Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg har købt en DUALphone for at ringe billigt til udlandet. Jeg kan anbefale denne telefon, da den er nem at bruge. Den er både en alm. trådløs telefon, men kan også tilsluttes en computer (der har internet adgang). Via computeren kan du fra telefonen ringe til fastnet telefoner i Thailand for 0,79 øre pr. minut, og du behøver ikke at sidde ved computeren mens du taler i telefon, for telefonen er trødløs. Desuden kan telefonen opdateres med ny software via internettet, når der engang imellem kommer en ny software til telefonen fra producenten.
Læs mere om telefonen på [url]www.dualphone.net[/url].
Redigeret af Webmaster d. 14/07-2005 17:04
Jeg bruger Unifon og ringer til en mobil-telefon i Thailand men det bliver registeret som fastnet til den lave pris af 31øre
ps: sig det ikke videre 555555555
med (s)lange hilsner
Cobra
Okay det bliver mellem os
Men hvor finder du den pris
jeg var lige inde og kigge ,der så det dælme dyrt ud
uden med
abb 12 mdr.abb
TTK 100 3.69 2.58
TTK 200 3.50 2.45
TTK 500 3.32 2.32
jeg kan ikke lige se den pris du siger
obelisken
obel
Redigeret af d. 14/07-2005 19:49
Jeg kan også varmt anbefale at bruge DUALphone sammen med SKYPE-Out, god forbindelse, skulle man være uheldig at få en dårlig forbindelse, afbryd samtalen og ring op igen, det hjælper mange gange. Jeg ringer meget til Thailand.
Jeg kan også anbefale at få SKYPE-In, her kan man få et telefon nr. så der kan ringes fra fastnet telefon til computeren, koster 75 kr. i kvartalet. Du kan jo tage din DUALphone med dig overalt i huset og i haven.
Jo TeleDanmark, de har fået noget at tænke på, deres overpriser tvinger folk væk, jeg har intet brug for fastnet telefon mere.
Min internetforbindelse går via TV-Kabel nettet i stor privat antenneforening, pris. 1160,- pr. år med 20 MB linie og frit brug 24 timer i døgnet.
Glemte lige prisen på DUALphone !
Se den her: http://www.prosho...odid=42814
Men søg på nettet, kan måske findes billigere.
Redigeret af tastum d. 15/07-2005 11:43