Se indlæg
E-Visa
|
|
Lagt på d. 24/04-2009 21:57
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Nyt smart tiltage fra cambodia. http://evisa.mfai...index.aspx |
|
|
pigalle |
Lagt på d. 25/04-2009 10:05
|
Øvet medlem Antal indlæg: 236 |
God ide, vi må håbe flere lande følger efter. |
|
|
FCKdk |
Lagt på d. 25/04-2009 11:01
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 927 |
Skal du bruge det til visarun, gør Jeg opmærksom på at det kun gælder for Cham Yeam og Poi Pet grænseovergangene i flg. siden.
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 25/04-2009 11:18
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
god ide, mangler bare at laos kommer med på vognen også. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
pigalle |
Lagt på d. 25/04-2009 11:39
|
FCKdk skrev: Skal du bruge det til visarun, gør Jeg opmærksom på at det kun gælder for Cham Yeam og Poi Pet grænseovergangene i flg. siden. Nu skal jeg ikke lige bruge det, men jeg synes som skrevet at ideen er god, lad os få nogle flere med, Thailand måske, de vil vel ikke stå tilbage?? |
|
|
Lagt på d. 25/04-2009 16:53
|
|
Begynder Antal indlæg: |
det koster 20 us + 5 us i gebyr dertil kommer visagebyret, er der overhovedet noget sparet, andet end tid, på visarun ture plejer der at være en som klare alt det der for en. |
|
|
Payanak |
Lagt på d. 25/04-2009 17:01
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Smart! Bortset fra at i Cambodja betaler man for sit 30 dages visum. I Thailand får man trods alt stadig sine 30 dage gratis ved ankomst. Omvendt så er det lettere at opholde sig i længere tid i Cambodja end i Thailand. Også i Laos må man op med muldvarpen selv om man bare skal ind i landet et par dage. I kontrast til de fleste andre lande i sydøst asien, har vi Malaysia, som giver 3 måneders visum ved ankomsten - GRATIS!!! I øvrigt et ganske udemærket land som kun er en smule mindre billigt end Thailand. |
|
|
Jao chai |
Lagt på d. 26/04-2009 00:53
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 92 |
er efterhånden rimelig forvirret over diverse Visa regler, sidst jeg var i Thailand 6 måneder havde vi fået lavet et 3 gangs visa af det Thailandske konsulat i Hvide sande, så vi skulle bare lave to visa runs så gik det ud med 3 gange 60 dage. men er nu her til sommer er vi to venner der vil på noget rundrejse til netop Cambodia også Thailand, så hvis man ellers lander i Thailand, og opholder sig der nogle dage, så tager et smut til Phom phen en uges tid, også tilbage til Thailand og bliver der et par uger. altså en samlet rejse tid på cirka 35-40 dage, hvordan ville det så været smartest at få lavet sine visa?? er det noget man skal klare herhjemme fra? eller kan man bare lige leve på de 30 dage man først har som indrejse i Thailand, også bare tage flyet til Camb. blive der en uge også har man bare nyt 30 dages visum når man komemr tilbage til Thailand? er pænt forvirret over det system |
|
|
pigalle |
Lagt på d. 26/04-2009 01:22
|
Jao chai skrev: er efterhånden rimelig forvirret over diverse Visa regler, sidst jeg var i Thailand 6 måneder havde vi fået lavet et 3 gangs visa af det Thailandske konsulat i Hvide sande, så vi skulle bare lave to visa runs så gik det ud med 3 gange 60 dage. men er nu her til sommer er vi to venner der vil på noget rundrejse til netop Cambodia også Thailand, så hvis man ellers lander i Thailand, og opholder sig der nogle dage, så tager et smut til Phom phen en uges tid, også tilbage til Thailand og bliver der et par uger. altså en samlet rejse tid på cirka 35-40 dage, hvordan ville det så været smartest at få lavet sine visa?? er det noget man skal klare herhjemme fra? eller kan man bare lige leve på de 30 dage man først har som indrejse i Thailand, også bare tage flyet til Camb. blive der en uge også har man bare nyt 30 dages visum når man komemr tilbage til Thailand? er pænt forvirret over det system Det er ikke så svært, hvis du ikke har noget visa og kommer til Thailand med fly får du 30 dage, kommer du over landegrænse får du 15 dage, efter de nye regler, fra november sidste år, så med en rejsetid på 35 til 40 dage, skulle der ikke være nogen problemer. Redigeret af pigalle d. 26/04-2009 01:29 |
|
|
Jao chai |
Lagt på d. 27/04-2009 14:45
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 92 |
oki troede bare ikke man bar kunne rejse ud af landet også kommetilbage igen et par dage senere også have 30 nye dage... men det lyder sådan tak for hjælpen i hvert fald hvis man nu flyver fra bangkok til phom phen skal man så søge om noget visa inden man kommer ind i landet? eller klarer man bare det ved ankomst? |
|
|
pigalle |
Lagt på d. 27/04-2009 15:00
|
Jao chai skrev: oki troede bare ikke man bar kunne rejse ud af landet også kommetilbage igen et par dage senere også have 30 nye dage... men det lyder sådan tak for hjælpen i hvert fald hvis man nu flyver fra bangkok til phom phen skal man så søge om noget visa inden man kommer ind i landet? eller klarer man bare det ved ankomst? Ved indrejse i Cambodia på et dansk pas får du lige som i Thailand 30 dage, jeg tror det koster 20 dollar og en dollar extra hvis du ikke har et pasbilled med, så rejs du bare, god tur. Redigeret af pigalle d. 27/04-2009 15:01 |
|
Spring til debat: |