Se indlæg
 Udskriv debat
THAI Massage Roskilde
Kjeld Thorsen
Til ny pæn klinik til god Thai massage og Olie massage søges Thai Pige med Eksamen i Thai Massage fra Watt Poo eller anden god skole.
Se
www.Thaifysiurgis...
eller skriv til

eller

eller ring
41 36 92 99

888
Kører i med eller uden afslutning?
Bør vel fremgå af jobbeskrivelsen!
Read the rules

HELKROPS MASSAGE MED OLIE

Man må vel spørge, da websiden ikke siger noget om eksklusiv penis eller lignende!

Frown
888

Jeg har kigget på den ellers flotte hemmeside, men kan ikke se hvilken type massagebænk i bruger?

Eller bruger I ikke massagebænk?

mr tirak
@ 888.
Har lige sakset lidt fra et af dine andre indlæg, der vel passer godt til din kommentar i denne tråd.

(Brokkerøvene der ikke har andet at lave, end at brokke sig, kan squ da finde noget andet at tage sig til her i livet, og lade være med at læse og kommentere alt...)

Når du læser hjemme siden, frem går det helkropsmassage med olie 1 time 350 kr, hvis det er det der får dig til at tro at det også giver din penis massage arbejder du nok med Thai priser, og ikke en husleje i Roskilde, samt skat og moms.

(Man må vel spørge, da websiden ikke siger noget om eksklusiv penis eller lignende!)
skriver du, ja hvis man går ud fra at alle giver denne service, men det er jo ikke tilfældet i Dk, bortset måske fra de steder du kommer

Venligst

Mr Tirak
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
Må vel konstatere at Mr. 888 er en typisk Leif'er

Skeptikeren

ubon lynge
Ikke for jeg vil holde med nogle her, men prøv lige engang og undersøge hvor mange Thai massage klinikker som udføre en happy ending, det er der rigtig mange som gør, Der er jo mange mænd som tror at sådan noget som en happy ending følger med da der jo er nogle som ikke tænker så langt.
Jeg kender flere som har massage klinikker, som skriver på deres hjemmeside at de ikke udføre sådan opgaver, men der er også mange som gør det for der er penge i en happy ending.
Jeg ved det da jeg sælger massagebrikse, og kommer med dem, så snakker man jo, der er jo nogle som både bruger brikse samt en madras på gulvet.

Held og Lykke med Klinikken i Roskilde.
Ubon.

Pibe

bimmelim
Vil give Ubon Lynge ret i at rigtig mange klinikker yder denne service.
Også her i Esbjerg.
Spørg bare jeres kone da de sikkert har en venninde som arbejder i sådan en klinik.
Det er så ikke ensbetydende med at alle der kender en venninde som arbejder i sådan en klinik yder denne "service"
Her i Esbjerg har vi da klinikker som yder denne service og jeg ved pigerne/damerne snakker meget om sådan noget.

www.kgi.dk
laodenmark
bimmelim skrev:
Også her i Esbjerg.
Spørg bare jeres kone da de sikkert har en venninde som arbejder i sådan en klinik.
Det er så ikke ensbetydende med at alle der kender en venninde som arbejder i sådan en klinik yder denne "service"
Her i om sådan noget.

Ja,det er træls det forholder sig sådant, at der ydes tillægsydelser. det har ødelagt klinikkernes
renome. Især når man syntes om thaimassage. men så må man vente til man kommer derud. for ikke at blive slået i hartkorn med andre som måske går der af andre årsager end almindelig massage. Men igen er det vel pengene som styre
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

flyer
888 skrev:
Read the rules

Man må vel spørge, da websiden ikke siger noget om eksklusiv penis eller lignende!

Frown

Ja nogle er jo så ringe udstyret at de må have små thaihænder til at udføre opgaven, hvor er du dog dum at hører på!!! Hvorfor skal vi høre om din nedværdigelse af thaikvinder her på siden, eller du går måske rundt og tro du er en gave til dem.... tro du om igen! Kender flere der udføre den service, tror du de er glade for det de laver Sad du kunne jo ringe og høre dem ad hvis det endelig var, men nej du skulle lige være smart i en fart.... og dermed sat dig selv i bås set med mine øjne!
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

888
Nu får jeg squ nok den sidste røde prik, for at have sat dette igang.
Sandheden er ilde hørt!!!
888

SteenJ
bimmelim skrev:
Også her i Esbjerg.
Her i Esbjerg har vi da klinikker som yder denne service og jeg ved pigerne/damerne snakker meget om sådan noget.

Ja, og de har en meget mere "fri" holdning til dette, at gøre manden/kvinden tilpas, end vesterlændinge har.
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

roald
Foregår også her i Herning ,har en kammerat som var nede og skulle have en gang seriøs massage og en fodbehandling, han havde knap lagt sig på briksen før 3 thaikvinder stod og småfnisede, og med deres pegefinger prikkede til hans diller, han havde ikke lagt op til noget (sagde han )

flyer
roald skrev:
Foregår også her i Herning ,har en kammerat som var nede og skulle have en gang seriøs massage og en fodbehandling, han havde knap lagt sig på briksen før 3 thaikvinder stod og småfnisede, og med deres pegefinger prikkede til hans diller, han havde ikke lagt op til noget (sagde han )

Ja den type af thaikvinder uden skam i livet kender jeg desværre oz, men der er oz mange seriøse.... og som min exthai sagde så rigtigt "Hvis du putter en rådden sild ned i en tønde, kommer de alle til at lugte råddent"

Jeg er skam ikke blind, men hader når folk generalisere.

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

bimmelim
Dette kan ikke siges bedre.
Det er som pest der smitter de andre raske/gode mennesker
Men der er også nogen der er nemmere at lokke end andre mht. penge og status.
Her i Esbjerg er der nogle "kliker" der kun ser penge og staus som vejen frem desværre.
Men der er også mange gode piger her det er helt 100% sikkert.

www.kgi.dk
FCKdk
Bimmelim skrev:
Men der er også mange gode piger her det er helt 100% sikkert.

Ja og det er 112% sikkert at blandt alle disse "gode" piger,
får Du afslutning hos 90% af dem!!!!
Tak for det!!!!Wink

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Frank
flyer skrev:
888 skrev:
Read the rules

Frown

Ja nogle er jo så ringe udstyret at de må have små thaihænder til at udføre opgaven, hvor er du dog dum at hører på!!! Hvorfor skal vi høre om din nedværdigelse af thaikvinder her på siden, eller du går måske rundt og tro du er en gave til dem.... tro du om igen! Kender flere der udføre den service, tror du de er glade for det de laver Sad du kunne jo ringe og høre dem ad hvis det endelig var, men nej du skulle lige være smart i en fart.... og dermed sat dig selv i bås set med mine øjne!

Du skriver længere nede, at du har været thaigift. Samtidig skriver du, at hader når folk generaliserer. Idet jeg gætter på, at du ikke går rundt og kigger andre thai-gifte efter i underbukserne, så lad venligst være med selv at generalisere om vores udstyr på baggrund af dit eget. Tak. Smile

Rawirot
Frank skrev:
flyer skrev:
888 skrev:
Read the rules

Frown

Den er måske ikke stor men den sidder på en ivrig krop. Pfft

Du skriver længere nede, at du har været thaigift. Samtidig skriver du, at hader når folk generaliserer. Idet jeg gætter på, at du ikke går rundt og kigger andre thai-gifte efter i underbukserne, så lad venligst være med selv at generalisere om vores udstyr på baggrund af dit eget. Tak. Smile

Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk

flauenskjold-by.dk/ Siamren
Frank
Rawirot skrev:
Frank skrev:
flyer skrev:
888 skrev:
Read the rules

Frown

Den er måske ikke stor men den sidder på en ivrig krop. Pfft

Jeg tror dig gerne! Smile

flyer
Frank skrev:
flyer skrev:
888 skrev:
Read the rules

Frown

Grin Ja jeg kan godt se at mit ordvalg er lidt forkert... Jeg skulle havde skrevet du istedet for nogle, det beklager jeg, heller ikke jeg skal generalisere!

Ha en dejlig solskinsdag.

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

Kjeld Thorsen
Vil I læse indlægget. Det er en annonce efter en medhjælper til den nye klinik. En Thai Pige, der har eksamen fra Watt Poo eller anden god skole i THAI Massage.
Vil I debattere om andre emner et andet sted

Spring til debat: