Se indlæg
Bliver Helle.. den nye statsminister...
|
|
sune |
Lagt på d. 15/09-2011 09:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 359 |
Soc.dem fair løsning: (NOT) - Milionærer skal betale ekstraskat (dog ik Helles mand), - Børn skal gå i folkeskole (dog ik Helles børn), - Danskere har ét personfradrag pr. person (dog ik Helle, hun har 2), - Folk skal betale for at køre ind i Kbh. (ik Helle hun bor 50 meter inden for grænsen), - Man skal cykle og køre i bus i Kbh. (dog ik Helle, der tager Polo'en hver dag fra Østerbro til Borgen), - Man må ikke udnytte tysk moms (Helle flexleaser dog Polo'en på tysk moms hos Fleggaard) Er dette ikke helt thailandsk eller er det bare mig.... |
|
|
DKPete |
Lagt på d. 15/09-2011 10:09
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 594 |
Tv avisen vi ikke måtte se : http://www.youtub...ture=share |
|
|
chaingmai |
Lagt på d. 15/09-2011 10:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
ja er det ikke dejligt,vi kan sidde her og brokke os |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 15/09-2011 10:37
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
Dejligt at se dit indlæg Sune. Håber ikke det bliver en realitet med Helle som ny statsminister... |
|
|
sune |
Lagt på d. 15/09-2011 10:54
|
chaingmai skrev: ja er det ikke dejligt,vi kan sidde her og brokke os Problemet er vel ikke at brokke sig chaingmai, men bare dette at konstatere fakta, hvilket åbenbart kan være et stort problem fra visse andre.. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 15/09-2011 11:11
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Ja stem på de borgerlige, der sammen med DF nok skal sørge for, at jeres kvinders muligheder for at komme til Danmark snart er lig=nul. Har lige været nede og stemme, det samme kan ikke siges om dem der bor i Thailand. Der er vist nogle uden stemmeret, der har læst for meget BT. her på det seneste. |
|
|
larschr5 |
Lagt på d. 15/09-2011 11:14
|
Øvet medlem Antal indlæg: 135 |
sune skrev: Problemet er vel ikke at brokke sig chaingmai, men bare dette at konstatere fakta, hvilket åbenbart kan være et stort problem fra visse andre.. Nu lever vi jo i et demokrati Sune. Det er jo åbenbart svært for en liberal som dig at forstå at andre ikke er enige i dine synspunkter. Der findes ikke en virkelig og ingen kan spå om fremtiden. Flertallet bestemmer og denne gang bliver det højst sandsynligt en rød regering. Og tak for det. Jeg er dødtræt af den firkantede blokpolitik som Venstre og Konservative har ført de sidste mange år. Danmark er bedst tjent med brede løsninger, ikke snævre. VK regeringen har besluttet sig for at S og SF ikke skal have indflydelse og nu bliver de straffet for det. |
|
|
sune |
Lagt på d. 15/09-2011 11:24
|
Demokrati min bare Lars.. Jeg må vel gå ud fra, at du så sanktionere med, at min kone og mit barn ikke har muligheder for at komme ind i Danmark, fordi intetanende personer i regeringen har besluttet, at alt der ikke er den rigtige ariske rase skal smides ud. Gud fader bevares siger jeg bare... Demokrati siger jeg bare.... Det frygtelige er egentligt, at du sanktionere med at Helle kan gøre, som nu Helle vil, bare fordi hun har et flertal bag sig. Det kan vel ikke siges mere direkte. Kan du ikke lide lugten i bageriet,,, så find dig en ny lugt. Jeg skammer mig bare lige nu over at være dansk.. men det behøver jeg vel egentligt ikke, for jeg betaler skat.. Fremtiden bliver jo så interessant fordi, kan Helle gør det, så kan alle andre vel også. Er det ikke det du mener med flertal Lars.... eller har jeg bare misforstået lidt af din retorik. Redigeret af sune d. 15/09-2011 11:33 |
|
|
larschr5 |
Lagt på d. 15/09-2011 11:33
|
Nej det jeg gør faktisk ikke – jeg skrev da vist ret tydeligt at jeg er træt af blå blok (og specielt deres udlændingepolitik). Derfor jeg stemmer på et parti der vil lempe reglerne for jeg synes faktisk de er dybt menneskerettighedskrænkende. |
|
|
Hopla |
Lagt på d. 15/09-2011 11:35
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 72 |
Kapitalist Helle som statsminister ?? Ole Sohn som skatteminister ??? Villy Søvndal som udenrigsminister ???? Er folk blevet fuldstændig rablende vanvittige ?? Tak jeg nøjes - med den ansvarlige politik |
|
|
larschr5 |
Lagt på d. 15/09-2011 11:42
|
sune skrev: Demokrati min bare Lars.. Jeg må vel gå ud fra, at du så sanktionere med, at min kone og mit barn ikke har muligheder for at komme ind i Danmark, fordi intetanende personer i regeringen har besluttet, at alt der ikke er den rigtige ariske rase skal smides ud. Gud fader bevares siger jeg bare... Demokrati siger jeg bare.... Det frygtelige er egentligt, at du sanktionere med at Helle kan gøre, som nu Helle vil, bare fordi hun har et flertal bag sig. Det kan vel ikke siges mere direkte. Kan du ikke lide lugten i bageriet,,, så find dig en ny lugt. Jeg skammer mig bare lige nu over at være dansk.. men det behøver jeg vel egentligt ikke, for jeg betaler skat.. Fremtiden bliver jo så interessant fordi, kan Helle gør det, så kan alle andre vel også. Er det ikke det du mener med flertal Lars.... eller har jeg bare misforstået lidt af din retorik. Jeg må ærlig indrømme jeg ikke helt forstår dig. Du vil ikke have Helle som statsminister, og stemmer derfor på blå blok selvom det betyder at din kone og barn ikke kan komme til Danmark? |
|
|
DKPete |
Lagt på d. 15/09-2011 11:44
|
Synes at det er svært at vælge denne gang. Hader DF og mener de skal sættes helt uden for indflydelse. Samtidig bryder jeg mig slet ikke om S/SF - synes de virker utroværdige.....så hvad skal man stemme for at DF ikke får indflydelse og S/SF ikke for regeringsmagten |
|
|
sleipner |
Lagt på d. 15/09-2011 11:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 128 |
Hepper på de røde og blinker frækt til Johanne |
|
|
laodenmark |
Lagt på d. 15/09-2011 11:55
|
Øvet medlem Antal indlæg: 405 |
Er sådan set ligeglad hvem der vinder. Sålænge der kan føres en ansvarlig økonomisk politik. Med over halvdelen af den arbejdsduelige befolkning på overførsel, er det jo rimeligt nemt at få et flertal med sig. Men skal jo bare tilgodese disse. ja så er man i regering. Håbet er dog at der denne gang kan føres en ansvarlig politik. Så der ikke skal komme andre og rydde op som før er set. og fået prygl derfor. Men jeg kan sku ej heller personligt rejse til thailand og holde ferie på forventet indkomst. halvdelen på overførsel. en stor del af de resternede arbejder i den sociale sector, hospital, skole,forvaltninger mv. Kan sku frygte for hvordan der skal genereres værdier i dette samfund. Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
sune |
Lagt på d. 15/09-2011 12:01
|
Sludder og vrøvl Lars. Jeg kan ikke stemme, måske kunne jeg hvis jeg gad at sætte mig ind i diverse måder, at gøre dette på. Jeg betaler skat til det danske system, og dette upåagtet af, at jeg aldrig kommer til at bruge dette system. Hvor vil du egentligt hen Lars... Forstår det bare ikke, men du vil have mine skattekroner, men ikke give mig goderne.... Jeg har sagt til min kære moder... Du skal fortælle i forvejen, inden du dør, så jeg kan få tid til at finde ud af, hvordan vi kan komme til din begravelse, med papirarbejde og andet. Sådan bliver jeg og min familie behandlet. Dette selvom det danske system forlanger mange penge hver måned, og meget andet, og selvom jeg med glæde betaler min skat, så kan kun jeg, og kun jeg betale min egen hjemrejse, for behandling af eventuelle dårligdomme.. Jeg bliver sgu her... i Thailand.... og må så sørge for jer derhjemme, med mine surt optjente kroner... |
|
|
bk |
Lagt på d. 15/09-2011 12:15
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 64 |
Tror ikke det gør den store forskel hvad jeg stemmer på......... men nu er det gjort! Og så har jeg i det mindste retten til at brokke mig i 4 år mere |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 15/09-2011 12:15
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
sune skrev: Soc.dem fair løsning: (NOT) - Milionærer skal betale ekstraskat (dog ik Helles mand), - Børn skal gå i folkeskole (dog ik Helles børn), - Danskere har ét personfradrag pr. person (dog ik Helle, hun har 2), - Folk skal betale for at køre ind i Kbh. (ik Helle hun bor 50 meter inden for grænsen), - Man skal cykle og køre i bus i Kbh. (dog ik Helle, der tager Polo'en hver dag fra Østerbro til Borgen), - Man må ikke udnytte tysk moms (Helle flexleaser dog Polo'en på tysk moms hos Fleggaard) Er dette ikke helt thailandsk eller er det bare mig.... Din retorik er vist nok noget mabn skal tage det med et gran salt: FØRST og fremmest ville lige pointere at Jeg er enig at mange ting som HELLE gører er ikke "moralsk rigtige", og selv om JEG misbilligere det så fælge hun bare gældende lovgivning som OGSÅ blå blok har tilladt for ikke at "skyde sig selv i foden og ramme deres "kernevælgere": Milionærer skal betale ekstraskat (dog ik Helles mand), - ligesom mange andre rige udelandske danskere og deslige.- Børn skal gå i folkeskole (dog ik Helles børn), - lige som mange andre, og jeg kunne godt tænke mig at se noget dokumentation om andre folketings medlemmer valg af børnenes skole.Danskere har ét personfradrag pr. person (dog ik Helle, hun har 2), - Det ville du også have hvis din kone ikke har noget skattepligtigt indkomst i DK. Eller spørg bare Piotr eller Stanislav - Folk skal betale for at køre ind i Kbh. (ik Helle hun bor 50 meter inden for grænsen), - Igen ligesom alle de andre.- Man skal cykle og køre i bus i Kbh. (dog ik Helle, der tager Polo'en hver dag fra Østerbro til Borgen Man må ikke udnytte tysk moms (Helle flexleaser dog Polo'en på tysk moms hos Fleggaard) - Det samme gører største del af Blå blok velhavende vælgere.Mine svar skal ikke opfattes som et forsvar af Helles handlingsmåde, tværtom, men ret skal være ret : Hun følger/udnytter bare gældende lovgivning. Det er ikke hende og deslige som er galt på det men LOVGIVNINGEN, eller har du måske glemte sagelig Mogens Glistrup jonglerings numre. Så min konklusion på dit "moralsk opstød" : MORAL er godt, men DOBBEL MORAL er dobbelt så godt. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
DKPete |
Lagt på d. 15/09-2011 12:34
|
Lung Yao skrev: sune skrev: Soc.dem fair løsning: (NOT) - Milionærer skal betale ekstraskat (dog ik Helles mand), - Børn skal gå i folkeskole (dog ik Helles børn), - Danskere har ét personfradrag pr. person (dog ik Helle, hun har 2), - Folk skal betale for at køre ind i Kbh. (ik Helle hun bor 50 meter inden for grænsen), - Man skal cykle og køre i bus i Kbh. (dog ik Helle, der tager Polo'en hver dag fra Østerbro til Borgen), - Man må ikke udnytte tysk moms (Helle flexleaser dog Polo'en på tysk moms hos Fleggaard) Er dette ikke helt thailandsk eller er det bare mig.... Din retorik er vist nok noget mabn skal tage det med et gran salt: FØRST og fremmest ville lige pointere at Jeg er enig at mange ting som HELLE gører er ikke "moralsk rigtige", og selv om JEG misbilligere det så fælge hun bare gældende lovgivning som OGSÅ blå blok har tilladt for ikke at "skyde sig selv i foden og ramme deres "kernevælgere": Milionærer skal betale ekstraskat (dog ik Helles mand), - ligesom mange andre rige udelandske danskere og deslige.- Børn skal gå i folkeskole (dog ik Helles børn), - lige som mange andre, og jeg kunne godt tænke mig at se noget dokumentation om andre folketings medlemmer valg af børnenes skole.Danskere har ét personfradrag pr. person (dog ik Helle, hun har 2), - Det ville du også have hvis din kone ikke har noget skattepligtigt indkomst i DK. Eller spørg bare Piotr eller Stanislav - Folk skal betale for at køre ind i Kbh. (ik Helle hun bor 50 meter inden for grænsen), - Igen ligesom alle de andre.- Man skal cykle og køre i bus i Kbh. (dog ik Helle, der tager Polo'en hver dag fra Østerbro til Borgen Man må ikke udnytte tysk moms (Helle flexleaser dog Polo'en på tysk moms hos Fleggaard) - Det samme gører største del af Blå blok velhavende vælgere.Mine svar skal ikke opfattes som et forsvar af Helles handlingsmåde, tværtom, men ret skal være ret : Hun følger/udnytter bare gældende lovgivning. Det er ikke hende og deslige som er galt på det men LOVGIVNINGEN, eller har du måske glemte sagelig Mogens Glistrup jonglerings numre. Så min konklusion på dit "moralsk opstød" : MORAL er godt, men DOBBEL MORAL er dobbelt så godt. . Vel har hun fulgt loven (mere eller mindre ) og gjort som så mange andre - men nu er hun jo opstillet som kandidat til at være landets nye leder - og så gælder der altså andre spilleregler for moral og etik end der gør for os almindelige dødelige. Top politikerne kan idag ikke tillade sig at dingle beruset rund / have en elskerinde / lyve...og blive taget i en løgn / osv. |
|
|
sony |
Lagt på d. 15/09-2011 12:42
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Godt skrevet lung.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 15/09-2011 12:42
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
sune skrev: Sludder og vrøvl Lars. ............................................................................... Dette selvom det danske system forlanger mange penge hver måned, og meget andet, 1) og selvom jeg med glæde betaler min skat, så kan kun jeg, og kun jeg betale min egen hjemrejse, for behandling af eventuelle dårligdomme.. 2) Jeg bliver sgu her... i Thailand.... og må så sørge for jer derhjemme, med mine surt optjente kroner... Sandheder med visse modifikationer fra een der har vendt ryggen til det danske samfund. Ingen misundelse herfra, gider bare ikke stå model til sådan noget brok, DU har selv valgt din fremtid. 1- HVIS du kunne få mulighed for at slippe for det, så ville du sikkert også GØRE det med glæde. 2- JA, bliv du bare der og VI andre ville måske også (hvis vi kunne) være glade for at slippe for at betale til din pension under et eller andet form med VORES sure optjente kroner. Men sådan er VI ikke i DK og vi betaler også i fælleskab, men måske med "en tvungen glæde" til dit otium. Nyd din tilværelse under dejlige omgivelse, for det er ikke sikkert at du ville kunne forsøtte med det i fremtiden, HVIS blå blok får 4 år til i magten. Prøv lige at læse hvad DIN og VORES sure optjente kroner går også til : << Politikere, som ikke klarer skærene i dag, kan glæde sig over at få mere end en halv million kr. for deres slid på Borgen.>> http://www.b.dk/politiko/farvel-til-folketinget-goddag-til-en-halv-million . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
Spring til debat: |