Se indlæg
 Udskriv debat
Thai massage...på den hårde måde!
Baht-man

http://www.snotr....video/5518

Se den...en naiv turist der tror at alle piger er til salg!
Jeg kunne ikke linke den som embed video her på siden..

natty
I starten virker det nu også som om at han har taget korporligt fat i hende?
Under alle omstændigheder endnu en video som beskriver hvor charmerende og fredelig Pattya er, for ikke at tale om dem som besøger byen for af få pussy.

Thjaa
den har varet vist paa DTW foer da den har varet paa Y2 i linger tid
Livet er forkort til store problemmer

Baht-man
Oki. Vidste ikke den havde været linket før..Smile

Poo
Mon han ville opføre sig lige så tosset i sit hjemland

Payanak
Ja den har været på før.
Men det skader ikke og huske på, hvordan det kan gå, hvis man er på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt.

natty skrev:
Under alle omstændigheder endnu en video som beskriver hvor charmerende og fredelig Pattya er, for ikke at tale om dem som besøger byen for af få pussy.

det lyder som om du ikke er i patty ...det var da dejligt, men ingen grund til at nedgøre byen.
der er mange som kan lide denne by.

rinpoche
Ingen af os kender baggrunden, og at tro at det var pga turisten troede kvinden var til fals, er noget man kun vi kun ved fra video`en.
Påklædningen taget i betragtning kunne man forstå hans fejltagelse.
Det var sikkert blot et spørgsmål om penge el. tilsvarende. Kick you

rinpoche
Poo skrev:
Mon han ville opføre sig lige så tosset i sit hjemland

Og ud fra video`en, hvad har han så gjort?

Payanak
Det var nok den stilethæl han fik i øjet mens han lå ned, der gjorde ham dum og naiv.
Nogle har så travlt med at gøre farangerne til de slemme, selv om det mindst lige så ofte er de lokale, der er skyld i problemerne.

thaikurt1

Der bliver sagt at det er det Pattaya så lige så godt være i Bangkok

Pattaya er lige så fredelig sted som alle andre stede i Thailand det der skiller Pattaya fra andre byer er at her er et natteliv og kvindelig selskab.

Nu er det gudskelov ikke alle kvinder der behandler en farangerne på den måde.
Redigeret af thaikurt1 d. 05/10-2010 19:50
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Amagerdreng
Han får da som han har fortjent. Hvis det hele starter der hvor denne video også starter så er det tydeligt at han tager på pigen/damen bagfra og sikkert tror hun er købe pige/dame. Han kommer jo og nærmest overfalder pigen/damen. MEN fordi en pige/dame går på Walking Street betyder da vel ikke hun er købe pige. Men det er Pattaya og mange er i den tro desværre.

natty
Amagerdreng skrev:
Han får da som han har fortjent. Hvis det hele starter der hvor denne video også starter så er det tydeligt at han tager på pigen/damen bagfra og sikkert tror hun er købe pige/dame. Han kommer jo og nærmest overfalder pigen/damen. MEN fordi en pige/dame går på Walking Street betyder da vel ikke hun er købe pige. Men det er Pattaya og mange er i den tro desværre.

--og selvom hun er købepige, viser han ingen respekt ved at tage på hende bagfra på den måde, men det viser jo bare at mange tror de kan behandle andre som shit, fordi de kommer med pengene. Alle ville blive tossede hvis de blev behandlet på den måde, ligemeget hvordan de tjener deres penge.
Redigeret af natty d. 05/10-2010 20:13

Trutidutten
Det fremgår ganske tydeligt på videoen, at hende den tykke har "fisket" hans tegnebog op af hans baglomme.. hvorefter han forsøger at vriste den fra hende igen !.... det mislykkes desværre for den stakkels mand da han pludselig bliver overfaldet af en flok hunde ! Frown

Amagerdreng
Hvad kan du se som vi andre ikke kan se ?????? Jeg har nu gennemset den et utal af gange og ser INGEN tegnebog eller noget der ligner. Så desværre du tror du tager fejl. Samtidig så læg mærke til hvad der bliver sagt i starten af videoen og er det ikke selv samme mand ???
Natty du har jo så ret så ret.

SangSomCoke
Her er Linket Til YOUTUBE Hvis i vil se lidt mere f hvad der sker!

http://www.youtub...re=related
ภูเขาสูงหากคุณไม่ย่อท้อที่จะปีนป่าย สักวันคุณย่อมไปจนถึงยอดเขานั้น

No hill is too steep. No mountain is too tall. With hope and faith, you can conquer them all.

natty
Tjah det undrer mig ikke, men kan ikke se noget med stjålet pung eller lignende. Vi ved ikke hvad der er skert før, men han bliver da på en måde reddet ud af det.
Men kan da sige at det ikke undrer mig. Bag et Thai smil, gemmer der sig også volsomme rullende følelser. Jeg glemmer stadigvæk ikke da jeg så 4 thaikvinder her i sommer,, og aner ikke hvad deres profession er, på Volden ved Islands Brygge/Christianshavn og efter indtagelse af for meget alkohol, gik amok på hinanden, alt blev brugt i kampen og skrå og skrig. Arme, ben, ja endda tomme vinflasker blev brugt som skyts. Det endte med at to af dem blev gelejdet ind i en bil med mørke ruder.
Redigeret af natty d. 06/10-2010 00:24

jimmikoldenborg
Så kan han lære det.

Hvor er det med tegnebogen???
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
toomuchdenmark
Hvis man ser godt efter kan man se at hun har fisket BÅDE mandens tegnebog samt kamera........
[

rinpoche
natty skrev:
Tjah det undrer mig ikke, men kan ikke se noget med stjålet pung eller lignende. Vi ved ikke hvad der er skert før, men han bliver da på en måde reddet ud af det.
Men kan da sige at det ikke undrer mig. Bag et Thai smil, gemmer der sig også volsomme rullende følelser. Jeg glemmer stadigvæk ikke da jeg så 4 thaikvinder her i sommer,, og aner ikke hvad deres profession er, på Volden ved Islands Brygge/Christianshavn og efter indtagelse af for meget alkohol, gik amok på hinanden, alt blev brugt i kampen og skrå og skrig. Arme, ben, ja endda tomme vinflasker blev brugt som skyts. Det endte med at to af dem blev gelejdet ind i en bil med mørke ruder.

Så skulle du se dem, når de nogle gange går løs på hinanden i forbindelse med den månedlige udlodning af Bia Chae, deres "aktiespil" Ngøn Chae.
DET er ikke for sarte sjæle og en af grundene til at jeg helt har afskrevet thai samfundet her i DK for lang tid siden.

Spring til debat: