Se indlæg
visa stempel
|
|
fasthihi |
Lagt på d. 09/05-2009 14:52
|
Begynder Antal indlæg: 6 |
vis en thai skal lave visa til danmark får hun så et stempel i sit pas første gang hun er på ambassaden i bangkok mere for om hun skulle lave visa men en anden man før jeg kommer og laver til hinde og kan man få oplysninger i thailand om hun er gift i thailand???? takker vis nogen kan svare mig hurtig MHV fasthihi |
|
|
pigalle |
Lagt på d. 09/05-2009 14:59
|
Øvet medlem Antal indlæg: 236 |
fasthihi skrev: vis en thai skal lave visa til danmark får hun så et stempel i sit pas første gang hun er på ambassaden i bangkok mere for om hun skulle lave visa men en anden man før jeg kommer og laver til hinde og kan man få oplysninger i thailand om hun er gift i thailand???? takker vis nogen kan svare mig hurtig MHV fasthihi På mig virker du lidt grøn, jeg ville droppe at tage en pige til Danmark, hvis du ikke ved mere end du giver udtryk for i dit spørsmål. Prøv at søge lidt på debatforum, så finder du måske noget du kan bruge. Held og lykke. |
|
|
fasthihi |
Lagt på d. 09/05-2009 15:19
|
pigalle skrev: fasthihi skrev: vis en thai skal lave visa til danmark får hun så et stempel i sit pas første gang hun er på ambassaden i bangkok mere for om hun skulle lave visa men en anden man før jeg kommer og laver til hinde og kan man få oplysninger i thailand om hun er gift i thailand???? takker vis nogen kan svare mig hurtig MHV fasthihi alle thai lyver så det basker så finde ud af nådet er ik let På mig virker du lidt grøn, jeg ville droppe at tage en pige til Danmark, hvis du ikke ved mere end du giver udtryk for i dit spørsmål. Prøv at søge lidt på debatforum, så finder du måske noget du kan bruge. Held og lykke. |
|
|
fasthihi |
Lagt på d. 09/05-2009 15:23
|
har lige snaket men en thai ven hun kender en der arbjder på komunen i thailand hun vil ha 300bat for at tjekke alt om hinde så det gør jeg sku så får vi vel se hun skulle kunne se det meste om hinde. |
|
Spring til debat: |