Se indlæg
 Udskriv debat
Køb af hund i Thailand ?
Suk Rak Ning
Hej til alle !!!!

Er der nogen der ved, hvor man kan købe en ægte Grand danois eller shæffer her i Thailand ( Bkk ).

På forhånd tak. Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

paulsenp
Prøv at lægge spørgsmålet ind på

http://www.thaivi...

Der kan man få svar på næsten alt.
Peter

xxxx
Lige de 2 hunde racer ved jeg ikke saa meget om.. men hvis du vil have en rotweiler, saa send en PM..
Hvis den skal vaere uden hale kupering skal den bestilles i god tid......

Suk Rak Ning
Tak for svarene :-)

Hilsen Suk........................Cool

mugge
Hej SUK.Inden du køber hund og vil have hunden med hjem skal du lige se på Fødevareministeriets hjemmeside under indførsel af kæledyr,der står alt hvad der kræves omkring det at få en hund til dk

K K
Suk Hvor i Thailand skal det være??

K K
jeg har faktisk også tænkt mig at købe en hunde fra thailand. Men jeg ved ikke helt hvordan det skal foregå. ved at man skal have papir og enten chip eller tatto mærk på hunde og alt det. skal man betale ekstra for flybillet eller? lad mig lige høre fra dig ikk SUK????

K K
PRÆCIS hvordan det foregå.. vil da også gerne høre fra nogen som har prøvet eller kender en der har prøvet det før..

K K
[url]www.e-greatdane.com/mainpage.htm[/url]
Redigeret af falang yao d. 19/08-2005 13:24

K K
det skulle være et RIGTIGT RIGTIGT godt sted.. Har besøgt dem før.. tag et kig på siden. Det står alt tlf nr. email. hvor de bor. billeder af hundene...
Redigeret af K K d. 19/08-2005 13:07

Suk Rak Ning
Hej !!!
Det er ikke meningen at jeg skal have hunden med til Danmark, da jeg bor det meste af tiden her i Thailand " Samutprakan " 20 min. kørsel syd-øst fra Lufthavnen, så det med at få en hund med til DK ved jeg intet om, men hvis jeg boede i DK ville jeg da købe den der........

Tak for de gode svar.........

Hilsen Kanchalee & Suk.........Cool

K K
SUK heldig dig man!!Angry

mugge
Hej Suk,hvis du bor i samut prakan så kender du weekend market jeg mener det hedder chattotjat ( bare ret mig Clyde Grin). Jeg ved at du kan købe mange forskellige hunde på det marked.Lige fra hvalpe til voksne hunde.Men hvilke racer??Tja du må ud og kiggeGrin

K K
Mugge ja det kan man få alle tinge der.. dejligt sted! men ik for at provokere eller sig dig imod. Der er ligesom at købe en hunde hos hundehandel herhjem i DK. Uden stamtavle eller noget som hest. og det papir på det er bare så flask. så brug lidt mere penge så får man noget ordentligt..

K K skrev:
Mugge ja det kan man få alle tinge der.. dejligt sted! men ik for at provokere eller sig dig imod. Der er ligesom at købe en hunde hos hundehandel herhjem i DK. Uden stamtavle eller noget som hest. og det papir på det er bare så flask. så brug lidt mere penge så får man noget ordentligt..

hejsa
Man kan få ligeså¨god en hund i en bastard
Det er jo ligesom mennesker, der kan man jo også finde gode selv om de er blandede.GrinGrinGrin
UPS det var kun ment som sjov
bamsen

lumbye
Her en side med kenneler i Thailand paa alle racer

http://dog.in.th/...page&pid=2

Suk Rak Ning
Hej.
Er der nogen der ved hvad jeg skal søge under, hvis jeg er på udkig efter en shæffer hund i Thailand, jeg har prøvet de link's i har givet mig, men måske den hedder noget andet på engelsk.

På forhånd tak.

Hilsen Suk.....................Cool

clydehaumann
Hej Soeg under german shepherd. Du kan ogsaa proeve at se her:

Thailand Dogs classifieds.
The best advertising on Thailand free classifieds. ... Terriers | Yorkshire
Terrier | Toy Dogs | Chihuahua | German Shepherd | Hound Dogs | Free Dog | Dogs ...
international.domesticsale.com/Thailand/Pets-&-Livestock/Dogs/ - 40k - Cached - Similar pages
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring.
Visum Hjælp. GRATIS
Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE.
http://thaidanishservice.com

https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/

http://thaidanishservice.com
xxxx
Hejsa

Hente en hund til Danmark.. naa ja det kan man selvfoelgelig, men det kan vist bedst kaldes at gaa over aaen efter vand. Selvom risikoen for gift udslip er stoerst paa den anden side.
Og koebe hund paa markedet hi hi ja hvis man vil have stoerst chance for at faa en rundkoersel der aldrig har faaet sine vaccinationer og lider af diverse sygdomme for slet ikke at glemme de satans lopper.
Jeg koebte en Rottweiler . 3.500 thb for jeg var ligeglad med papirerne.. Jeg havde gaaet og set efter en et stykke tid, men jeg syntes sgu de saa lidt forkerte ud til at vaere rigtige Rottweilere, saa jeg spurgte paa dyreklinikken om de kunne hjaelpe, da min gamle puddel/cokker ( Basse ) fra DK var til vaccination. Der gik naesten 2 mdr inden de ringede og sagde nu havde de en hvis jeg stadig var interesseret.. En lille klump paa 8 uger. Som er blevet til en stor flab paa 55 kg. Dog uden hale selvom jeg havde fortalt dem jeg helst ikke ville have den kuperet. Og den har kun 2 gange faaet nogen til at sidde oppe bag paa bilen og vente paa jeg kom ud..Grin hi hi Thaier er livsens raedde for en stor hund. Men det er nu kun om natten hun er lidt brysk.
Der har vaeret et par eksempler i TV her ude om Rottweilere der har bidt.. ja men man skal jo goere sig klart hvad det er man vil og hvor meget tid man vil bruge paa det inden man vaelger hunderace. For opdrager man en Rottweiler / shaefer som Thaier normalt opdrager hunde - boern, saa skal det jo gaa galt. Eller som mange i DK goer, nemlig bruger dem som potens forlaengere...
Og der har vaeret rygter om at vi skal aflaegge prove for at maa have dem, men jeg ved ikke om det bliver til noget.

Jeg vil tro billet pris for en hund Th / DK er det samme som jeg betalte den anden vej.. Den gaar med som bagage, saa prisen er afhaengig af vaegten..... Fra DK er det nemt, hunden skal have sine obligatoriske vaccinationer og en Dyrlaege attest paa at den har faaet dem og ellers ikke er syg, som skal stemples af veterianaer... Den skal i godkendt transport kasse og ja naar man saa har tjekket ind i Bkk staar hunden og venter ved bagage baandet det kan ikke vaere meget nemmere.
Og Bamse har helt klart ret i at en krydsning kan vaere ligesaa god en hund.. nogen gange endda bedre, da den ikke lider af indavl. Jeg har i 11 aar haft en rigtig god hund i Basse, men alderen begynder at trykke hende lidt..

mvh
Le-si

Suk Rak Ning
Jeg vil alstå ikke købe en hund for at ha' den med til Danmark..
Ringede lige til en kennel med Grand danois, de havde en enkelt hvalp tilbage, pris -------------------------> 35.000 THB Shock det var sq noget af en pris, det bliver ikke mig der bliver køberen

Mvh. Suk...................Cool

Spring til debat: