Se indlæg
 Udskriv debat
Vi tar til Pattaya!
Klovn
jeg må indrømme at når jeg og min lille familie tar til Thailand midt i juni,ja så går turen igen-igen til Pattaya
og hvorfor gør den så det? jo vi lander jo i Bangkok og efter et par dage med sky-fut fut og engleture ned af
floder i longtales ja så er det vi har fået nok af Bangkok,ikke at man holder sig væk en hel måned næh man
slår bare lejr i Pattaya for her kan vi bedst lide at være! vores to børn nyder at være i en by hvor der sker noget hele tiden(poolen er bare for fed) så Pattaya here we come!

Det kunne være sjovt at vide hvor mange herinde der tar til Pattaya!
personligt tror jeg vi lander på 75% men igen jeg kan jo ta fejl.....

Ps. min kone som er fra Bangkok vil også til Pattaya! Grin

Anonym Bruger
Ja jeg tager også altid til pattaya,
dejligt sted at holde ferie.

Boes
Har aldrig varet i Pattis... ( bare for at bidrage til statistiken)
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

sank
Smile Ja Konen og jeg over de 70 tager også altid til Pattaya og bliver ½ år. dog rejser vi da en del rundt også på det ½ år. og da vi er byboer har vi ikke lyst til at side langt ude i en Landsby som Sune ( i en anden tråd ) han er lidt forarget over Pattaya og venner tilbage gang på gang ?? Pfft og så tilbage til Landsbyen og hvile ud til næste tur til Lastens hule. Han burde nok tage en dag tur til byen og se sig lidt omkring som vi andre gør. Pfft MVH

13leif
Må indrømme at jeg aldrig har været der

[bcolor=#ffcc00][/bcolor]Men det laves der om på nu til august, jeg er meget spændt !!Wink
13leif
Man var hurtig, engang........
www.leifka.dk

Everyday can be a good day.....maybe!!!

Lev livet idag, imorgen kan være forsent !!

http://www.leifka.dk
Payanak
STØN!
Endnu en tråd om Pattaya Sad
Jeg bor mindre en 3 timers kørsel fra byen, men jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skulle derned efter.
Det skulle da lige være for at kneppe og drikke hjernen ud lige som Pattaya elskerne!?
Eller er der andet at lave dernede???
Jeg har været der snart (for)mange gange i forskellige forbindelser, men jeg har endnu ikke fundet fidusen i den by.
Sidder der en venlig sjæl derude, som kan forklare mig hvad der findes ud over førstnævnte???

N.B.
-Lad nu være med at komme med den med at der er billigt. Hvis det er derfor man tager dertil, så kan man squ lige så godt tage til Polen eller andre steder i Østeuropa (Flybillet LANGT billigere).
-Mad i verdensklasse. Hahaha ja så har man ikke dineret ret mange steder.
-Naturen! Alle steder i Thailand er skønnere end Pattaya. ALLE!!!
-Man kan køre med tuk-tuk for 10 Baht. OG HVAD SÅ? Skulle jeg give 10x så meget andre steder så gjorde jeg gerne det(netop fordi det var et andet sted på planeten end netop Pattayaaa PattayaaaPattayaaa...)
-Klimaet. Støn...

Nirvana
Jeg har været der 2 gange og skal der ned om 6 uger

rinpoche
Patty? Et par gange, og har absolut intet ønske om at gense stedet.

Brasmus
Har kun været der en enkelt gang, men mere end nok for mig. Jeg har absolut ingen planer om at komme der igen.

Kan bedre lide Chiang Rai og omegn Wink

Brasmus

goldwing
Pattaya har alt.... ja og jeg elsker denne by.

ja der er øl fisse og hornmusik,... som nogen kan sige.

har alt hvad en storby kan rumme,
Shoppingcentre,
Forlystelser,
mange smukke golfbaner.
gode restauranter hvor der kan købes mad fra alle lande.
god infrastruktur.
nemt at komme til Bangkok og dermed resten af landet, eller videre ud i verden.
mange mange smukke piger, ja de kommer fra hele Thailand til byen.
vand og strand (nok ikke de smukkeste)
nemt at komme på visarun til Canbodia.
Mange hoteller og guesthouse at vælge imellem.
For dem som bor i byen i længere perioder, så er der rig mulighed for at købe Dansk mad, hvilke også findes i mange storcentre.

Jeg personlig gider ikke at være ude på landet i ret mange dage af gangen, og derfor elsker byer af en vis størrelse, dog er Bangkok for stor for mig.
Husk altid på at vi er født og opdraget forskellige, og derfor også har forskellige drømme om ens ferie, så derfor er det skønt at Thailand er så stor og forskelligt, at der er plads til alle.

Til alle som hader Pattaya, bliv dog væk derfra, for I kan ikke forandre byen alligevel.Angry

"Nogle elsker moderen, andre datteren, .... ja og så er der endda nogle der tager dem begge"Frown

Lad dog forskellighederne forblive, og jeg fatter ikke at nogen kan se RØDT hvergang Pattaya bliver nævnt, bliv dog væk, der er så mange andre skønne steder i Thailand.

Vil du have fred og ro, så tag til Nordøst
Vil du opleve naturen, så tag til Nord.
Vil du have strand og vand og måske dykke, så tag til Syd
Vil du have storby, så tag til Bangkok.
Vil du på øtur så findes der mange skønne steder.
Vil du have øl fisse og hornmusik, god mad og ellers bare slappe af, så tag til Pattaya

Længere er den ikke, der er nemlig plads til alle, ... alle steder.

Nu omhandler denne tråd "Vi tar til Pattaya", så alle der er så negative om denne by, bliv dog væk fra tråden, ingen siger at man skal svare på alle tråde...

Fortsat god dag til alle, og husk at nyde disse dejlige solskinsdage i DK.

Ja goldwing de må jo have det hårdt dem der kun kommer for at genere, gad vide om der er nogle der tvinger dem ind på tråden?

Men ok det jo gratis reklame hvergang man skriver noget, så jo flere indlæg jo bedre så skide være med at de genere andre,
Redigeret af d. 30/04-2009 18:58

Har været der en del gange efterhånden og jeg må da indrømme jeg kan godt lide at komme der, men bare ikke for lang tid ad gangen sådan en uge også skal der ske noget andet. Så kan man altid komme tilbage igen når man har lyst, der er kun få ulemper og den ene er de ladyboys der kommer frem om aftnen og så de russere der er kommet, men holder man sig væk fra dem så er der hyggeligt.

Så jeg vil bare ønske dig og familien en rigtig god tur når i kommer så langt.

mrbfly
og bare for statistikkens skyld så har vi heller ikke været der og bestemt ingen planer om det heller! Vi vil gerne hele vejen rundt i LOS men vil bevidst holde os i behørig afstand til turistmagneter. Bangkok kan man lissom ikke undgå og det kan da oz være sjovt et par dage men vi vælger the countryside

Tar til LOS primo juni for en ca 5 mdr.s turnus uanset regntid og det hele for den står på indflytning i nyt hus i Isaan

Hilsen
Jens

lindy
2 dage for at slippe jet laget, pool, shopping, druk, og så videre ud til Koh Phangan via u-t. Dykke, dykke, dykke, og lidt druk, kombineret med motobike, fin cocktailShock
V.h. Lindy
Smile

Conrad
Hej til de som synes, at dem som ikke bryder sig om Pattaya skulle lade være med at svare på denne tråd.

Speedmaster startede tråden og spørger hvem der tager til Pattaya, hvis man ikke kan give sit besyv med fordi man ikke synes at dette sted er sagen, så bliver det en dårlig undersøgelse.

Jeg har været i Pattaya éen gang i de godt 20 år jeg er kommet i Thailand og kommer der formodentligt aldrig mere.

Hilsen
Conrad

Fido
Jeg kigger da forbi en gang imellem, men bliver aldrig mere end et par dage. Hvis der rigtigt skal festes igennem foretrækker jeg Bangkok.
One man's ceiling is another man's floor

flemming1949
Pattaya er jo en by med gang i, så er man til fest musik og piger så er det jo sagen og der er da mange store varehuse. Synes byen er for støjende at bo i, men da værd at besøge. Når jeg er i Thailand bor jeg i Kanchanaburi(river Kwai) en mere stille by, men dog en del turister, men mere på gennemrejse med kort ophold her. Sjovt nok er her mange cykler i modsætning til Pattaya, der så jeg kun 2 cykler i de 14 dage jeg var der. Har da planer at se noget mere af Thailand, når jeg kan være der længere tid som pensionist.

pigalle
jsh71 skrev:
Ja goldwing de må jo have det hårdt dem der kun kommer for at genere, gad vide om der er nogle der tvinger dem ind på tråden?

Men ok det jo gratis reklame hvergang man skriver noget, så jo flere indlæg jo bedre så skide være med at de genere andre,

Nu genere man jo ikke andre bare fordi man lige her en anden mening.

For mit eget vedkommende, jeg har været i Pattaya 2 dage, det var i første omgang nok for mig, om jeg kommer der igen?? man skal aldrig sige aldrig.
Ha en god dag.
Redigeret af pigalle d. 01/05-2009 02:01

ncmohr
Min familie og jeg har aldrig været i pattaya. Vores ture starter som rehel med 4-5 dage i bangkok efter fulgt at et par uge i Aonang,Krabi og så en uge i i for eksempel Chiang Mai eller Hua Hin eller lignende.
Jeg må indrømme at jeg ikke har haft lyst til at tage dertil da man jo primært hører byen omtalt som et sted for sexturister.
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.

thai.mbuna.dk
pigalle skrev:
jsh71 skrev:

Nu genere man jo ikke andre bare fordi man lige her en anden mening.

For mit eget vedkommende, jeg har været i Pattaya 2 dage, det var i første omgang nok for mig, om jeg kommer der igen?? man skal aldrig sige aldrig.
Ha en god dag.

Det kan godt være det ikke genere nogle, men speedmaster kommer med et pænt indlæg, og straks så skal det nedgøres. Jeg synes det er i orden folk ikke kan lide pattaya, det er jo deres sag ligesom jeg heller ikke bryder mig om bangkok. Men jeg gider da ikke gå ind i en tråd bare for at nedgøre indlægget.

Ha nu en god 1 maj

Spring til debat: