Se indlæg
 Udskriv debat
kærlighed
fckguld
JEG ER RIGTIG GLAD FOR DTW, HAR VIRKELIG HJULPET MIG MEGET,OMKRING VISA OG BRYLLUP MED MIN KONE, SOM ALLE ANDRE STEDER I LIVET FØLGER JEG MIT HJERTE, HAR EN SØD KONE, SOM ER LIGE GLAD MED MINE PENGE,SOM ELSKER MIG , OG IKKE GÅR OP I LUKSUS, MEN VI MENNESKER ER ALLE FORSKELLIGE- KVINDER SOM MÆND , LIVET ER SOM ET LOTTERI NOGEN GANGE VINDER VI NOGEN GANGE TABER VI, MEN DEN SOM INTET VOVER- INTET VINDER. DET GÆLDER ALLE SIDER AF LIVET, MIN ERFARING SIGER MIG , AT CHANCEN FOR AT BLIVE SÅRET-SNYDT IKKE ER STØRRE I THAILAND END I DANMARK , JEG TROR PÅ VI FÅR HVAD VI GIVER, JEG HÅBER OG TROR PÅ DET BEDSTE. OG THAIERNE SER JO MANGE FALANG OPFØRE SIG MINDRE ANSVARLIGT I DERES LAND , SÅ DET TAGER TIDFOR NOGEN AF DEM AT STOLE PÅ OS - GOD DAG GOD SOMMER TIL JER ALLE

pigalle
fckguld skrev:
JEG ER RIGTIG GLAD FOR DTW, HAR VIRKELIG HJULPET MIG MEGET,OMKRING VISA OG BRYLLUP MED MIN KONE, SOM ALLE ANDRE STEDER I LIVET FØLGER JEG MIT HJERTE, HAR EN SØD KONE, SOM ER LIGE GLAD MED MINE PENGE,SOM ELSKER MIG , OG IKKE GÅR OP I LUKSUS, MEN VI MENNESKER ER ALLE FORSKELLIGE- KVINDER SOM MÆND , LIVET ER SOM ET LOTTERI NOGEN GANGE VINDER VI NOGEN GANGE TABER VI, MEN DEN SOM INTET VOVER- INTET VINDER. DET GÆLDER ALLE SIDER AF LIVET, MIN ERFARING SIGER MIG , AT CHANCEN FOR AT BLIVE SÅRET-SNYDT IKKE ER STØRRE I THAILAND END I DANMARK , JEG TROR PÅ VI FÅR HVAD VI GIVER, JEG HÅBER OG TROR PÅ DET BEDSTE. OG THAIERNE SER JO MANGE FALANG OPFØRE SIG MINDRE ANSVARLIGT I DERES LAND , SÅ DET TAGER TIDFOR NOGEN AF DEM AT STOLE PÅ OS - GOD DAG GOD SOMMER TIL JER ALLE

Fortsat held og lykke til dig.

Johnson
fckguld skrev:
OG THAIERNE SER JO MANGE FALANG OPFØRE SIG MINDRE ANSVARLIGT I DERES LAND , SÅ DET TAGER TIDFOR NOGEN AF DEM AT STOLE PÅ OS - GOD DAG GOD SOMMER TIL JER ALLE

din CAPS LOCK knap virker ihvertfald Shock) men lige præcis, der er ligeså mange fordomme og bekrymringer om "falang" som omvendt...og det tog mig lidt tid at få min kæreste til at forstå at jeg ikke er "falang ba" el. ligesom de utallige dårlige eksempler hun har hørt om rundt omkring. Som fx. en pige i byen som blev GIFT med en dansk mand og fandeme om han ikke prøvede at sælge hende til andre mænd da hun kom til Danmark. Bare én af mange historier..

ligesom mange mænd prøver at advare mod thaipiger, så prøver mange thaipiger også at advare mod falangmænd...i bund og grund tror jeg at det er 50/50 hvor uheldige de tog parter er...der er dumme thaipiger og dumme falangmænd...sjovt nok er det som regel falang som føler jeg mest snydt, fordi det er deres penge der ryger...men der er også omkostninger for pigerne..som fx. når de tror de har den eneste ene og tager ham med til landsbyen hvorefter han skrider....snak om at tabe ansigt..

kan godt være at der er thaipiger som kun søger HURTIGE penge, men der er ligeså mange falangmænd som kun søger en "HURTIG" (nem) kone, som giver masser sex, laver mad, vasker tøj og aldrig brokker sig..

Min veninde (ikke kæreste), har en veninde som mødte sin engelske mand på en bar i Pattaya, de blev gift og hun tog til London. Her fandt hun hurtigt ud af han mest var interesseret i det førnævnte...da hun skred sagde han ok, og indrømmede at han i mellemtiden havde 2 thai-elskere i London, og sagde til hende at han er til thai'er fordi de er nemme og hurtigt hopper i kanen...

det er den slags pis de piger skal finde sig i hver dag...ikke noget at sige til at nogle piger med tiden bliver kyniske...

konklusion, brodne kar på begge sider...
Redigeret af Johnson d. 29/04-2009 09:06

Spring til debat: