Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Whatever Happened To?
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 12/12-2010 11:17
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 578 |
Det er søndag, og Stickman er i fin form... Han fortæller bl.a. om Bernard Trink, Mekong Kurt, Boss Hogg m.fl. - og runder af med denne: "Many really do seem to stick around Bangkok until the bitter end, but no-one stays on top of their game forever. I wonder how long it will be before people start asking "Whatever happened to Stickman". As my time in Bangkok winds down, and the light at the tunnel gets brighter and brighter, will it be much longer before I step out of the limelight? More on that in a few weeks...." http://stickmanwe...egends.htm Hmmm, kryptisk... Er han på vej væk fra LOS? Doc Gonzo Redigeret af Gokinok d. 12/12-2010 11:25 |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 12/12-2010 13:13
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Han har tidligere skrevet, at han er udbrændt mht barlivet, men som alle de andre, bliver han også ved til han skal bæres væk. Men om han stopper med at skrive på sin blog, er vel kun et spørgsmål om et tilbud, om en højerer indkomst andetsteds. |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/12-2010 13:45
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
hvor er det egentlig fjollet at så mange udlændinge dyrker bar miljøet i Thailand som var det en anden religion.... ekstremister findes på alle områder... |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 12/12-2010 14:31
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2882 |
Det er altid en fornøjet at læse Stickman og han viden om Bangkok bagside og de menneskerne han møde på sin vej gemmen Bangkok barmiljø.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
thongsala |
Lagt på d. 12/12-2010 17:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
JS skrev: hvor er det egentlig fjollet at så mange udlændinge dyrker bar miljøet i Thailand som var det en anden religion.... ekstremister findes på alle områder... Kære barn. Det var dog en barnagtig dum udmelding,hvis ikke udlændinge dyrkede barmiljøet i Thailand,hvem skulle så????? Jeg har da aldrig mødt en Thai på i det thailandske barmiljø,udover ansatte! |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 12/12-2010 17:48
|
thaikurt1 skrev: Det er altid en fornøjet at læse Stickman og han viden om Bangkok bagside og de menneskerne han møde på sin vej gemmen Bangkok barmiljø. Ja, han møder da nogle typer må man sige, her er Mekhong Kurt: [img]http://www.orientexpat.com/thailand-articles/img/mekhong-kurt.jpg[/img] is not a valid Image. - og en blog: http://squaronian...gspot.com/ Hvem er han? http://www.orient...khong-kurt http://www.stickm...kly211.htm Doc Gonzo Redigeret af Gokinok d. 12/12-2010 17:53 |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 12/12-2010 17:51
|
JS skrev: hvor er det egentlig fjollet at så mange udlændinge dyrker bar miljøet i Thailand som var det en anden religion.... ekstremister findes på alle områder... Åh, sku´vi nu ikke prøve at lade fordommene blive hjemme hos mor? Jeg vil da hellere kalde dem originaler. Herlige typer der har fundet en sund og givende interesse i en af verdens mest spændende byer! "We´re not in Kansas anymore, Toto" Doc Gonzo Redigeret af Gokinok d. 12/12-2010 17:54 |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 12/12-2010 18:16
|
Thai mænd vælter også rundt i barene. Det er blot ikke de samme barer, som udlændinge frekventerer. De udlændinge, der kommer meget ofte i Bangkoks barer, er vel de samme typer, som sidder på et dansk værtshus...både rige og fattige etc. Weekenderne er noget andet, da mange med et arbejde går i byen her. Lørdag aften i byen i Bangkok er ikke helt dårligt, når man er single. |
|
|
thongsala |
Lagt på d. 12/12-2010 18:16
|
Øvet medlem Antal indlæg: 307 |
Ja,det har du ret i .Jeg bliver da det helt ked af,at blive kaldt EKSTREMIST fordi jeg drikker en øl eller cola på en thailandsk bar! |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 12/12-2010 18:54
|
Tak for link. Vil læse det Mekhong Kurt har skrevet måske læse han blog. God nok er det om Bangkok men så længe der ikke er nogen der skriver om Pattaya på samme måde og lige så interessent så kan man jo læse om Bangkok. Da jeg er sikke på at i Pattaya også gå mange originaler med der ingen der har skrevet om dem. Redigeret af thaikurt1 d. 12/12-2010 19:00 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
Trutidutten |
Lagt på d. 12/12-2010 19:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 102 |
Thaimænd har normalt ikke adgang til farang-barer, da deres enorme had til faranger er, = problemer ! Det skal jo heller ikke afsløres, at de er pigernes kærster ! Stort set alle barejer på turiststederne betaler politiet for at holde dem væk ! [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
In Thailand you don't lose the girl, only your place in the queue ! |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 12/12-2010 19:08
|
Kurt... Prøv at Google - chiang mai kelly stickmanweekly - Røverhistorier fra Pattaya, i amerikansk lige på og hårdt stil med et glimt i øjet! Doc Gonzo |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 12/12-2010 19:12
|
Der er en verden til forskel på Bangkok og Pattaya. I Bangkok kan man forsvinde for evigt, i byens bundløst dybe labyrint af gader, hvor overraskelser venter bag hvert hjørne. 12 millioner mennesker samlet på ét sted, er en perfekt grobund, og et godt gemmested, for alverdens særlinge til at udleve deres unikke livsstil. |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 12/12-2010 19:12
|
Trutidutten skrev: Thaimænd har normalt ikke adgang til farang-barer, da deres enorme had til faranger er, = problemer ! Det skal jo heller ikke afsløres, at de er pigernes kærster ! Stort set alle barejer på turiststederne betaler politiet for at holde dem væk ! Hvorfor hader de os? Fordi deres asiatiske p*kke er for små i forhold til "Long Dong Farang"?! Doc Gonzo |
|
|
Gokinok |
Lagt på d. 12/12-2010 19:20
|
Payanak skrev: Der er en verden til forskel på Bangkok og Pattaya. I Bangkok kan man forsvinde for evigt, i byens bundløst dybe labyrint af gader, hvor overraskelser venter bag hvert hjørne. 12 millioner mennesker samlet på ét sted, er en perfekt grobund, og et godt gemmested, for alverdens særlinge til at udleve deres unikke livsstil. Helt enig, flot formuleret! Min favoritfilm er "Blade Runner" (hvilken udgave er jeg ikke sikker på efterhånden, Directors Cut eller den første...) og især holder jeg af den dystopiske stemning i det regnvåde nattemørke LA. Man kan finde lidt der ligner i Bangkok: Eller er det "Mos Eisley" i Star Wars? Doc Gonzo Redigeret af Gokinok d. 12/12-2010 19:22 |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 12/12-2010 19:42
|
Haha...ja Blade Runners 'Bloodbath' scene er sådan lidt syrealistisk, ligesom nattelivet i Bangkok visse steder. Jeg har flere gange fundet mig selv hensat til en scene i en film... |
|
|
Anonym Bruger |
Lagt på d. 12/12-2010 22:52
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
thongsala skrev: Ja,det har du ret i .Jeg bliver da det helt ked af,at blive kaldt EKSTREMIST fordi jeg drikker en øl eller cola på en thailandsk bar! Det er jo ikke det jeg mener... men gang på gang læser man artikler og diverse debat fora...og gang på gang bliver man forbløffet over denne store skare af udlændinge som kender hver en soi i Pattaya, Phuket og Bangkok...og navnene samt ejerne på samtlige barer i denne... hvad blev der af en bytur lørdag aften i ny og næ ?? Thailand "det universielle værtshus" |
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 13/12-2010 03:05
|
Gokinok Tak for link. Der skulle være læseren til et stykke tid. Der er mange forskellig typer der har skrevet små sjove historier. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
thaikurt1 |
Lagt på d. 13/12-2010 03:09
|
Det er noget man bruge i Danmark her går de fleste ud hver aften for at hygge sig.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
filihankat |
Lagt på d. 13/12-2010 20:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 302 |
Et forslag til Webmaster: Var det ikke en idé at sætte et permanent link til stickman på forsiden af DTW? Så ville Gokinok være fri for at starte en ny tråd hver eneste søndag med et nyt link. |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |