Se indlæg
 Udskriv debat
Ring billigt til udlandet med DUALphone
BjarnePPP
Jeg har købt en DUALphone for at ringe billigt til udlandet. Jeg kan anbefale denne telefon, da den er nem at bruge. Den er både en alm. trådløs telefon, men kan også tilsluttes en computer (der har internet adgang). Via computeren kan du fra telefonen ringe til fastnet telefoner i Thailand for 0,79 øre pr. minut, og du behøver ikke at sidde ved computeren mens du taler i telefon, for telefonen er trødløs. Desuden kan telefonen opdateres med ny software via internettet, når der engang imellem kommer en ny software til telefonen fra producenten.

Læs mere om telefonen på [url]www.dualphone.net[/url].
Redigeret af Webmaster d. 14/07-2005 17:04

Hejsa Bjarne
Hvad koster det så at ringe til mobil ude i thailand
obelisken

Cobra
Hejsa Obelix

Jeg bruger Unifon og ringer til en mobil-telefon i Thailand men det bliver registeret som fastnet til den lave pris af 31øre

ps: sig det ikke videre 555555555

med (s)lange hilsner
Cobra

Cobra skrev:
Hejsa Obelix

Jeg bruger Unifon og ringer til en mobil-telefon i Thailand men det bliver registeret som fastnet til den lave pris af 31øre

ps: sig det ikke videre 555555555

med (s)lange hilsner
Cobra

Okay det bliver mellem os
Men hvor finder du den pris
jeg var lige inde og kigge ,der så det dælme dyrt ud
uden med
abb 12 mdr.abb
TTK 100 3.69 2.58
TTK 200 3.50 2.45
TTK 500 3.32 2.32

jeg kan ikke lige se den pris du siger
obelisken
obel
Redigeret af d. 14/07-2005 19:49

BjarnePPP
Til mobiltelefon i Thailand koster det 0,975 øre via SkypeOut.

Se prisliste her:

http://skype.com/...#listing-T

Redigeret af Webmaster d. 14/07-2005 22:26

tastum
Jeg kan også varmt anbefale at bruge DUALphone sammen med SKYPE-Out, god forbindelse, skulle man være uheldig at få en dårlig forbindelse, afbryd samtalen og ring op igen, det hjælper mange gange. Jeg ringer meget til Thailand.
Jeg kan også anbefale at få SKYPE-In, her kan man få et telefon nr. så der kan ringes fra fastnet telefon til computeren, koster 75 kr. i kvartalet. Du kan jo tage din DUALphone med dig overalt i huset og i haven.
Jo TeleDanmark, de har fået noget at tænke på, deres overpriser tvinger folk væk, jeg har intet brug for fastnet telefon mere.
Min internetforbindelse går via TV-Kabel nettet i stor privat antenneforening, pris. 1160,- pr. år med 20 MB linie og frit brug 24 timer i døgnet.
tas-Love Phuket-Kata Beach

tastum
Glemte lige prisen på DUALphone !
Se den her: http://www.prosho...odid=42814
Men søg på nettet, kan måske findes billigere.
Redigeret af tastum d. 15/07-2005 11:43
tas-Love Phuket-Kata Beach

Spring til debat: