Se indlæg
Thaikvinder som slås i DK
|
|
natty |
Lagt på d. 14/07-2010 19:49
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3021 |
Hold da op, ved ikke hvad baggrunden er, men er lige kommet hjem efter en tur i havnebadet og Volden her i københavn. Jeg og min kammerat går under Langebro, og kommer over på Voldsiden. Der sidder en gruppe af ret berusede thailandske kvinder og de er ret diskuterende. Vi går forbi og jeg skal finde et sted at urinere. Da jeg kommer tilbage siger min kammerat, hold da kæft hvor de skændes. Jeg vender mig om og ser at den ene kvinde står og true med en tom vinflaske, mens hun er tydeligt ophidset. Idet jeg fortsætter lyder der et enormt brag, vender mig om og opdager at flasken er kastet samtidig med at den angrebne bliver "tvunget" ind i en bil af en thaimand og thaikvinde. samtidig bliver flaskekasteren holdt tilbage af en anden thaikvinde og græder voldsomt mens hun råber ukvemdord mod de "flygtende". Ret voldsomt og mange stoppede op og undredes. Ja der er ikke kun danskere som ikke kan tåle sol, varme, sprut, jalousi og "had". Jeg fik ikke deres navne, men måske kender nogen her på DTW de omtalte kvinder? |
|
|
vandango |
Lagt på d. 14/07-2010 19:55
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Altså Natty, her i nordvest bor der mange thaikvinder, ser dem jo på gaden hver dag, de er søde og rolige samfundsborgere som er meget værdsatte. |
|
|
natty |
Lagt på d. 14/07-2010 20:02
|
Vandango, tvivler jeg ikke på. Jeg skriver jo næsten også at når sprutten går ind, går.....selv de mest værdsatte samfundsborgere kan jo ende på forsiden af Se og Hor. Fik lige at vide at inden jeg vente tilbage fra tisseturen, lå de allerede på græsset og var oppe at slås. |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 14/07-2010 20:08
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 815 |
lidt uden for tråden. En dag for en del år siden på Stalden da carlsberg holdte julefrokost, spurgte jeg Erik Buddha om jeg måtte købe et par flasker snaps til dem (alle thaier). Jeg har aldrig set nogen så fulde i mit liv efter de havde drukket snaps... Nå undskyld natty for at træde ved siden af...
Redigeret af Big-Viking d. 14/07-2010 20:08 |
|
|
natty |
Lagt på d. 14/07-2010 20:15
|
Big-Viking, du skal sgu ikke undskylde, kun når vi er uenige, og jeg har ret. Joker vildt nu, ha en god aften Viking og alle andre |
|
|
PL |
Lagt på d. 14/07-2010 20:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1424 |
Tror du ikke det var Grønlændere?! PL |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 14/07-2010 20:19
|
PL de var ihvertilfælde Grønlænder stive.. |
|
|
natty |
Lagt på d. 14/07-2010 20:20
|
Nope PL, kender forskel på sproget, helt tydeligt thaiwomen, overrasket? |
|
|
PL |
Lagt på d. 14/07-2010 20:24
|
He-he! Er der ikke noget med at Grønlændere bliver så kanonstive, fordi de ikke har et enzym i kroppen, der kan nedbryde alkohol i samme tempo som os hærdede og fordrukne Vikinger, Big Viking? Thai´er - "Asiens Grønlændere" - mangler måske samme enzym? PL Redigeret af PL d. 14/07-2010 20:26 |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 14/07-2010 20:26
|
PL samme race.. Mongolske race, så måske ... Tror du Vikinger er mere hærdet.?? |
|
|
PL |
Lagt på d. 14/07-2010 20:29
|
Hmmm... Samme race? Spændende, så er der en forbindelse. Ja, vi Nordboere drak jo Mjød i spandevis og åd rød fluesvamp, blandingsmisbrug kan det vel kaldes, og det går da stadig fint her i år 2010! PL |
|
|
natty |
Lagt på d. 14/07-2010 20:31
|
Tror faktisk du har ret, har engang læst om det, enzymer og sydøst asiater og grønlændere. Men så kan man jo undre sig over at de i Thailand kan sidde på strande til frokost og drikke en hel flaske Black Label? Jeg ved det ikke, men ved dog at det kan gå rigtigt galt i farang/thai forhold når sprutten går ind. Det kan det åbenbart også gøre blandt thaier uden for hjemlandet |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 14/07-2010 20:32
|
Fint og fint.!!!!!!! Ved da jeg jeg selv bliver Grønlænder stiv når jeg har har en flaske mekong stående på mangen en GoGobar på NanaPlaza.. Så det med hærdet... White trash na...
Redigeret af Big-Viking d. 14/07-2010 20:33 |
|
|
natty |
Lagt på d. 14/07-2010 20:35
|
fint BV, at være stiv er okay, men det med at kaste flasker som helst skulle ramme i hovedet, blev jeg sgu lidt overrasket over, synes ikke det er fedt. |
|
|
PL |
Lagt på d. 14/07-2010 20:36
|
natty skrev: Tror faktisk du har ret, har engang læst om det, enzymer og sydøst asiater og grønlændere. Men så kan man jo undre sig over at de i Thailand kan sidde på strande til frokost og drikke en hel flaske Black Label? Jeg ved det ikke, men ved dog at det kan gå rigtigt galt i farang/thai forhold når sprutten går ind. Det kan det åbenbart også gøre blandt thaier uden for hjemlandet Ja, det har jeg også bemærket, men blander de ikke rigeligt med vand i de sjusser? Tror der er en del "show off" i det med whiskey-flasken der står fremme... PL PS: Det var ikke rød fluesvamp de åd, den er hamrende giftig! Det var selvfølgelig psilocybin-svampe aka spids nøgenhat... |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 14/07-2010 20:36
|
natty. Har set når thaier drikker whiskey, sgu ikke som farang, forskel på blandingssforholdende.. |
|
|
natty |
Lagt på d. 14/07-2010 20:39
|
okay okay, kender ikke blandingsforholdet ;-) det jeg beskrev var nogle thaikvinder som var oppe at slåsse og jeg undrede mig. Ikke hvor fuld du BV., PL eller jeg kan blive |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 14/07-2010 20:41
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
PL skrev: He-he! Er der ikke noget med at Grønlændere bliver så kanonstive, fordi de ikke har et enzym i kroppen, der kan nedbryde alkohol i samme tempo som os hærdede og fordrukne Vikinger, Big Viking? Thai´er - "Asiens Grønlændere" - mangler måske samme enzym? PL Det er velkendt at blandt andet asiatere tåler alkohol dårligere end europæere: Asiater får flere tømmermænd. Mange asiater, indianere og eskimoer tåler ikke alkohol så godt, fordi de af arvelige årsager har en lavere funktion af det alkohol-nedbrydende ALDH-enzym. Derfor forbrænder de ikke giftstoffet acetaldehyd til eddikesyre så hurtigt som andre. Som en slags medfødt Antabus får mange asiater derfor hovedpine og andre ubehagelige symptomer af selv små mængder alkohol, fordi acetaldehyd hober sig op i kroppen. Nogle asiater har desuden et atypisk ADH-enzym, som hurtigere nedbryder etanol til acetaldehyd, selv om denne oplysning ikke er verificeret så godt. I den situation stiger mængden af giftstoffet acetaldehyd i blodet yderligere. Men betyder omvendt også, at de ikke bliver så berusede. Her er lidt mere om emnet: - Hvor kommer tømmermændene fra (Ingeniøren) - MEDICIN VIRKER FORSKELLIGT PÅ DANSKERE OG UDLÆNDINGE Desuden er der en masse stof at finde på Google om det også. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
PL |
Lagt på d. 14/07-2010 20:44
|
He-he! Ja de er barske de kære damer, også i Thailand.. Redigeret af PL d. 14/07-2010 20:48 |
|
|
Big-Viking |
Lagt på d. 14/07-2010 20:50
|
natty. Forskel på om man drikker haasip haasip eller noget der minder on 10/90 samt hvor hurtigt na.. Ikke iorden at bruge våben af nogen slags når man er "uenig"..
Redigeret af Big-Viking d. 14/07-2010 20:51 |
|
Spring til debat: |