Se indlæg
Dansk rejseselskab
|
|
John |
Lagt på d. 21/07-2005 20:09
|
Administratorer Antal indlæg: 2171 |
Hej Jeg har fået en forspørgsel fra et ægtepar, sidst i halvtredserne. De kunne godt tænke sig at rejse til Thailand juni måned 2006. De har aldrig været i Thailand før og vil ikke rejse på egen hånd, de har et ønske om at se det meste af Thailand på de første 3 uger, og så slutte af med en uges badeferie. Er der nogen herinde der har prøvet dette eller har kendskab til et rejseselskab der kan arrangerer dette? John john@dansk-thai.dk
|
|
|
commandertorp |
Lagt på d. 22/07-2005 05:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 121 |
Hejsa John rejseselskab ved jeg ikke, men en 3 ugers tur i Thailand afsluttende med en badeferie skulle nok kunne arrangeres ! - min kone er turistguide hernede og hun siger at vi kunne se på sagen hvis vi havde et ca. budget for turen, så vi har lidt idè om hoteller transportform osv. så drop en PB med lidt info og lad os se hvad vi kan finde ud af ! Commandertorp
Hjem er det sted man sætter sin kuffert ! OK det ser ud til at det er Thailand denne gang |
|
|
John |
Lagt på d. 22/07-2005 13:48
|
Hej Commandertorp Jeg sætter stor pris på at du vil hjælpe, men det de søger er et dansk eller skandinavisk bureau, med en dansk guide i Thailand, og hvor alt er arrangeret på forhånd. Der er jo mange måder at rejse på og de vælger denne, jeg har prøvet at forklarer dem at det ikke er noget problem at rejse rundt i Thailand, men det er de ikke intereseret i. John john@dansk-thai.dk
|
|
|
thomas2610 |
Lagt på d. 22/07-2005 17:59
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 71 |
Hej John Min første tur til Thailand, var en rundrejse med [url]www.albatros-travel.dk[/url] og det var en godt tilrettelagt tur. hilse Thomas |
|
|
John |
Lagt på d. 22/07-2005 18:19
|
Hej ja det var sådan noget i den stil jeg efterlyste. Tak John john@dansk-thai.dk
|
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 22/07-2005 19:48
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Det lyder som et job for dkjohnt i Ranong rinpoche |
|
|
jesper_dk |
Lagt på d. 18/08-2005 20:42
|
Øvet medlem Antal indlæg: 136 |
Hek John. Du må prøve at forklare det par som du prøver at hjælpe at det er UMULIGT at se det meste af Thailand på 3 uger.De vil ikke få ret meget ud af turen, hvis de vil se så meget på så kort tid.Prøv at foreslå at de begrænser sig til et "specielt" område af Thailand og 1 uges badeferie..For deres engen skyld. De får ikke det rigtige indtryk af Thailand.Men, hvis de kan lide den form for rejse..helt iorden. Mine forældre troede det samme første gang de besøgte Thailand. Jesper_dk Redigeret af jesper_dk d. 18/08-2005 20:44 |
|
|
Lagt på d. 18/08-2005 21:37
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Hejsa Jesper.dk Ja der er mange som vil se hele thailand på 3 uger og fortryder det bagefter. Der er jo så meget at se i thailand,jeg har også kun selv set en brøkdel,men det er mere min egen skyld Da jeg gerne vil være oppe i konens hus,og hygge mig, med de folk i landsbyen bamsen |
|
|
mugge |
Lagt på d. 19/08-2005 00:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 389 |
Det bedste sted i Thailand er da helt klart nå man er hjemme hos familjen og alle de lokale,den glæde og gæstfri man møder kan ikke beskrives.Så jeg er enig med Bamsen,at hygge sig med folk i landsbyen er ren luksus og noget så afslappene.Nu har vi godt nok 4 tøser med på slæb og det har aldrig været et problem,alle i landsbyen elsker jo børn og børnene finder hurtigt ud af at lege sammen |
|
Spring til debat: |