Se indlæg
Afgiftsforhøjelse på benzin
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 08/05-2009 15:14
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3992 |
Den Thailandske regering har planer om at forhøje afgifter på benzin og mener ikke at det ville berøre benzinstationer. Men HVEM så, må man spørge ?, der skal jo være een til at betale "regningen". By: BangkokPost.com Published: 8/05/2009 at 02:05 PM PM: Fuel tax hike won't hit pumps http://www.bangko...-consumers Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
swed |
Lagt på d. 08/05-2009 16:03
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 523 |
Lung Yao skrev: Den Thailandske regering har planer om at forhøje afgifter på benzin og mener ikke at det ville berøre benzinstationer. Men HVEM så, må man spørge ?, der skal jo være een til at betale "regningen". By: BangkokPost.com Published: 8/05/2009 at 02:05 PM PM: Fuel tax hike won't hit pumps http://www.bangko...-consumers Min umiddelbare tanke er KUNDERNE |
|
|
hfb |
Lagt på d. 08/05-2009 16:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 544 |
SWED, du er skarp i dag |
|
|
dutling68 |
Lagt på d. 08/05-2009 16:59
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1381 |
og endnu være øllet stiger også http://www.canadi...=D980MMV03 Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
Janti |
Lagt på d. 08/05-2009 20:59
|
Begynder Antal indlæg: 24 |
Læs nu artiklen rigtigt!!! der kommer førhøjelse på udsalgsprisen af benzin... førhøjelse af skatten vil blive taget ud af olie fonden. "They were clear on the matter, affirming that retail oil prices would not be increased should the excise tax be raised. He said mechanisms from the Oil Fund would prevent a tax increase affecting consumers, but did not explain how." Redigeret af Janti d. 08/05-2009 21:01 |
|
|
holmholm |
Lagt på d. 08/05-2009 21:47
|
Øvet medlem Antal indlæg: 157 |
JEG ER SÅ SUR OVER DEN NYE REGERING fordet de gør alt for at helpe firma. Før skulle firmaet betalle 5% for arbejdsløshedskasen men nu de skal betalle kun 3% Det betyder at der er ikke flere peng for at helpe arbejdsløser. |
|
|
Janti |
Lagt på d. 08/05-2009 23:28
|
Begynder Antal indlæg: 24 |
Janti skrev: Læs nu artiklen rigtigt!!! der kommer førhøjelse på udsalgsprisen af benzin... førhøjelse af skatten vil blive taget ud af olie fonden. "They were clear on the matter, affirming that retail oil prices would not be increased should the excise tax be raised. He said mechanisms from the Oil Fund would prevent a tax increase affecting consumers, but did not explain how." Jeg kan se at jeg glemte det meget vigtige ord "Ingen" før forhøjelse hvilket jo giver en helt anden mening |
|
|
kanut |
Lagt på d. 09/05-2009 07:32
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 601 |
Hvaddddddddd !!!!!!!!!!!! STIGER ØLLET
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE
|
|
|
kiml |
Lagt på d. 09/05-2009 07:48
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 686 |
Kanut tror godt du kan slappe af der er jo igen turister til at drikke alt det øl
[img][/img]
|
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 09/05-2009 10:57
|
Janti skrev: Læs nu artiklen rigtigt!!! der kommer førhøjelse på udsalgsprisen af benzin... førhøjelse af skatten vil blive taget ud af olie fonden. "They were clear on the matter, affirming that retail oil prices would not be increased should the excise tax be raised. He said mechanisms from the Oil Fund would prevent a tax increase affecting consumers, but did not explain how." Jeg hæfter mig mest til det sidste. Kan det være at De ville fremme brugen af LPG = rennere og billigere end benzin/diesel. Men så kommer så spørgsmålet : HVOR ville De få alle de manglende indtægter fra ? Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
Lung Yao |
Lagt på d. 09/05-2009 11:04
|
http://www.dansk-...ad_id=7899 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
Spring til debat: |