Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Livet som udlænding i Thailand » Natteliv, barer og pubber
 Udskriv debat
nyt "bar-område" i Jomtien
ener37
Hejsa
Er der nogle af jer som evt har hørt noget om der skulle være opført et nyt bar-område i jomtien og hvor det er henne.... var dernede for et halvt år siden og dér var der ikke noget så vidt jeg kunne se
hilsen
René

born
Du kan kikke lidt her..

http://www.thaila...#post43675

Anonym Bruger
ener37 skrev:
Hejsa
Er der nogle af jer som evt har hørt noget om der skulle være opført et nyt bar-område i jomtien og hvor det er henne.... var dernede for et halvt år siden og dér var der ikke noget så vidt jeg kunne se
hilsen
René

Korrekt, det nye bar område, ligger på den ande side af soi 7 og hedder iøvrigt også her soi 7.

Peter Pin Up Bar, fra soi White House havde åbning af sin nye bar der for en uge siden. Og er nu 'krøbet til korset' og har
sænket sine priser. I Soi White house forlangte de 80-85 bht. for en Heineken.

Nu, nye tider og 60 bht.

Nok ikke den sidste af barerne i soi White House, som har set skriften på væggen. Soi White House 'Er en kirkegård'

sleipner
ener37 skrev:
Hejsa
hilsen
René

Så har du ikke været oppe for enden af soi7 for de klyngebare har været der det sidste årstid. Ja Pinuppen har måtte sænke priserne, men han er stadig for dyr. Jeg tror nu ikke, man skal lave soi white house om til kirkegård endnu.At Pinuppen ikke kunne drive forretning der, når han forlangte 80 baht for en øl er indlysende. Når du fx lige over på den anden siden af gaden hos Curd kan købe til 45 baht.

Robert Kronberg
sleipner skrev:
ener37 skrev:
Hejsa
hilsen
René

Så har du ikke været oppe for enden af soi7 for de klyngebare har været der det sidste årstid. Ja Pinuppen har måtte sænke priserne, men han er stadig for dyr. Jeg tror nu ikke, man skal lave soi white house om til kirkegård endnu.At Pinuppen ikke kunne drive forretning der, når han forlangte 80 baht for en øl er indlysende. Når du fx lige over på den anden siden af gaden hos Curd kan købe til 45 baht.

Jep, 45 bath i barerne i starten at soi 7.

Men jeg klarer nok de 60 baht i soi 8.

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
bruno
Det var der utrolig hvad godt 3 kr i pris kan føre til.

Tome bare og debat på DTW

http://gj-blog.dk/
sleipner
bruno skrev:
Det var der utrolig hvad godt 3 kr i pris kan føre til.

Tome bare og debat på DTW

Jeps hver 3. bajer er jo gratis på den måde.
Sidder man flere sammen, så bliver det til mange penge hver gang.

ener37
troede ikke man kaldte de barer over på den anden side af soi 7 for det nye barområde.... men så ved jeg godt hvad i mener....
da jeg var der for et halvt år siden syntes jeg bare ikke der var så meget gang i den dér... har det ændret sig ???

sleipner skrev:
ener37 skrev:
Hejsa
hilsen
René

chacha
Jeg har ikke været i området endnu...men kommer der næste gang da jeg kender en der har åbnet en bar der også.......er der nogle der har erfaringer derfra ligenu ?????Smile

sleipner
Nej der er nu ikke vild gang i den, da jeg var derude endda i højsæsonen.
Men da var de ved at støbe fundament til flere bar, så man må jo ha en tro på, at stedet kan udvikle sig.

handy
60 bath for en øl må da også være max.....ved godt der er mange der sælger dem både dyrere og billigere....men undres hvordan man i hovedstads området i Danmark sælger øl til 12 og 14 kr hvor der betales moms skat og Helt andre lønninger husleje......varme for den sags skyld......bare en tanke...

b_j3ns3n
var der i august.. der var ikke for mange kunder, så det blev faktis en hyggelig aften. hvad øl koster ligger jeg ikke mærke til, jeg er i thailand på ferie, og har ikke tænkt mig at gå et andet sted hen for at spare 3 - 5 kr..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

christian-s
De er ikke færdig med at lave 2nd road på Jomtien (intet der kunne bruges som fortov). Da jeg var forbi en sen eftermiddag i april var der meget støv og gad ikke gå rundt i det nye område. Fik dog et kig fra enden af soi 5.

Der kører reklamer på Pattaya People TV om et nyt pizzaria der er åbnet i området og der omtalte de at der kommer MANGE barer (30+?) og vist i alt 50 pænt store udlejningslokaler. De snakkede også om at der skulle være marked langs gaden for at tiltrække flere kunder til området.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

chacha
Det er nok klar til efteråret....glæder mig allerede......Smile

Baht-man
Jeg bor nede i området nu og kan skrive med om at der ikke sker det vilde ved de nye barer på Jomtien 2nd Road.

Hygge nok at gå rundt derovre...der er en del beer bars at se på.
Indholdet er noget andet...men en Singha vil jo altid være en Singha! :-)

De er ved at fixe Theprassit Road som går ned til Jomtien og det område så det er da altid noget..

christian-s
Gad vide om de omlægger "bath-busserne" til at køre forbi området? Hvis de fortsætter med at køre begge veje på beach road så kommer man jo ikke lige forbi?
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

Robert Kronberg
christian-s skrev:
Gad vide om de omlægger "bath-busserne" til at køre forbi området? Hvis de fortsætter med at køre begge veje på beach road så kommer man jo ikke lige forbi?

Der sker vel det, ligesom på Pattaya Beach Road, at de laver Jomtien Beach Road ensrettet pga. trafikkaos, når 2. Road er klar, og så kommer baht-busserne til at komme forbi 2. Road.

Hilsen, Robert

http://www.danishschool.dk/thailand/
Anonym Bruger
Robert Kronberg skrev:
christian-s skrev:

Der sker vel det, ligesom på Pattaya Beach Road, at de laver Jomtien Beach Road ensrettet pga. trafikkaos, når 2. Road er klar, og så kommer baht-busserne til at komme forbi 2. Road.

Hilsen, Robert

Det tror jeg at du har ret i Robert.

God ide og godt set!

Anonym Bruger
Baht-man skrev:
Jeg bor nede i området nu og kan skrive med om at der ikke sker det vilde ved de nye barer på Jomtien 2nd Road.

Hygge nok at gå rundt derovre...der er en del beer bars at se på.
Indholdet er noget andet...men en Singha vil jo altid være en Singha! :-)

De er ved at fixe Theprassit Road som går ned til Jomtien og det område så det er da altid noget..

Theprassit, går ikke ned til Jomtien. Den går på tværs mellem Sukumvit og strandvejen.

Det er det sidste stykke af vejen før og efter lys krydset (Theprassit) samt svinget ned mod vandet, de er igang med at udbedre.
Redigeret af Anonym Bruger d. 18/05-2011 03:53

sank
Angel Ja skal man være lidt pindehugger så går Thepprasit road vel ned til Jomtin ? og Thappraya road har de nu repareret på i 4 - 5 år og vi må da håbe den snart er færdig ? den er ikke morsom på Cykel Hello....

Spring til debat: