Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Billige billetter.
|
|
Lagt på d. 03/03-2011 04:39
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Søgt idag,på Viviro. UdbyderRejseplan/flyselskabTidspunkterPris DKK EUR SEK NOK GBP USD PLNresultat nr. 1-25 af 738 Næste BILLIGSTE FLY Aerosvit Airlines København-Bangkok 1 mellemlanding Bangkok-København 1 mellemlanding 08:40-03:30 12t 50m 05:00-14:50 15t 50m 3.824,- Pr. person Total 3.824,- |
|
|
L |
Lagt på d. 03/03-2011 05:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 511 |
billigt og ikke så slem rejsetid. Nogen der har erfaring med det selskab ? |
|
|
natty |
Lagt på d. 03/03-2011 07:18
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
brianmarinus skrev: Søgt idag,på Viviro. UdbyderRejseplan/flyselskabTidspunkterPris DKK EUR SEK NOK GBP USD PLNresultat nr. 1-25 af 738 Næste BILLIGSTE FLY Aerosvit Airlines København-Bangkok 1 mellemlanding Bangkok-København 1 mellemlanding 08:40-03:30 12t 50m 05:00-14:50 15t 50m 3.824,- Pr. person Total 3.824,- Tak for din søgning, men kan ikke rigtigt bruges til noget til, da du ikke oplyser nogen datoer. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
laodenmark |
Lagt på d. 03/03-2011 07:36
|
Øvet medlem Antal indlæg: 405 |
Vil tro det er billetter i maj eller sep. hvor de oftest er meget billig. Men kan jo som nævnt ikke bruges til noget da dato er ukendte. Har selv lige fået billetter den anden vej bkk-cph-bll retur 4900. men igen det er i maj/juni. Efter news på Bbc igår forventer IATA at flyselskabernes avance falder markant. Og at selskaberne nok bliver nødt til at justere på priserne, nu brændstofpriserne er steget kraftigt på det. Brændstofs udgifterne udgør ca. 1/3 del af de samlede udgifter i forbindelse med en passager/billet oplyste han. Måske fornuftigt at sikre sig billet til efteråret allerede nu ? Afhænger nok meget af situatione i mellemøsten/n Africa. Men kan ikke tabe alverden ved at (hedge) købe billet nu. ville jeg tro Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 03/03-2011 11:17
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 504 |
Den billigste pris jeg pt har fundet (afrejse d 1. Januar 2012), er på 6200 kr for en 30. dages billet, og 8400 for en 3mndrs blillet. Direkte med Thai. Ved I om dette kan gøres billigere? Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
Isan |
Lagt på d. 03/03-2011 11:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 113 |
Hej , du kan prøve at søge på tyrkiet airline fra hamborg - bangkok med 2 timers mellemlanding i istanbul , var heldig at finde billet til 660 euro med afagang i november 30 dages billet . Isan |
|
|
jhmh |
Lagt på d. 03/03-2011 12:04
|
Begynder Antal indlæg: 23 |
Har lige bestildt billetter fra Hamborg til bangkok over Dubai med Emmerites. 13247 kr for to voksne og 2 børn, 5 og 7 år. Det er afrejse 8. juni og hjem 16 juli. Eneste hage er vi skal vente 8½ time i Dubai på vej hjem. Regner med at leje et værelse. I den forbindelse, er der nogen der ved om man kan forlade lufthavnen når man er i transit? Værelser er noget billigere uden for lufthavnen jhmh
|
|
|
Lagt på d. 03/03-2011 12:41
|
|
natty skrev: brianmarinus skrev: Søgt idag,på Viviro. UdbyderRejseplan/flyselskabTidspunkterPris DKK EUR SEK NOK GBP USD PLNresultat nr. 1-25 af 738 Næste BILLIGSTE FLY Aerosvit Airlines København-Bangkok 1 mellemlanding Bangkok-København 1 mellemlanding 08:40-03:30 12t 50m 05:00-14:50 15t 50m 3.824,- Pr. person Total 3.824,- Tak for din søgning, men kan ikke rigtigt bruges til noget til, da du ikke oplyser nogen datoer. Ja, undskyld,det har du da ganske ret i-det er fra den 09.06.-09.07.2011. |
|
|
Lagt på d. 03/03-2011 12:46
|
|
L skrev: billigt og ikke så slem rejsetid. Nogen der har erfaring med det selskab ? Jeg har ingen erfaring med selskabet,men har læst en del om det. Det er et Ukrainsk selskab,der er delvist ejet af staten og var faktisk,det første selskab,der landede et fly i Bangkok airport-den nye. De har gennem de sidste 3-4 måneder,faktisk været de billigste-ihvertfald på Viviro-men har indtil idag også haft utroligt lange rejse tider. |
|
|
Lagt på d. 03/03-2011 12:51
|
|
Kunne ikke drømme om at flyve med et østeuropæisk flyselskab, uanset prisen. Bruger normalt altid Thai Airways! |
|
|
Klovn |
Lagt på d. 03/03-2011 13:14
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 575 |
Der findes kun 2 fly-selskaber Thai/sas ! resten er ukorente,jeg ville aldrig flyve med andre til Thailand,så hellere blive hjemme ! |
|
|
Lagt på d. 03/03-2011 13:30
|
|
girobank skrev: Kunne ikke drømme om at flyve med et østeuropæisk flyselskab, uanset prisen. Bruger normalt altid Thai Airways! Det er jo så igen,en smags sag-men kunne være, at du tænkte lidt anderledes,hvis du havde set den liste med størst og flest døds ulykker-hvor Aerosvit ikke var på-men til gengæld thai air var. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 03/03-2011 13:35
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
jeg plejer også at holde mig til vesteuropæiske selskaber som KLM, Lufthansa, Austrian, SAS o.lign....dels fordi jeg er små patriotisk og dels fordi jeg synes de giver god service..desuden er jeg en sucker for eurobonus point ) min erfaring er at Thai Airways altid er et par tusinder kroner dyrere så dem har jeg kun brugt én gang.. men har købt billetter til her i marts, og der valgte jeg China Airlines..som er første gang at jeg prøver...kostede 4.700 kr. t/r hvilket jeg synes er god pris, men dog dårlige rejsetider..( og uden mulighed for at vælge sæder... de eneste der kunne konkurrere med den pris var Aerosvit og Turkish...og dem gider jeg ikke hehehe |
|
|
natty |
Lagt på d. 03/03-2011 13:51
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
@JS Vil lige side at Turkish Airlines er et supert selskab i luften, nye fly, god service, inflight, med lækker mad og drikke. Den eneste ulempe er at man skal skifte i Istanbul, som iøvrigt er en udemærket lufthavn. De flyver nu to gange om dagen fra København, så hvis man tager det sene fly er der ikke meget ventetid i Istanbul. Man får også Eurobonus på Turkish da de er med i Star ALliance. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
jhmh |
Lagt på d. 03/03-2011 14:21
|
Begynder Antal indlæg: 23 |
Er der nogen der har erfaring med Emmerites
jhmh
|
|
|
SteenJ |
Lagt på d. 03/03-2011 16:15
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 743 |
girobank skrev: Kunne ikke drømme om at flyve med et østeuropæisk flyselskab, uanset prisen. Bruger normalt altid Thai Airways! Det er jo ikke det tråden handler om, vel..... |
|
|
ujarak |
Lagt på d. 03/03-2011 16:52
|
Begynder Antal indlæg: 10 |
jhmh skrev: Er der nogen der har erfaring med Emmerites Har rejst med Emirates de sidste 6 gange, Super selskab synes jeg. jeg plejer at bruge den afg. ca 3 timers ophold i Dubai. Husk i rejser gratis med tog til og fra Hamborg. |
|
|
volfi |
Lagt på d. 03/03-2011 17:19
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
Ville nok overveje Qatar i stedet... har rejst med Emirates de sidste 5 gange - og servicen og bordingen på flyene er blevet dårligere og dårligere. Se www.skytrax.com |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 03/03-2011 17:45
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
brianmarinus skrev: L skrev: billigt og ikke så slem rejsetid. Nogen der har erfaring med det selskab ? Jeg har ingen erfaring med selskabet,men har læst en del om det. Det er et Ukrainsk selskab,der er delvist ejet af staten og var faktisk,det første selskab,der landede et fly i Bangkok airport-den nye. De har gennem de sidste 3-4 måneder,faktisk været de billigste-ihvertfald på Viviro-men har indtil idag også haft utroligt lange rejse tider. Det var "AeroFLOP" også i det hedenske USSR og dermed ikke ens betydende med kvalitet og ikke mindste SIKKERHED. Du skal være varsom og kritisk med hvad "du har læst en del om" . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 03/03-2011 17:53
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
ujarak skrev: jhmh skrev: Er der nogen der har erfaring med Emmerites Har rejst med Emirates de sidste 6 gange, Super selskab synes jeg. jeg plejer at bruge den afg. ca 3 timers ophold i Dubai. Husk i rejser gratis med tog til og fra Hamborg. Er togbilletten KBH-Ham-KBH med DB, inkluderet i billetprisen med Emirates ? Hvis, det er rigtigt så kunne man godt ofre en taxa fra Ham-HBhof til Fuhlsbüttel lufthavnen. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |