Se indlæg
Sende penge til Thailand
|
|
pigalle |
Lagt på d. 03/05-2009 12:20
|
Øvet medlem Antal indlæg: 236 |
Lung Yao skrev: Basismedlem skrev: Lige en update paa den her... Jeg har faaet aktiveret min Danske Bank netbank, saa kan godt sende penge til lavt gebyr (20.-). det er nok en maaned siden den blev aktiv, matte vente lang tid paa at papirerne blev registreret hos Danske Bank, saa de kunne sende mig password og login til netbanken! men det gik da, og den er aktiv nu. HE HE, sidder i Pattaya og der er 30+ grader hver dag og hoj sol BM og KnockKnock, De gebyrer som I er blevet afkrævet af jeres banker er "normalt" takst for BANK overførsel, DetDanskeBank tager også 100kr for "ulejligheden" og 100kr til hvis du vælger :SENDER betaler alle omkostninger. Den lav gebyr på 20kr som mange har nævnte er NETBANKING gebyr og man skal vælge : Sender og Modtager deler omkostninger selv om det er til ens egen konto i TH. BM, Var jeg dig ville jeg være MEGET påpasselig med at bruge NETBANKING i TH, især fra et eller andet Netcafé. Lung Yao skrev. Var jeg dig ville jeg være MEGET påpasselig med at bruge NETBANKING i TH, især fra et eller andet Netcafé. Hvorfor det?? du har jo dit bruger id. på en diskette eller cd rom, som du selvfølgelig tager med dig når du går, jeg har aldrig hørt nogen der har haft problemer med det, jeg har selv gjort det mange gange før jeg fik min computer herud. Redigeret af pigalle d. 03/05-2009 12:23 |
|
|
sputnik |
Lagt på d. 04/05-2009 11:21
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 91 |
Har heller aldrig haft problemer,sidste gang brugte jeg jævnligt netbank på netcafe,bruger ID på en usb nøgle,man skal bare ikke gemme ID på PCen |
|
Spring til debat: |