Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
torben mustang skrev:
Det lyder som en spændene by jeg har desvære aldrig været der men efter al hvad i skriver skal det sgu prøves. Hvor er det best at bo ????
Fuld fart fremad.
Jeg vil anbefale Frederiksberg
Jeg skal også snart en tur til Danmark, dog kun i nogle få dage, men GYS...det lyder jo snart som om at landet ligger i borgerkrig
N.B. Jeg tager gerne imod ordre på skudsikre veste
vis du spørg hvor i pattaya du skal bo, vil jeg sige det squ lige meget.. der er snart et værtshus eller en gogo bar overalt og alle "gansterne" er lige søde hvor du end kommer frem. hyggelig by og det er vist det
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
Det er helt utrolig hvor stor en debat der ruller afsted hver gang ordet Pattaya blir nævnt. godt nok
Men når folk så absolut har det med at nedgøre den kan godt iretere mig.
De kan jo bare holde sig væk fra Pattaya og holde sig fra debatten hvis de har så meget i mod den by.
Jeg syntes den er råfed.
så vidt jeg kan se skal man da langt tilbage i dette emne for at finde nogen der synes pattaya er skidt..
de fleste foretrækker da pattaya frem for kbh sådan som jeg læser det..
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
Hej scanca jeg tror lige søster skal tjekke op på Grand Jomtien ? Jeg har hørt de har Legionær syge der ude ?? kender nogen der har fået deres lavet om 12 - 3. til andet hotel ??
Pattaya er en fed by, legenden Jim Morrison fre the Doors ,han ville elske den, Pattaya har alt , sex,rock musik, plat, action, slagsmaal, stoffer, vaaben , alt kan koebes for penge i Pattaya
Mitchell skrev:
Pattaya er en fed by, legenden Jim Morrison fre the Doors ,han ville elske den, Pattaya har alt , sex,rock musik, plat, action, slagsmaal, stoffer, vaaben , alt kan koebes for penge i Pattaya