrev:

Sune nu er det sidste advarsel, stop dit personfnidder hvis du vil være på DTW.

Admin
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Frank
banwan skrev:
Jeg har sat min bar til salg for 150.000 baht. Har haft baren i 2 aar og har stadig 4 1/2 aars lease tilbage. Ejeren er villig til og forlaenge kontrakten til hver en tid. Pris pr. md 5.000 baht plus el og vand, alt i alt ca. 8.000 baht. der er stue, sovevaerelse, bad og toilet paa foerste sal og selvfoelgelig i stueplan for kunderne.

Min gamle toyota corolle soluna 1997 er ogsaa til salg for 150.000 baht.

Mit hus regner vi med at have solgt indenfor de naeste 2-3 uger, saa det er gaaet som forventet. Problemet er at her ude tager det en helvedes tid foer koeber faar pengene fra banken.

For yderliger oplysninger kontakt mig paa: 085-7430506 eller send PB.

God dag til alle.

Mvh.
Banwan

Jeg kan supplere med, at jeg ikke har sat hverken hus eller knallert til salg. Og du er også velkommen til at kontakte mig på pb. Smile
Redigeret af Frank d. 14/10-2011 15:31

filihankat
banwan skrev:
NoiNarak skrev:
banwan skrev:
Peder1968 skrev:

Go' dag

Banwan

Du kunne jo som andre ringe eller sende enPB!!!Bvdrrrrrr

Hvad skal man så med et forum? Er det bare totalt forbudt at stille opklarende spørgsmål til de ting du vil sælge? Eller får man bare en møgspand i hovedet hver gang?

Gamstini
Ja fuldstændig enig. Ud med sproget banwan. Hvor ligger den bar?

Spring til debat: