Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » News (English)
 Udskriv debat
Danish man hurt following Jomtien Beach attack by three transsexuals.

http://www.pattay...52_2.shtml

Just after 5.30 on Sunday Morning, Mr. Lars Carl Otto Jenson aged 57 from Demark was taken by Ambulance to Banglamung Hospital following an incident which occurred in Soi 4 off Jomtien Beach Road. Mr. Jensen was walking along the road when three transsexuals approached him and suggested they accompany him back to his room. Mr. Jensen told the three men that he was not interested. Seconds later one the transsexuals picked up a piece of wood and struck Mr. Jensen over the head. He fell to the floor and the other two assailants then stole a necklace, a mobile phone and some cash. Police Major Wittaya was assigned to the case and has received full descriptions of all three suspects as Mr. Jensen recovers from his head injury.

T

aksmoe
Fy da
Man må da håbe de fanger dem

Det er farligt at færdes alene over hele jorden
Cool

Johnson
hehe den historie fik jeg fortalt igår fra min veninde som så nyheder i Bangkok...haha selvom det da er tragisk så kommer man ikke udenom at det må have set lidt komisk ud når 3 ladyboys går amok med en pind og med stiletter på...hehe

sank
Sad Ja det er godt man ikke må gå ud efter mørkets frembrud ? siger fruen Angry

risbaronen
Johnson skrev:
hehe den historie fik jeg fortalt igår fra min veninde som så nyheder i Bangkok...haha selvom det da er tragisk så kommer man ikke udenom at det må have set lidt komisk ud når 3 ladyboys går amok med en pind og med stiletter på...hehe

ja det var sikkert skideskægt

http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
ThomasHOL
Jeg tænker tit på om det var det et par transer ville med mig for år tilbage. Jeg havde tilbage i 2002 fået fro meget sol den første dag i Phuket og det gjorde ondt og kløede som bare pokker. Så jeg besluttede mig for at gå en tur til jeg blev træt, så jeg forhåbenligt kunne sove.

Nå på min tur stødte jeg ind i en ladyboy som greb fat i mig og meget gerne ville have mig med ned på stranden. Jeg havde bemærket at den anden ladyboy "hun" havde stået sammen med allerede var forsvundet ned på stranden. Jeg fortalte at jeg ingen penge havde på mig men det afskrækkede "hende" ikke.

Jeg er helt sikker på at enten skulle jeg røves, eller også skulle jeg afpresses senere for at de ikke sladrede til konen.

Jeg behøver vel ikke at sige at jeg vred mig løs fra grebet og gik min vej.
Redigeret af ThomasHOL d. 28/04-2009 23:22

Jao chai
de er sku nogle satans slyngler, en af dem prøvede at nakke min mobil i lommen på mig da min ven og jeg gik hen af gaden i dagtimerne! dog uden held Smile

Min kone har forbudt mig at gå ud om natten uden jeg har min el-pistol med mig. Jeg følte en enkelt morgen meget tidligt, at to mænd fulgte efter mig. Jeg tog elpistolen op, og tændte den, herefter skulle de to mænd en anden vej.
En af mine venner tog een med til Danmark, og afprøvede den der, den var effektiv. Den er forbudt i Danmark, men man skruer bare de to decoder af, når man rejser, så et det kun en lommelygte. Jeg er ikke sikker på at elpistol er lovlig i Thailand, min kone siger nej. Kostede i China Town Bangkok, 700 Bath.

ingolf
Nu har de taget röven på dig igen ABEKATTEN--jeg gav 400 baht for min Grin

Ingolf

rogne
Lidt uhyggelig at læse her kender manden fra Åthus,jeg hved at han ikke har nogen form for forsikring,hvordan står han ift hospitalet henger han selv på regningen efter overfaldet ?

thaikurt1
Det er noget vrøvl at man ikke kan går ude om natten her.

Jeg køre mig tit en tur om natten hvis jeg ikke kan sove og sidder tit på Jomtien Beach samme sted ude der er sket mig noget.

Nu er det jo ikke første gang det er sket for den person og man har advare ham om at det kan ske hvis man indlede sig med ladyboy.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Johnson
rogne skrev:
Lidt uhyggelig at læse her kender manden fra Åthus,jeg hved at han ikke har nogen form for forsikring,hvordan står han ift hospitalet henger han selv på regningen efter overfaldet ?

Det skulle jeg mene, tror ik andre vil dække den regning. med mindre de blev pågrebet vel, men igen, det Thailand.

Dog tror jeg ikke at han går fallit så længe det ikke drejer sig om operationer, hjemtransport m.m..med mindre altså at han bliver direkte snydt af hospitalet.

men jeg vil til en hver tid anbefale folk at få en rejseforsikring, der findes mange ganske glimerende forsikringer til næsten ingen penge...min koster 800kr.pr.år og dækker rigtig godt..og da jeg rejste ud af EU 4 gange sidste år, blev det ca. 200kr.pr. rejse..uden at lyde paranoid, så ved man aldrig hvad der kan ske

pigalle
Thaikurt1 skrev:

Jeg køre mig tit en tur om natten hvis jeg ikke kan sove og sidder tit på Jomtien Beach samme sted ude der er sket mig noget.

Nu er det jo ikke første gang det er sket for den person og man har advare ham om at det kan ske hvis man indlede sig med ladyboy.

Ja det er altid godt at høre en sag fra 2 sider.

JackH
Johnson skrev:

Nå synes du det???

Har svært ved at se komikken, og det har ofret vel også?

Katoyes er potentielle dræbermaskiner med pik og patter, og man bør holde sig langt væk fra dem.

JackH

Johnson
JackH skrev:
Johnson skrev:

Nå synes du det???

Har svært ved at se komikken, og det har ofret vel også?

Katoyes er potentielle dræbermaskiner med pik og patter, og man bør holde sig langt væk fra dem.

JackH

lol Wink

Django
JackH skrev:
[

JackH

Selv hvis de ikke var dræbermaskiner, så holder jeg mig langt væk fra dem Wink

ps...velkommen på rød stue JackHGrin

Nej Ingolf, du har ikke taget røven på mig, der er 2 forskellige størrelser på elpistoler. Jeg købte først den lille til 400 Bath, men den gik hurtigt i stykker, så derfor købte jeg den store, og den har holdt i mere end 2 år nu.

JackH
Django skrev:
JackH skrev:
[

JackH

Selv hvis de ikke var dræbermaskiner, så holder jeg mig langt væk fra dem Wink

ps...velkommen på rød stue JackHGrin

Tak, har-har!

Hvem bliver smidt ud først???Grin

JackH

paulsenp
Thaikurt1 skrev:

Hej Kurt,

Det er da klart, at du kan sidde i fred - også midt om natten - hvis det ellers er et billede af dig selv, du bruger som avatar. GrinGrin
Peter

Frank
paulsenp skrev:
Thaikurt1 skrev:

Hej Kurt,

Det er da klart, at du kan sidde i fred - også midt om natten - hvis det ellers er et billede af dig selv, du bruger som avatar. GrinGrin

Grin

Spring til debat: