Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Farvel og tak
|
|
latour82 |
Lagt på d. 01/08-2005 15:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 377 |
Tja efter endt ferie og pause her fra siden. Har jeg læst nogle af indlæggende igennem. Meget er sket, især med omgangstonen som flere debatører fører sig frem med. Disse personangreb som flere brugere fører sig frem med, hører ingen steder hjemme. Latterlige genereliseringer som bliver lagt frem om især hvordan Thaier er, gider jeg s.. ikke læse mere. Thaierne er ikke ens og heldigvis for det, ligesom vi Danskere heller ikke er ens og gudskelov for det. Jeg gider ikke læse om hvordan min kone er fra mennesker som aldrig har mødt hende. En af de mere seriøse skrev i et svar " at han kunne godt lide at jeg altid forsvarede min familie" og ja det er præcist hvad jeg gør, og er det ikke også min pligt? Jeg vil nu læne mig tilbage og nyde en selvvalgt pause fra dette forum, og trænger jeg til lidt "spanking" så kan jeg jo altid logge mig på siden som gæst. At jeg nu forlader dette forum definiitivt er jo at man kan få adgang til ens e.mail adresse uden problemer, at der en dag dukkede en mail op fuld af fordomme og dumme kommentarer fra en hotmail adresse op som jeg ikke kunne spore, gør at jeg ikke ønsker at være "synlig". Naturligvis kunne jeg bare skjule min e.mailadresse, men hvorfor skulle jeg det? Jeg har intet at skamme mig over, der er intet fordækt, hvorfor skulle jeg så gemme mig? Så jeg vil takke for mange gode svar på mine spørgsmål, mange konstruktive meningsudvekslinger fra mange af brugerne, og der er vitterligt et flertal, som er behagelige mennesker. Desværre er der et fåtal som er på et plan og udenfor psykologisk rækkevidde som bare sviner alt og alle til, og der stiger jeg af. Så tak for denne gang. Niels |
|
|
christian-s |
Lagt på d. 01/08-2005 16:20
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 570 |
Jeg forstår din irritation over tonen i nogle indlæg - der ryger også meget energi fra mig når jeg læser "alle over en kam" påstande eller ren mundhuggeri provokeret af en eller enkelte debatører. Jeg håber dog at når du kigger forbi næste gang at så er tonen mere behagelig og at du måske vil komme fast tilbage. Vi skulle nødig miste for mange seriøse debatører. God forum pause og forhåbentlig på snarligt gensyn! Mvh Christian Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 01/08-2005 16:52
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Grrrr, hvor bliver jeg dog sur og tvær af at komme ind her på siden og skulle læse sådanne indlæg og PB'er. Hvem i alverden er sådan et stort møgdyr, en svans uden lige, en kryster der ikke tør stå frem med sit eget navn og kun gemme sig anonymt bag en anonym hotmail-adresse og sende beskidte emails til andre folk ? Helt ærligt... dig der har gjort det - havde du det også svært i skolen ? Gud hvor er jeg træt af den type du er..... Kun ude på at chikanere og ødelægge det for andre folk. Dit møgdyr Er der andre herinde som også får modbydelige emails fra et eller andet sygt møgsvin ? Undskyld mit sprogbrug, bliver bare så harm over at nogle kan finde på at opføre sig så barnligt og samtidigt være sikker på at bruge et sprog sådan en imbecil idiot forstår. Ok, tilbage til indlægget fra Niels. Jeg er ked af at du forlader siden, det har hver gang været en fornøjelse at læse dine indlæg og jeg håber et eller andet sted at du vender tilbage en dag for du er en af dem der bidrager med nogle seriøse og positive indlæg. Held og lykke til Jer begge to og de små :-) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
rolan |
Lagt på d. 01/08-2005 17:16
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
kan kun give dig ret webbkim men i forum og andre steder kan det desvære nok aldrig undgås man må bare lade som ingen ting desværer |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 01/08-2005 19:35
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1075 |
Hi Folks, Det er kedeligt at sådan opførsel forkommer igen, her på sitet. Jeg vil hermed foreslå Kim/Web at vores e-mail adresser bliver "skjult", men skal stadigvæk oplyses til Administration ved tilmeldning. Sådan er det fx. i forumet på "min" bolignet. Har man lyst til at kontakte et andet medlem per E-mail SKAL man SELV anmode om den per PB eller anden måde hos vedkommende.Så har man nogenlunde "styr" på hvem man har givet sin E-adresse til . SØRGELIGT at nogle mennesker ikke ACCEPTER at andre har en anden mening end deres egen, men De skal susen mig lære at RESPEKTERER det . M.v.h., M. Rasmussen Redigeret af falang yao d. 01/08-2005 19:36 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
John |
Lagt på d. 01/08-2005 21:59
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Hej Niels Jeg bliver rigtig ked af det når jeg ser du giver op, jeg ved du tidligere har måtte lægge ryg til meget lort, men du har altid holdt dig på et seriøst plan. Håber at se dig her igen. Anonyme email skal man være meget mindre begavet for at skrive, hold op hvor må dit liv være kedeligt når du ikke tør stå ved hvad du skriver. John Redigeret af John d. 01/08-2005 21:59 john@dansk-thai.dk
|
|
|
arf |
Lagt på d. 01/08-2005 22:16
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 33 |
Hej Niels. Det er da trist, at du forlader siden her, men jeg forstår dig da godt. Det er irriterende at skulle læse om alle de fordomme folk slynger ud om thaier. Mennesker er heldigvis alle forskellige uanset hvor man kommer fra, og synes det er forkert at skære alle over en kam. Håber vi kan få bugt med den person der er så fej at skrive fra en annonym e-mail adresse. Bliver så sur når der er nogle enkelte der skal ødelægge ting for alle andre, og svinde andre til. Kan ikke tage den slags. MVH
Anders R. F. |
|
|
nakpakdee |
Lagt på d. 02/08-2005 04:05
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 31 |
Hej Niels Jeg er ikke en af de mest aktive til at skrive herinde men læser stort set hver dag hvad der er skrevet af andre på forumet, og har tit frydet mig over dine indlæg, så jeg er da meget ked af at du kvitter og på en eller anden måde lader den taber der har chikaneret dig vinde ! Jeg ser på samme måde som dig på at der er folk der generaliserer thaier og det er da meget snæversynet er det ikke ? Men lad dog bare folk tænke deres så længe vi kan tænke vores ! Så op med hagen igen og forsæt endelig dine konstruktive indlæg dem tror jeg trods alt der er mange herinde der kan nyde godt af. Jeg kan da lige fortælle at jeg har boet her i Pattaya i 2,5 år nu og har set og hørt min del af alt det der foregår mellem pigerne herude og alle mulige ( og umulige ) fallanger, vi skal jo lige huske på at der er lige så meget bullshit fra fallangers side som omvendt !!! Mvh Svend. |
|
|
paulsenp |
Lagt på d. 02/08-2005 09:52
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 942 |
Hej Niels, Ja, det er trist, når nogen føler sig chikaneret af andre, især selvfølgelig, når når det kommer så vidt, at man føler sig presset til at forlade forummet her. Det er trist, når nogen åbenbart har det så skidt med sig selv, at de føler trang til at lade det gå ud over andre. Vi kan være uenige om alle mulige ting, men det er ingen grund til at svine hinanden til, hverken offentligt i dette forum, eller direkte i private mails. Og så en biting. Jeg anvender en hotmail-adresse i forbindelse med DT, og det er der en god grund til. Jeg har en arbejdsgiverbetalt internetforbindelse, med alt hvad dertil hører. Min mailadresse derfra anvender jeg ikke til privat brug, derfor hotmail. Jeg har angivet mit rigtige navn og adresse, så der er intet skjult. Jeg ser dog intet problem i, at nogen anvender sig af en anonym mailadresse, sålænge man bare opfører sig ordentligt. Peter
|
|
|
Lagt på d. 02/08-2005 10:40
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Davser Niels Ja jeg vil da også savne dig selv om vi måske ikke altid er enige, Men selv i det bedste ægteskab er man jo heller ikke enige Jeg ved selv hvordan det er at få de latterlige mails, jeg fik selv de mails i et stykke tid herinde fra, men de er stoppet nu, og jeg har jo også fjernet min mail adresse, og alt det andet fra min profil Men hyg dig med lillemor og kig stadig herind og se hvordan det går bamsen |
|
|
taleofdk |
Lagt på d. 03/08-2005 16:12
|
Øvet medlem Antal indlæg: 348 |
Det er sgu for sørgligt at en ikke vil stå ved hvad han/hun siger, du skulle skamme dig, føj sor satan............men tonen er til tider meget hård hvilket også er grunden til at jeg ikke deltager for meget i debatterne, som til tider pisser mig enrormt af.......som nakpakdee siger, er der bullshit begge steder dansk/thai, men jeg savner sgu tit at hører noget positivt eller bare en "normal" debat, uden alle de latterlige rådne bemærkninger visse folk lukker ud, men jeg vælger dog at blive her på siden, som medlem, da jeg syntes der bliver gjort et godt stykke arbejde her på siden, ros for det
It is amazing what a visit to Thailand can do www.holidaysinsiam.com
|
|
|
commandertorp |
Lagt på d. 03/08-2005 16:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
Hejsa niels ! også herfra kommer vi til at savne dig ! - men håber at der vil være kræfter til at komme igen senere ! hold fanen højt ! både den Danske og den Thailandske !! Commandertorp
Hjem er det sted man sætter sin kuffert ! OK det ser ud til at det er Thailand denne gang |
|
|
Lagt på d. 08/08-2005 11:40
|
|
mange kan ikke tåle at blive sagt imod da de naturligvis har patent på virkeligheden den virkelighed som de vil have andre skal tro og rette sig efter da de nu engang er guds gave til denne webside |
|
|
MisterM |
Lagt på d. 08/08-2005 16:43
|
Øvet medlem Antal indlæg: 471 |
Slettet af MrM.
Redigeret af MisterM d. 08/08-2005 19:30 |
|
|
Lagt på d. 08/08-2005 17:12
|
|
Hey Mm kender du manden? ellers er du selv ude på øretæver, med sådan en påstand! undertegnet har også kendskab til k11, men det betyder vel ikke, at jeg kommer sådanne steder!! I flere af dine indlæg ønsker du selv en god tone, men her er du sgu for grov hippie lao Du er paa revalidering og bruger dine penge paa mindreaarige i Cambodia ... og maaske andre steder |
|
|
rolan |
Lagt på d. 08/08-2005 18:26
|
ja jeg håber også du kan bevise noget om din påstand kan du ikke vil jeg fremover ikke tage dine inlæg seriøse man er vel ikke så dum at man ligger biled af sig selv på netet hvis man er sådan for så vil han blive fundet meget hurtigt |
|
|
MisterM |
Lagt på d. 08/08-2005 19:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 471 |
rolan skrev: ja jeg håber også du kan bevise noget om din påstand kan du ikke vil jeg fremover ikke tage dine inlæg seriøse man er vel ikke så dum at man ligger biled af sig selv på netet hvis man er sådan for så vil han blive fundet meget hurtigt Nej, Jeg kan ikke bevise noget men tror du at det er hans billede Kun hans inlaeg her paa d-t Men hold med den stakkels fyr og glaem mine negative bemaerkninger Jeg skal bede veb master kim om at slette mine commentarer hvis jeg ikke kan selv Farvel og tak Redigeret af MisterM d. 08/08-2005 19:28 |
|
|
Lagt på d. 08/08-2005 19:35
|
|
når man kaster en sten ind i en flok ulve hyler kun den som er ramt |
|
|
rolan |
Lagt på d. 08/08-2005 20:06
|
du skuffer mig mister m at du så hurtigt gir op hvis du kender manden kan du bare komme med oplysninger men istedet slætter du dine inlæg og siger farvel tak men jeg går ud fra at din opførsel viser at du ikke er mand nok til at indrømme at du har begået en fejl surin som du og andre der på grund af sine sår på sjælen godt kan virke negativ og nogle gange gå over stregen er i det minste mand nok til at indrømme hvis han har gået over stregen jeg er glad for uvidende som jeg er at jeg når jeg en gang kommer til thailand ikke var taget til kambodia og fortalte om det og fik den beskylning smit i hovedet |
|
|
Lagt på d. 08/08-2005 21:27
|
|
MisterM skrev: rolan skrev: ja jeg håber også du kan bevise noget om din påstand kan du ikke vil jeg fremover ikke tage dine inlæg seriøse man er vel ikke så dum at man ligger biled af sig selv på netet hvis man er sådan for så vil han blive fundet meget hurtigt Nej, Jeg kan ikke bevise noget men tror du at det er hans billede Kun hans inlaeg her paa d-t Men hold med den stakkels fyr og glaem mine negative bemaerkninger Jeg skal bede veb master kim om at slette mine commentarer hvis jeg ikke kan selv Farvel og tak skidehyggeligt at du altid smutter, når du laver kage!!!. Og for en god orden skyld, kan jeg da oplyse dig, at mit profil pic ikke er et foto af undertegnet God vind Hippie lao |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |