Se indlæg
de racistiske danskere - link til BBC
|
|
L |
Lagt på d. 10/02-2011 11:33
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 511 |
Måske dette ikke hører til under nyheder....men under integration i DK osv Well nu poster jeg den her og ihvertfald interessant at se hvad de skriver om os danskere/de racistiske danskere ovre i England. det skulle være mest læste artikel på BBC lige nu http://www.bbc.co...e-12366676 |
|
|
Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 10/02-2011 11:51
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2627 |
Jeg skammer mig i hvert fald over udviklingen de sidste ti års tid. At tænke sig, at vi tidligere var kendte for det modsatte med redning af bådflygtninge, oprettelse af verdens første antitorturcenter osv. Det er godt nok gået ned ad bakke for os på det humane område. |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 10/02-2011 12:09
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
"It's all about the stick, there's no carrot." det kan man jo kun give ham ret i takket være pia papand og anders fjog ligner alle danskere racister i omverdens øjne Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
DKPete |
Lagt på d. 10/02-2011 12:28
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 594 |
Desværre summerer den jo det hele meget godt op :-( |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 10/02-2011 12:46
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Hvad er det for noget pis at skriver at danskerne skulle være mere racistiske end andre lande. Prøv at se jeg rundt i verden og det er ikke kun Danmark der har lave love for at begrænser indvandrere fra 3 lande og flere lande vil gøre det samme bare ikke Sverige da de jo ikke har noget problemerne med indvandrere fra ikke-vestlige lande. Det koster samfundet 16 milliarder om året for indvandrere fra ikke-vestlige lande. Hvorfor skulle man skammer over det man skal hele løfte dannebrog flaget højt og være glad for man er danskerne. Redigeret af thaikurt1 d. 10/02-2011 12:51 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
keniko |
Lagt på d. 10/02-2011 12:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 543 |
thaikurt1 skrev: Hvad er det for noget pis at skriver at danskerne skulle være mere racistiske end andre lande. Prøv at se jeg rundt i verden og det er ikke kun Danmark der har lave love for at begrænser indvandrere fra 3 lande og flere lande vil gøre det samme bare ikke Sverige da de jo ikke har noget problemerne med indvandrere fra ikke-vestlige lande. Det koster samfundet 16 milliarder om året for indvandrere fra ikke-vestlige lande. Hvorfor skulle man skammer over det man skal hele løfte dannebrog flaget højt og være glad for man er danskerne. Kurt dine holdninger er mig komplet uforståelige, og virker utroligt snæversynede. Ufattelig! Specielt da du bor i et andet land. Men folk med dine synspunkter er vel en uddøende race, specielt hvis vi vil være en del af den internationale globalisering. K. Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
bigfoot |
Lagt på d. 10/02-2011 13:00
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 73 |
håber bare at thai kurt kan holde højre arm nede
To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problem
|
|
|
DKPete |
Lagt på d. 10/02-2011 13:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 594 |
Kurt - vi ER mere restriktive overfor indvandring end mange mange andre lande ! At der skal være regler for at begrænse indvandringen er jeg enig i - men at begrænse familie sammenføring for etniske danskere er jo helt ude i hampen !! Det store problem er, at man ikke vil have muslimer ind, og at man derfor skyder med spredhagl mod alt og alle der ikke har et rødbede pas ! Undrer mig i grunden over at man f.eks endnu ikke har gjort noget mod skandinaviske studerende der kan læse i danmark på dansk SU.... hvis meningen er at spare penge ... |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 10/02-2011 13:34
|
Det typisk kommentar fra to medlemmer der ikke fatte at skiller det at bo i thailand og så det af havde en menig.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
bruno |
Lagt på d. 10/02-2011 14:00
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 525 |
thaikurt1 skrev: Hvad er det for noget pis at skriver at danskerne skulle være mere racistiske end andre lande. Prøv at se jeg rundt i verden og det er ikke kun Danmark der har lave love for at begrænser indvandrere fra 3 lande og flere lande vil gøre det samme bare ikke Sverige da de jo ikke har noget problemerne med indvandrere fra ikke-vestlige lande. Det koster samfundet 16 milliarder om året for indvandrere fra ikke-vestlige lande. Hvorfor skulle man skammer over det man skal hele løfte dannebrog flaget højt og være glad for man er danskerne. Hvor har du det fra, at det koster 16 milliader ? |
|
|
sony |
Lagt på d. 10/02-2011 14:03
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
bruno skrev: thaikurt1 skrev: Hvad er det for noget pis at skriver at danskerne skulle være mere racistiske end andre lande. Prøv at se jeg rundt i verden og det er ikke kun Danmark der har lave love for at begrænser indvandrere fra 3 lande og flere lande vil gøre det samme bare ikke Sverige da de jo ikke har noget problemerne med indvandrere fra ikke-vestlige lande. Det koster samfundet 16 milliarder om året for indvandrere fra ikke-vestlige lande. Hvorfor skulle man skammer over det man skal hele løfte dannebrog flaget højt og være glad for man er danskerne. Hvor har du det fra, at det koster 16 milliader ? Der er noget fra bt her http://www.bt.dk/...-hvert-aar Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 10/02-2011 14:07
|
Ja DKPete det skyldes en forfejle udlændinge politik i alt for mange år og det koster så samfundet 16 milliarder om året Det var nok endes mulighed for at begrænse familie sammenføring med menneskerne fra ikke-vestlige lande.at man så også rammer etniske danskere er beklagelig Skyldes det ikke at man i skandinaviske har aftale om at skandinaviske borger kan frit studerer og få SU i det land de studerer i. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 10/02-2011 14:19
|
Bruno Det skulle så svare på dit spørgsmål. Det ynder mig at du stiller det spørgsmål da det har være i avisen og debatter på flere website Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
natty |
Lagt på d. 10/02-2011 14:26
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Ja ja thaikurt1, det du kalder en forfejlet politik er 10-20 år siden, Det er utroligt at vi hele tiden skal høre på noget som der ikke kan laves om på og som er sket i forrige århundrede. Lidt tal fra Danmarks Statistik at blive klog på http://www.dst.dk.../NR064.pdf Redigeret af natty d. 10/02-2011 14:49 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 10/02-2011 14:31
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
jeg synes bare det er lidt dumt, at man selv vil bo i et andet land, men man vil ikke have fremmede ind i sit eget..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
sony |
Lagt på d. 10/02-2011 14:31
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2037 |
Du har ret natty det er mange år siden, det var helt tilbage til 1972 hvor danmark mistede sin selvstændighed, så nu er vi bare underlagt de andre eu lande
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
natty |
Lagt på d. 10/02-2011 14:39
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
b_j3ns3n skrev: jeg synes bare det er lidt dumt, at man selv vil bo i et andet land, men man vil ikke have fremmede ind i sit eget.. Ja det er totalt syret, hænger ikke sammen og er dobbeltmoralsk så det basker samtidig. Der er jo også flere thaier som bliver fremmedfjendske og som mener at det er venstens og farangernes skyld at Thailand er ude i store problemer. Selvom prostitution vist altid har været en del af den thailandske kultur, har jeg da hørt flere beskylde vestens dekadance for at prostitution er så åbenlyst i Thailand og at vi kommer og udnytter kvinderne. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
L |
Lagt på d. 10/02-2011 14:44
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 511 |
natty skrev: b_j3ns3n skrev: jeg synes bare det er lidt dumt, at man selv vil bo i et andet land, men man vil ikke have fremmede ind i sit eget.. Ja det er totalt syret, hænger ikke sammen og er dobbeltmoralsk så det basker samtidig. ENIG og heldigt at det er så nemt for dig at få visa og at komme til at bo i Thailand, mens det er nærmest umuligt for thai'er den anden vej. |
|
|
bigfoot |
Lagt på d. 10/02-2011 14:49
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 73 |
b_j3ns3n skrev: jeg synes bare det er lidt dumt, at man selv vil bo i et andet land, men man vil ikke have fremmede ind i sit eget.. ja det hænger jo bare ikke sammen To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problem
|
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 10/02-2011 14:50
|
Du kan kommer med div tal og udregninger med man kan ikke komme ud om at man for 10 -20 siden havde en forfejle udlændinge politik og at det i dage koster samfundet 15,7 milliarder.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
Spring til debat: |