Se indlæg
 Udskriv debat
Pas stemplet forkert ang. VISA
Maimann
Jeg har Non-immigrant visa men har lige opdaget at udrejsedatoen er forkert og kun gældende for en måned, giver dette problemer ved udrejse ???.....I passet er der skrevet, indrejse den 05.03.09. - udrejse den 03.04.09.......men rejser først den 28.04.09.

maimann

pigalle
Maimann skrev:
Jeg har Non-immigrant visa men har lige opdaget at udrejsedatoen er forkert og kun gældende for en måned, giver dette problemer ved udrejse ???.....I passet er der skrevet, indrejse den 05.03.09. - udrejse den 03.04.09.......men rejser først den 28.04.09.

maimann

Jeg har prøvet det, gik på immigrationen og fik det lavet om, måtte betale 500 baht, jeg vil anbefale dig at gøre det samme, så er du fra for en masse bøvl i lufthavnen.
Redigeret af pigalle d. 26/04-2009 06:47

Der var et lignende eksempel for nogle måneder side, du kommer til at betale overstay 500 Bath pr. dag. Jeg ville gå på den nærmeste immigration, og prøve at få løst problemet.
MAN SKAL ALTID KONTROLLERE SIT VISA VED UDLEVERINGEN, DET SKER FOR TIT AT DER ER FEJL.
Jeg fik ved sidste visaforlængelse (retirement), visa, der løb i et år og 14 dage. Jeg gjorde opmærksom på det, men sagsbehandleren smilte blot og trak på skuldrene.

Maimann
Tak for de hurtige svar..

Jeg bor i Khon Kaen er der nogen der ved om der et Immigration kontor tættere på end i Nong Khai eller i Bangkok.

Maimann

JackH
pigalle skrev:
Maimann skrev:

maimann

Jeg har prøvet det, gik på immigrationen og fik det lavet om, måtte betale 500 baht, jeg vil anbefale dig at gøre det samme, så er du fra for en masse bøvl i lufthavnen.

Det er fa.... utroligt, det kan i den grad hidse mig op at det ALTID er kunden der har problemet i Thailand!

Det gælder lige fra Immigration, til din bank hvis din ATM bliver lænset, til BigC, når den elendige riskoger "Made in LOS" bryder sammen, til, til, til ....Angry

Thai'erne fremhæver altid deres service-mindedness, når man altså læser TAT's pral...

Hvad får vi?

"maxim ignoramus et ignorabimus"!!!

JackH
Redigeret af JackH d. 26/04-2009 10:59

quickmouse
JackH skrev:

Hvad får vi?

"maxim ignoramus et ignorabimus"!!!

JackH

din lære mester i latin må da være lidt bimlus, håber ikke at han gav dig en master grad i latin Wink Wink

sorry er selv lidt bimlus efter en god grill aften igaar, med dejlig rødvin Pfft

sorry svaret meget udenfor tråden sorry

Redigeret af quickmouse d. 26/04-2009 11:36
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

JackH
Nåja, hva' f...., der kom lige et maxim for meget med der, kopist er man jo!

"ignoramus et ignorabimus"

"Vi ved ingenting, og vi VIL ingenting vide!"

JackH

PS: Til dine tømmermænd: http://www.inform...n.dk/29763

PPS: Til din latin-uvidenhed: http://en.wikiped...gnorabimus

Wink
Redigeret af JackH d. 26/04-2009 12:02

quickmouse
JackH skrev:
Nåja, hva' f...., der kom lige et maxim for meget med der, kopist er man jo!

"ignoramus et ignorabimus"

"Vi ved ingenting, og vi VIL ingenting vide!"

JackH

PS: Til dine tømmermænd: http://www.inform...n.dk/29763

PPS: Til din latin-uvidenhed: http://en.wikiped...gnorabimus

Wink

takker, til min latin uvidenhed så er det altså 33 år siden jeg gik ud af skolen, men dejlig at få det genopfrisket Wink
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

Maimann.
Du kan gå ind på www.immigration.g... immigrationspolitiets hjemmeside, under checkpoints finder du lister over alle immirationskontorer.

Maimann
Jeg fik mit visa ordnet uden at betale noget....

Jeg ringede til Immigration i Nong Khai, som sagde at det var bedst at ringe til lufthavnen i Bangkok, og det gjorde jeg så, jeg talte med flere personer i Immegration og fortalte at en Immigration medarbejderen havde stemplet forkert da jeg havde et gyldigt Noh-immigrant vise, de meddelte mig at de ville ringe tilbage til mig, og det gjorde de samme dag, hvor jeg fik et telefon som jeg skulle ringe til når jeg ankom til lufthavnen, og det gjorde jeg og han ændrede datoen så alt blev i orden, GRATIS.

Men det manglede da også bare, det var jo Immigration der havde begået fejlen.

Pigalle anbefaling var den rigtige at kontakte Immigration inden afrejse...tak for det

Maimann

pigalle
Maimann skrev:

Jeg ringede til Immigration i Nong Khai, som sagde at det var bedst at ringe til lufthavnen i Bangkok, og det gjorde jeg så, jeg talte med flere personer i Immegration og fortalte at en Immigration medarbejderen havde stemplet forkert da jeg havde et gyldigt Noh-immigrant vise, de meddelte mig at de ville ringe tilbage til mig, og det gjorde de samme dag, hvor jeg fik et telefon som jeg skulle ringe til når jeg ankom til lufthavnen, og det gjorde jeg og han ændrede datoen så alt blev i orden, GRATIS.

Pigalle anbefaling var den rigtige at kontakte Immigration inden afrejse...tak for det

Maimann

Hej, godt du fik det rettet, jeg var som skrevet ude for det samme, men måtte slippe 500 Baht for at få det på plads, men det sker for mange at de får forkert stempel, så det er en god ide at kigge efter i passet, selv om det sommetider er lidt hektisk i lufthavnen.
Ha en god dag.
Redigeret af pigalle d. 30/04-2009 01:52

VIP
pigalle skrev:
Maimann skrev:

Maimann

Hej, godt du fik det rettet, jeg var som skrevet ude for det samme, men måtte slippe 500 Baht for at få det på plads, men det sker for mange at de får forkert stempel, så det er en god ide at kigge efter i passet, selv om det sommetider er lidt hektisk i lufthavnen.
Ha en god dag.

Min ven måtte slippe 5.000 bht.!!! Angry

>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

jpo
til maimann, hvad er det for et non-immigrant visa du har
jeg har et 1 aars visa hvor jeg skal en tur til laos hver 3 maaned.er thai gift
hvis det er et 1 aars visa category o kan du vaare i thailand 3 maaneder, har lige set i mit pas paa stemplet da vi kom til thailand, der er ogsaa et stempel 5 aug til 3 sep det for man automatisk lige meget hvad visum man har i passet.
haaber du kan bruge dette til noget.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
jpo
naa du fik det rettet, fint nok.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
Lung Yao
VIP skrev:
.............................................................................................

Nok, fordi han havde en 5 Baht guldkæde om halsen Wink Grin Grin Grin og de mente at han kunne støtte immigrations "indsamling"/Tanboon"Pfft
Redigeret af Lung Yao d. 30/04-2009 11:46
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Mitchell
Surt show med de stempler, jeg havde en ondsvag episode i Chiamg Rai for fem aar tilbage, jeg skulle ind i laos, og den Thailandske immigration officer gav mig et daarligt udrejsestempel, saa jeg saagtil ham ' om igen", saa jeg fik to udrejsestempler, efter laos rejste jeg ind i Thailand igen, og rejste saa tilbage til Danmark, aaret efter ankom jeg til Bangkok med fly, og i Bangkok lufthavn ( Don Muang ) var der en vaks immigrationofficer der spurge om hvad det var for et par udrejsestempler paa samme dato..., det kostede mig en flaske mekongwhisky i bestikkelse , saa var problemet overstaaetCool

VIP
Lung Yao skrev:
VIP skrev:
.............................................................................................

Nok, fordi han havde en 5 Baht guldkæde om halsen Wink Grin Grin Grin og de mente at han kunne støtte immigrations "indsamling"/Tanboon"Pfft

Du har ret!

Immigration officeren, havde en 5 baht guldkæde om halsen
Grin
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

Spring til debat: