Se indlæg
 Udskriv debat
Gode piger - Dårlige piger??
sputnik
Det er rigtigt Thaikurt 1,så må man håbe at dårlig Thaipige bliver gift med dårlig farangGrin

Her i Farangland er det så tilgengæld lavstatus at være ThaigiftPfft

Philo
Her i Farangland er det så tilgengæld lavstatus at være Thaigift

Hvorfor det ?? - Det er da ikke min umiddelbare opfattelse, men det kan selvfølgelig også være, at jeg bare er tykhudet, selvom samme hud, da er noget udspilet visse steder på kroppen Cool

MVH

Philo

Suk Rak Ning
Taenk at visse mennesker kan saetter reglger for LOVE, det er mig en gaade.

Om man er blomstret eller tusset..AVAV.

Faa jer et liv, og ham der skriver at pigerene syntes at han er velklaedt, ja han fatter ikke en meter, han har storhedsvanvid............Jeg er tusset , men kunne da aldrig finde paa at gaa ud at spise med min kone i stropundertroeje..........

Det der kan pisse mig af, er at se en flok oppustet faranger der sidder i bar overkrop, hvor man kan se sveden loeber ned af deres arme............foej for satan............er altid selv paent klaedt paa hvis vi skal noget...........men tager vi ned paa gadekoekkent og faar en gang nudler..saa lader jeg butterflyen blive hjemme...........

Har jeg skjorte paa, j saa har jeg altid en T-Shirt indenfor...........
Redigeret af Suk Rak Ning d. 04/05-2009 11:21
[img]http://i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif[/img] is not a valid Image.

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

sputnik
Philo skrev:
Her i Farangland er det så tilgengæld lavstatus at være Thaigift

Hvorfor det ?? - Det er da ikke min umiddelbare opfattelse, men det kan selvfølgelig også være, at jeg bare er tykhudet, selvom samme hud, da er noget udspilet visse steder på kroppen Cool

MVH

Philo

Det er fordi mange i DK sidestiller Thaipiger med ludere.Jeg er også tykhudet heldigvis (et must når man er thaigft på 8 år,har dog aldrig fortrudt mit gifermål) på trods af min tykke hud stikker der et par øre ud mellem folderne,det er dem der har opfanget visse signaler omkring det at være Thaigift.Wink

swed
lols skrev:
Det kunne være interessant at høre hvor mange der så har mødt en god thaipige, der opfylder de 8 punkter Smile

der er nok ikke mange , men jeg en en af dem

Good girls go to heaven, bad girls go everywhere.
Mae West

CHINGCHOK
Vil blot komentere Johnson's indlæg. Det er faktisk en rigtig god rettesnor, uden at sætte nogen i bås. Kunne være sjovt at nogen lavede en den anden vej. Sådan undgår du en dårlig farang ;-)
จิ้งจก

pigalle
CHINGCHOK skrev:
Vil blot komentere Johnson's indlæg. Det er faktisk en rigtig god rettesnor, uden at sætte nogen i bås. Kunne være sjovt at nogen lavede en den anden vej. Sådan undgår du en dårlig farang ;-)

Ja det er mere vigtigt, for dem er der for mange af, det ser vi jo hver dag i det daglige liv, men du kan være helt sikker på at går det galt, så får thaipigen skylden, for så er hun jo en dårlig pige ikke???????

Spring til debat: