Se indlæg
 Udskriv debat
visa
studmek
tak for hjælpen

pigalle
Har 2 bekendte der lige har været i Laos og få 2+2 måneders turist visa gratis og helt uden problemer. Det vil som skrevet før sige at de kan være i Thailand fra nu og 6 måneder frem ved bare at tage over grænsen en gang.

Humi
pigalle skrev:
Har 2 bekendte der lige har været i Laos og få 2+2 måneders turist visa gratis og helt uden problemer. Det vil som skrevet før sige at de kan være i Thailand fra nu og 6 måneder frem ved bare at tage over grænsen en gang.

Så køber de 30 dage ekstra, når de 60 dage er gået?
Hvor ofte kan man lave det trick og hvordan fik de det gratis?

vandango
Skal iøvrigt ind på ambassaden i København i morgen, 2 mdrs. visa var gratis denne gang. Grin

pigalle
Humi skrev:
pigalle skrev:

Så køber de 30 dage ekstra, når de 60 dage er gået?
Hvor ofte kan man lave det trick og hvordan fik de det gratis?

Ja når de 30 dage er gået køber du 30 dage på immigrationen til 1900 baht.
Jeg har læst mig til at 2 mdr turist visa var gratis foreløbelig til den 4-6-2009, men de fik 2+2 måneder uden at betale.
Hvor længe man kan blive ved med det ved jeg ikke, men jeg har læst her på DTW. om en der har gjort det i 4 år. Jeg har snakket med flere der fortæller at tingende går lidt lettere i Laos end andre steder.
Jeg har ikke selv været der, men det kan være at nogle andre herinde kan bekræfte det?

Spring til debat: