Se indlæg
 Udskriv debat
lejemorder
pigalle
BJ skrev:
Tror du da virkelig at du hører om at en farang bliver nakket af og til, for så er du da naiv.
de skal sgu nok få tysset de sager ned de thailandske myndigheder.Det ville jo være en skandale for landet hvis det slap ud
vi ligger millioner af danske kroner der nede hvert år + alle andre ikke danske faranger.
og gu skal du da ej gå med skudsikker vest i Danmark
sikke noget plader.
MVH.BJ

Hvem er det nu lige der er naiv?? hvis nogen er savnet i Thailand eller andre steder så finder man ud af det, det kan ikke tysses ned som du skriver, men som jeg henviser til, som er skrevet i denne tråd, så er man faktisk heldig hvis man slipper levende ud af Thailand, vogn dog op.
Det vi snakker om nu har ikke spor at gøre med hvor mange penge vi bruget i Thailand.
Og hvor mange danskere er der nu lige der er blevet nakket her i Thailand??? prøv nu lige at komme ned på jorden ikke, det er jo virkelig vi taler om ikke??.
Redigeret af pigalle d. 04/05-2009 16:52

BJ
HVORNÅR har du sist hørt om at en farang er blevet nakket i Thailand sig mig lige det?????????Shock

Top High Class Fashion
LÆS avisen sker tit
Paco Casa Excuslive Handbags

http://thaidanrej...ejser.html

http://thaidanrejser.blogspot.com
xxxx
Der må være nogle ny her på dtw og i Thailand..

For der er da rent faktisk blevet skrevet om Danskere der er dræbt af ægtefællen.
Willy og Paul.. bla.

Selvfølgelig er det ikke noget der sker hver dag, men hvis vi nu tager de Danskere det går ud over og lægger dem fra alle andre lande til.

Min sag i Lopburi.
Politiet har skrevet anmeldelsen som om jeg kom op at skændes med de 2 møg svin og tabte..
Jo der er 2 menige betjente som virkelig arbejdede på sagen, men hvad hjælper det når dem over er såkaldte venner med modparten.
Så nej den kommer aldrig til at figurere som hvad det var.. mordforsøg.
Men jeg har fået computer udskrift af synderne..

Om jeg så opholder mig i Lopburi nu eller igen.. nej så naiv er jeg ikke.
Om jeg tror politiet hjælper os, nej så ville jeg være endnu mere naiv.
Jack skriver det desværre så tydelig som det kan siges.

Og michell glem nu at gøre noget ved den sag på legal måde, du har ikke en chance. Med alle odds mod dig så kan det ende katastrofal.

Så kan nogen sige det er små penge osv osv, men det er princippet i det, skal vi/ er vi nød til.
At akseptere at Thaier stjæler fra os.

Janti
BJ skrev:
HVORNÅR har du sist hørt om at en farang er blevet nakket i Thailand sig mig lige det?????????Shock

Indtil nu i år 2 stk. på Phuket en Englænder og en Canadier... begge af lejemordere...

pigalle
BJ skrev:

Undskyld jeg fik ikke lige fat i hvad du mener??????

Det er sku ikke så meget thaierne der har skylden.

En dansker kommer på ferie i Thailand 14 dage finder en pige i en bar, jamen hun skal da med mig hjem på ferie i Danmark, det går jo i det fleste tilfælde galt, er det Thaipigens skyld?? nej vel.
En Dansker kommer til Thailand, drikker hjernen ud finder en pige, det kan ikke gå hurtigt nok med at blive gift, han kan det hele give hende hus, sørge for hendes familie OSV. er det Thaipigens skyld?? nej vel.
Jeg har været i landet i mange år, men det er meget sjældent det er pigens skyld, selvfølgelig er der nogle dårlige mennesker også i Thailand, men det kan sagtens gennemskues inden det er for sent.
Vogn dog op og lad være med at give pigen skylden fordi i drikker hjernen ud, og lader forstanden fare ned i p.....
og så når det går galt stikke halen mellem benene og give pigen skylder for jeres dumheder, hælde vandet ud af ørene blandt andet her på DTW, det er ynkelig at læse om, og samtideg se hvor mange der hopper med på vognen.

Puha det var dejligt at få luft.

pigalle
Janti skrev:
BJ skrev:

Indtil nu i år 2 stk. på Phuket en Englænder og en Canadier... begge af lejemordere...

Jeg efterlyste danskere ikke, en englænder og er canadier? var det narko?? så forstår jeg det godt, og hvor mange er det så lige der bliver dræbt i Danmark hver dag.

Prøv nu lige og læs denne tråd ikke, du er hældig hvis du slipper levende ud af Thailand, magen til pladder skal man lede længe efter.

dutling68
prøv at læse her en gammel nyhed men en dansker

http://www.berlin...111200284/

Redigeret af dutling68 d. 04/05-2009 18:08
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Janti
Slap nu af Pigalle det var ikke dit indlæg jeg svarede på... Shock men BJ'S... og nej ikke narko relateret...

pigalle
dutling68 skrev:
prøv at læse her en gammel nyhed men en dansker

http://www.berlin...111200284/

Ja en 5 år gammel historie og selvfølgelig noget skidt, men derfra og til det der bliver skrevet i denne tråd er der meget meget langt ikke?? og hvor mange er det nu lige der bliver slået ihjel i Danmark næsten hver dag.
Jeg og alle de danskere jeg kender og det er mange har på intet tidspunkt været utryg ved at færdes blandt thaier i Thailand.

JackH
Nå, så kører vi igen, hva' pikalle???

Har du fået læst huahinafterdark???

Nå, ikke...

Jamen, så er her et link dertil, med nyheden om en englænder der er blevet knivmyrdet ved et indbrud i sit hus...

http://www.huahin...11937.html

Jeg er IKKE ude på at skabe panik og ballade, som mange hævder, tværtimod.

Næh, jeg er en gammel berejst kyniker, der kender mine fornægtere af verdens barske realiteter, og dem er der sgu' nogle stykker af her!

Som sagt mange gange før:

Thailand er under forandring med turbo-fart, og det er ikke økonomisk vækst og andre positive sager det handler om, næh, det er lovløsheden der breder sig som en steppebrand folkens!

Man kan sige om Thaksin hvad f..... man vil, men bringe orden i det rodede og lovløse hus som Thailand var efter kollapset i 1997, det ku' han dæl'me...

Det gav respekt at få aflivet et par tusinde "yabaa" gangstere.

Nu er demokraterne så ved fadet igen, og det hele er ved at brase sammen. Ingen vækst, låntagning i udlandet (det kender vi da hjemmefra, ikke?) - arbejdsløshed, udbredt mismod og pessimisme, og hvad der er værst for især os kapital og ejendomstunge imperialister = farang:

Vi er det oplagte mål for indbrudstyve, voldsmænd og banditter!

Spørg f.ex. ABEKATTEN, som i en anden tråd fortæller at han går med en "Tazer" (strømpistol) - og endda har haft brug for at vise den frem, for at forebygge ubehageligheder...

I Bangkok, Pattaya, Hua Hin, Samui, Phuket m.m. vælter det ind med "kamoys" - og det går ud over alle, thaier og udlændinge.

I dit behagelige turist-ghetto eksil nede ved kysten aner du ikke en hujende fis om hvad der er ved at ske...

JEG GØR!!! - Har mine kontakter allevegne...

Bangkokpost og The Nation skriver konsekvent IKKE om noget tilfælde hvor en farang er enten blevet myrdet eller udsat for overgreb af en eller anden art. Det gør man bare ikke, "Bad PR"...

Så for et par timer siden på Thai TV 7 (var det vidst, fik ikke det hele med...) - om skyderi på Khao San Road, flere døde så man ligge på fortovet, muligvis 1 farang.

Men ingen skriver om det, joh, de lokale bladsmørede vel.

JackH
Redigeret af JackH d. 04/05-2009 18:46

dutling68
glemt lige dem her også
http://www.dansk-...ad_id=1468

og måske mord
http://www.bt.dk/.../80507016/

og her lidt om hvor mange mord der var i 2008 danmark
http://www.berlin.../81227001/

Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

Kent26
JackH skrev:

Så for et par timer siden på Thai TV 7 (var det vidst, fik ikke det hele med...) - om skyderi på Khao San Road, flere døde så man ligge på fortovet, muligvis 1 farang.

JackH

Lyder som selvmord - i denne sag et kollektivt et af slagsen.

dutling68
ang Khao San Road var det en mand som ville tilbage til sin kæreste men det ville hun ikke så gik han amok og skød hende og der var også 2 andre som døde Angry

dutling68
ang krisen i asisen så læs her
http://www.berlin...905030333/
så kan jeg godt forstå hvis der er nogle der bliver desperate, jeg ville da selv gøre noget vildt hvis mit barn var ved at død af sult eller ikke har råd til at sende mit barn til lægen........

Conrad
Hej!

Iflg. Ekstrabladet var der en svensk pige som kom i skudlinien på Thanon Khao San

http://ekstrablad...163598.ece

Redigeret af Conrad d. 05/05-2009 01:28

Mitchell
hvad der virkeligt er sket i xxxx tilfaelde forstaar jeg ikke meget af, normalt kommer faranger ikke ud for saddanne ubehageligheder i en landsby ude for Lop Buri, med mindre at de har kastet sig ud i noget lort og dummet sig i en eller anden grad, ok. omvendt, saa kan man jo vaerre offer for kriminaelle psykopater, de eksister alle steder i Thailand, men det virker mig underligt at det er sket i et miljoe som du kender, det foaar jeg ikke til at haenge sammen, har du spillet om penge eller noget i den retning ?
Som Jack H skriver saa klart og sandt, der hvor der er turistghettoer, der kan alt ske, det er oplagte maal for kriminaellitet, men en landsby ude for Lop Buri , det lyder underligt, er din kaeste i ledtog med kriminelle, ? der er mange spoergsmaal i vinden...
Min sag er 100% andeledes end din og jeg ved hvordan jeg skal haandter den, gangsterkaellingen jeg er gift med har jo ogsaa faaet politiet paa nakken, da hun har beskyldt politioberst Gesak for at havde modtaget bestikklse af mig d 13/3/2008 efter at han loeslod mig mig fra Si Bun Ruang politistation, denne pastand om korruption esklaerede fordi at hun i sin pengegriskhed var overbevist om at jeg havde betalt 10.000 baht under bordet for at blive loesladt, og taenk om kaellingen farede op til obberst gesak og sagde " hva Gesak, skal vi dele de 10.000 baht i porten 50/50...?', Gesak ringede til mig naeste dag og fortalte mig historien, og saa gik jeg ned paa en net cafe og skrev til kaellingen, Hvor dum kan man vaerre at gaa op til Gesak og sporge om 50/50..., man skulle tro du er uddannet paa en boeffelfarm i Laos !", taenk kaellingen styrtede til sin advokat med brevet og han kan aabenbart heller ikke laese engeslk, han tog mailen for en tilstaaelse fra mig om at jeg havde betalt geask bestikkelse, saa det roeg op paa meget hoejt plan, og nu bliver kaellingen sigtet af politiet for falske anklager om bestikkelse, politioberst Gesak og politioberst Soomboon er 100 % paa min side, de HADER HENDE SOM BAADE AIDS OG PESTEN, politioberst gesak har sagt personligt til kaellingen, at hvis jeg bliver udsat for et attentat, saa bliver hun sigtet som bagmanden, ikke mere vrovl !
Jeg bor med en mellemklassefamilie der har forbindelser langt op i politiets raekker, og her i SSri Chiang mai by og opland, er der ingen der lige pludseligt overfalder mig og banker mig, det er utinkligt.
jeg har boet i Thailand i sammenlagt syv aar hvor jeg kun har vaeret blandt Thailaneder.ogssa thailaender jeg aldrig havde modt foer, og som jeg blev indviteret til at drikke whisky med, uden at jeg kendte dem overhovedet ( jeg taler Thai og Esan ), og naturligvis har jeg haft en finger i jorden, man kan jo vaere uheldig, men der er aldrig sket mig noget, den eneste gang jeg var ved at blive stukket ned, var faktisk der hjemme sidste aar, da min kaerstes fucking soen paa 29 aar kom hjem paa besoeg, og havde taget ya ba, der var det naer gaat mig totalt galt, politiet var paa pletten !
Naar turister bliver myrdet i Thailand, ser man med meget stor alvor paa det, og goer alt faa at faa sagen opklaret, da den slags mord skader Thailands omdoemme, saadan ligger landet.
jeg er ved at skrive en bog om in sag her i Thailand, men jeg kommer langt omkring og skriver om det virkelige liv i Thailand, og Pattaya har faaet naesten et helt kapitel for sig, for i Pattaya kan alt ske, er man virkeleligt ude paa at leve paa et knivseg, og udfordre skaebnen, saa er pattaya det perfekte sted, en mand som Jim Morrison fra The Doors, han ville elske Pattaya, girls, drugs,sex rock Music, guns, dead, live, you name it.
Tager du op paa pattaya politistation, saa sidder der to farangbetjente der er ansat af Pattaya politi, de sidder i forkontoret for at hjaelpe beklemte farangmaend der er havnet i problemmer, og som ikke kan tale Thai, dette siger ikke saa lidt...
xxxx maa uddybe hvad der ligger til grund for overfaldet, diise thaimaend der bankede ham ned, maa naturligvis havde vist hvem han var.
Jeg giver xxxx helt ret i at det er utroligt svaert hvis man staar alene i saadan en situation og ikke kan forklare sig paa thai over for politiet, og disse gutter, de har 110% en helt anden forklaring de kan forklare politiet paa Thailandsk, og saa goer politiet ikke mere ved det, du stta helt alene, og saa kan man lige saa godt pakke kufferten og fies af i en fart.Frown

pigalle
Jamen hej igen JackH.
Dine barnlige og flabede bemærkning vil jeg se bort fra.

Nå, så kører vi igen, hva' pikalle???

Du skriver videre.

I dit behagelige turist-ghetto eksil nede ved kysten aner du ikke en hujende fis om hvad der er ved at ske...

Det aner du da ikke noget om.

Og det du henviser til har jo intet med de skræk historier, der køre her på DTW. at gøre.

Der er folk der bliver dræbt i Thailand, ja det sker alle steder, i 2008 var der 49 drab i Danmark.

Nej kom nu lige ned på jorden og lad os blive fri for alle de historier fra folk der ser bussemænd alle vegne.
Redigeret af pigalle d. 05/05-2009 05:51

xxxx
hæ hæ ja indtil nu troede jeg faktisk du var seriøs Mitchell
men dit sidste indlæg ændrer da en hel del på det.

Men jeg kan da godt gentage det.. det drejer sig såmænd bare om at jeg havde sikret mig brugsretten til jord og mit hus i 30 år.. rest tiden 23 år var der så nogen der syntes var for længe at vente og eneste mulighed var jo så at skaffe mig af vejen.

Jeg giver xxxx helt ret i at det er utroligt svaert hvis man staar alene i saadan en situation og ikke kan forklare sig paa thai over for politiet

Du snakker og røven går,, tror du at du er den eneste der har lært Thai. Grin
Men lev du bare videre i den illusion..

ingolf
Conrad skrev:
Hej!

Iflg. Ekstrabladet var der en svensk pige som kom i skudlinien på Thanon Khao San

http://ekstrablad...163598.ece

Ja, sådan noget skal nok skaffe flere turister til Thailand!!!!!!Sad

Ingolf

Spring til debat: