Se indlæg
HJÆÆÆÆÆÆLPPPPP afslag på familisammenføring
|
|
moellenberg |
Lagt på d. 04/02-2011 19:35
|
Begynder Antal indlæg: 24 |
fik mandag den 1/2-2011 afslag på familiesammenføring... så min kone og nye lille søn på 4 mdr skal forlade landet inden 14 dage og det er den 14 feb 2011 de skal være ude... har fået afslag pga. jeg har modtaget 4600 kr i overlevelses hjæl fo halvandet år siden men har derefter betalt alle pengene tilbage....MEN det står registreret og derfor har jeg fået afslag. er ved at gå ud af mit gode skind og er sku lidt desperat for kan da ikke undvære min lille familie. advokaten har sendt papirer derind og anket den, og har bedt om at min kone kan blive i landet så længe sagen blir behandlet her anden gang og koster har hørt det koster 5500 kr at anke,, er der nogle der ved noget om det og hvor lang tid behandlingen af sagen tager. hvis der er nogle der har go'e forslag eller råd om hvordan der er lettest venter jeg spændt. som sagt, er sku lidt på røven tror jeg |
|
|
handy |
Lagt på d. 04/02-2011 20:09
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1057 |
Jeg skammer mig snart over at være Dansker..... alt muligt held og lykke herfra....god weekend selv om du ikke har meget at være glad for.... |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 04/02-2011 20:14
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
moellenberg skrev: fik mandag den 1/2-2011 afslag på familiesammenføring... så min kone og nye lille søn på 4 mdr skal forlade landet inden 14 dage og det er den 14 feb 2011 de skal være ude... har fået afslag pga. jeg har modtaget 4600 kr i overlevelses hjæl fo halvandet år siden men har derefter betalt alle pengene tilbage....MEN det står registreret og derfor har jeg fået afslag. er ved at gå ud af mit gode skind og er sku lidt desperat for kan da ikke undvære min lille familie. advokaten har sendt papirer derind og anket den, og har bedt om at min kone kan blive i landet så længe sagen blir behandlet her anden gang og koster har hørt det koster 5500 kr at anke,, er der nogle der ved noget om det og hvor lang tid behandlingen af sagen tager. hvis der er nogle der har go'e forslag eller råd om hvordan der er lettest venter jeg spændt. som sagt, er sku lidt på røven tror jeg Mener - at hvis sagen er anket til inderigsministeriet og udlændingeservice skal hun have en påtegning om det i passet og kan vidst blive her så længe sagen kører Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
Geng-maak |
Lagt på d. 04/02-2011 20:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 102 |
pdrhan skrev: moellenberg skrev: fik mandag den 1/2-2011 afslag på familiesammenføring... så min kone og nye lille søn på 4 mdr skal forlade landet inden 14 dage og det er den 14 feb 2011 de skal være ude... har fået afslag pga. jeg har modtaget 4600 kr i overlevelses hjæl fo halvandet år siden men har derefter betalt alle pengene tilbage....MEN det står registreret og derfor har jeg fået afslag. er ved at gå ud af mit gode skind og er sku lidt desperat for kan da ikke undvære min lille familie. advokaten har sendt papirer derind og anket den, og har bedt om at min kone kan blive i landet så længe sagen blir behandlet her anden gang og koster har hørt det koster 5500 kr at anke,, er der nogle der ved noget om det og hvor lang tid behandlingen af sagen tager. hvis der er nogle der har go'e forslag eller råd om hvordan der er lettest venter jeg spændt. som sagt, er sku lidt på røven tror jeg Mener - at hvis sagen er anket til inderigsministeriet og udlændingeservice skal hun have en påtegning om det i passet og kan vidst blive her så længe sagen kører Ja , mener det samme,,,når sagen kører kan hun blive i landet....gud hvor er det da fuldstændigt vandvittigt at du har fået besked på at din kone og barn skal forlade dk......helt vildt umenneskeligt......håber det bedste for dig& din familie... |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/02-2011 20:31
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
yeah! det dansk når det er bedst ved ikke hvor du bor, men vis det er muligt at flytte til sverige eller tyskland en kort periode er det da en anden måde at gøre det på.. held og lykke og tillykke med din søn Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Lagt på d. 04/02-2011 20:34
|
|
Begynder Antal indlæg: |
handy skrev: Jeg skammer mig snart over at være Dansker..... alt muligt held og lykke herfra....god weekend selv om du ikke har meget at være glad for.... Ikke+skammer sig snart+jeg skammer mig allerede og har gjort det, et stykke tid. Det er ikke sådan længere, at når man rejser ud i verden,så er og kan man være stolt over, at være dansker. Den tid er desværre forbi. brianmarinus, |
|
|
Stampe |
Lagt på d. 04/02-2011 20:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 305 |
Jeg ville flytte til sverige hurtigst muligt, bare se og komme igang med at finde en lejlighed i sverige. håber det bedste for dig og din familie Ja Danmark er Blevet et Lorte land hvis man bliver forelsket i en der kommer fra et ikke eu land og gerne vil til danmark og leve i ikke glad for at kalde mig Danske mere Hilsen Stampe |
|
|
sum |
Lagt på d. 04/02-2011 20:51
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 99 |
Fuck! Hvor er det tragisk. At tænke sig, at det er i Danmark, verdens andet land, med den højste grad af demokratisk frihed. Dig og din familie har min fulde sympati og støtte, for hvad det så er værd. Mærkeligt at der ikke en journalist fra ekstrabladet der tager denne sag op? Her er en oplagt mulighed for at følge en Dansk mand på hans kærlighedsrejse med hans Thai familie. Jeg håber bare, at der snart bliver valg. Chook dii Walk whit a pure heart and mind, then happiness will follow you.
This is the word of the good lord Buddha. |
|
|
bruno |
Lagt på d. 04/02-2011 20:54
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 525 |
Du skulle nok prøve med EU-reglerne/muligheden, prøv at læse mere om det på ægteskabudengranser.
|
|
|
natty |
Lagt på d. 04/02-2011 21:39
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Sygt sygt land er Danmark blevet og så afvise med den begrundelsen af du har modtaget 4600 kr. for halvandet år siden, som du tilmed har betalt tilbage. Jeg tror desværre at de "bare" følger de regler, som den nuværende regering sammen med DF har indført. Det nuværende regime har misregeret dette land alt for længe, men desværre har danskerne jo selv givet dem mandatet i deres paranoide fremmedangst. Det skulle ikke undre mig at flere som nu mærker reglerne på egen krop, selv har stem på VKO. Men al min sympati til dig Moellenberg, og håber du finder en løsning for dig og familien. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
Amagerdreng |
Lagt på d. 04/02-2011 21:50
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 652 |
Jeg har selv fået afsleg på familiesammenføring men det for nogle år siden med de gamle regler men vi ankede også og hun fik lov at blive i DK indtil sagen var behandlet (at hun så blev smidt ud er noget andet det tog 3 mdr så var hun tilbage og vi ændrede det til ægteskabsammenføring og fik det) Danmark er et SYGT land-Bedste råd-flyt til Sverige og tag den derfra. Alt held og lykke til jer. |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/02-2011 22:01
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
jeg bor selv i sverige og jeg synes det er fantastisk.. synes dog det er meget sørgeligt, vi nærmest bliver landsforvist, vis vi vil have en ikke eu borger som kæreste
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
TG950 |
Lagt på d. 04/02-2011 22:01
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1670 |
molllenberg skrev: advokaten har sendt papirer derind og anket den, og har bedt om at min kone kan blive i landet så længe sagen blir behandlet her anden gang og koster har hørt det koster 5500 kr at anke,, er der nogle der ved noget om det og hvor lang tid behandlingen af sagen tager. gebyrsatser : Oversigt over sagskategorier og gebyrsatser Her følger den fulde liste over de sagskategorier, hvor der skal betales gebyr og oplysning om gebyrets størrelse: 1. Familiesammenføring 5.975kr. 2. Erhverv, positivliste og beløbsordningen 3.025kr. 3. Erhverv, sportsfolk, ambassadepersonale og trainees 3.025kr. 4. Erhverv, ansøgning om opholdstilladelse efter koncernordningen 3.025kr. 5. Erhverv, greencard 6.100kr. 6. Erhverv, lønarbejde og selvstændigt erhverv 3.900kr. 7. Studie, inkl. Ph.d.-studerende 1.600kr. 8. Forskere 3.025kr. 9. Au pair og praktikanter 2.125kr. 10. Religiøse forkyndere 2.125kr. 11. Medfølgende familie til arbejdstagere, studerende og forskere 1.975kr. 12. Forlængelse af familiesammenføring 1.725kr. 13. Forlængelser af positivlisten, beløbsordningen, sportsfolk, ambassadepersonale, trainees og koncernordningen 2.575kr. 14. Forlængelse af greencard 2.800kr. 15. Forlængelse af erhverv, lønarbejde og selvstændigt erhverv 2.575kr. 16. Forlængelse af studietilladelser, inkl. Ph.d. studerende 1.600kr. 17. Forlængelse af opholdstilladelse som forsker 2.575kr. 18. Forlængelse af opholdstilladelse som au pair og praktikanter 1.650kr. 19. Forlængelse af opholdstilladelse som religiøs forkynder 1.650kr. 20. Forlængelse af opholdstilladelse til medfølgende familie til arbejdstagere, studerende og forskere – forlængelsessager 1.600kr. 21. Ansøgninger om tidsubegrænset (permanent) opholdstilladelse 3.550kr. 22. Klager til Integrationsministeriet over afgørelser truffet af Udlændingeservice, der vedrører en ansøgning som nævnt under punkt 1-21 750kr. 23. Anmodning om genoptagelse af en sag som nævnt under punkt 1-22 750kr. Der skal ikke betales gebyr, hvis en klage alene vedrører den måde, en sag er behandlet på, dvs. en ren sagsbehandlingsklage. sagsbehandlingstider : http://www.nyidan...cemaal.htm ja, danmark er et rent fremmedfjendsk land, gud hvor jeg grimmes over dette lands behandlig af dansker og deres kommende famillier fra andre lande uden for EU. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
Lagt på d. 04/02-2011 23:16
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Ja gu er det trist vi lever i et sådan samfund hvor der er grund til sådan nogle regler. Men diverse regler er jo frit tilgængelige på www.nyidanmark.dk så du vidste jo nok godt det ville blive til et afslag. Skal i familiesammenføres her i Danmark er du nød til at side tiden ud, din eneste anden mulighed findes i Sverige eller Tyskland. For uanset hvor meget du anker og klager er jeg bange for at det kun kommer til at koste dig en masse penge. |
|
|
Geng-maak |
Lagt på d. 04/02-2011 23:52
|
Øvet medlem Antal indlæg: 102 |
....tåbelige regler i dk.........
Redigeret af Geng-maak d. 04/02-2011 23:58 |
|
|
natty |
Lagt på d. 04/02-2011 23:52
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
@Ja gu er det trist vi lever i et sådan samfund hvor der er grund til sådan nogle regler. Men er der nogen grund til sådanne regler? Det mener jeg jo så ikke. Det burde jo være muligt i administrationen også at kunne bruge sin sunde dømmekraft. Men det er sat ud af kraft. Pointsystemet er helt absurd. Uden for sammenhæng iøvrigt, da det handler om varig opholdstilladelse, men trods alt om point. Vi har lige haft en sag om en soldat, som var barn i Afganistan. Han har gået i skole her og alt mulig andet, ink. taget HF og opfylder alle kravene. Men han mangler meget få point fordi det ville være bedre hvis han havde siddet i bestyrelsen i en antenneforening i et år, end at han 2 gange har været sendt ud som soldat i Afganistan, syret ikk? Hvis man stadig vil have et pointsystem, må det laves om. Nå men det har så ikke noget med trådstarternes problem at gøre, og måske alligevel.....har det??? Redigeret af natty d. 05/02-2011 00:08 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
jimmikoldenborg |
Lagt på d. 05/02-2011 00:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 504 |
Føler med dig!
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
maichai |
Lagt på d. 05/02-2011 03:44
|
Øvet medlem Antal indlæg: 277 |
Endnu et bevis på at DANMARK er et sygt samfund med en masse syge regler som overhoved ikke gavner den danske befolkning Se at få lavet en flytning til enten Sverige eller Tyskland for en kort bemærkning og kom så tilbage med din kone og barn når alt er på plads det er DESVÆRRE den billigste og nemmeste løsning Alt HELD og Lykke til jer alle 3 Mvh. MAICHAI Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser. เราไม่ได้อยู่ที่อุดมไปด้วย แต่ที่นี่ในประเทศไทยเรามีชีวิตอยู่อย่างหรูหรา |
|
|
prasat |
Lagt på d. 05/02-2011 04:47
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 660 |
jeg kan ikke forstå hvordan de kan få lov til at fjerne dit barn fra dig, jeg er ret sikker på du kan få en sykolog til at fortælle udlændningestyrelsen at det er skadeligt både for dig og barnet at blive fjernet fra hinanden. og jeg er ret sikker på de ikke må give afslag hvis det er skadeligt for dit barn. er dit barn ikke dansk statsborger? jeg ville nok vælge at køre ankesagen med henblik på hvor skadeligt det er for barnet at blive fjernet fra faderen. prasat |
|
|
buster40 |
Lagt på d. 05/02-2011 07:25
|
Øvet medlem Antal indlæg: 210 |
bruno skrev: Du skulle nok prøve med EU-reglerne/muligheden, prøv at læse mere om det på ægteskabudengranser. . Redigeret af buster40 d. 05/02-2011 07:39 Venlig hilsen
Boonta |
|
Spring til debat: |