Se indlæg
 Udskriv debat
årsvisa fornyelse ??
Ulrich55
jeg har et spørgsmål.!!!,, jeg har et non emigrant multi entry
visa, som virkede fra 27 august 2008..Der står så :: entry before 26 august 2009.
Ifl Ambasade i hellerup (dame i tlf ) skal jeg være i dk d 26 august..men iflg konsulatet i Jylland har jeg 90 dage, hvis jeg rejser ind i Thailand d, 26 august..altså helt til ca 25 november..Så hvis det sidste er rigtigt..kan jeg vel roligt rejse
ca 1-2 maj og så komme retur ca 20 sep uden problemer.?? lidt svært når de to konsulater fortæller det modsatte.

Ulrich

pigalle
Ulrich55 skrev:
visa, som virkede fra 27 august 2008..Der står så :: entry before 26 august 2009.
Ifl Ambasade i hellerup (dame i tlf ) skal jeg være i dk d 26 august..men iflg konsulatet i Jylland har jeg 90 dage, hvis jeg rejser ind i Thailand d, 26 august..altså helt til ca 25 november..Så hvis det sidste er rigtigt..kan jeg vel roligt rejse
ca 1-2 maj og så komme retur ca 20 sep uden problemer.?? lidt svært når de to konsulater fortæller det modsatte.

Jeg tror desværre for dig at dem i KBH. har ret, jeg har aldrig før hørt om at man for 90 dage efter sit visa er udløbet.

Så hvis jeg var dig vil jeg søge et turist visa som jo er gratis til 4-6-2009 efter de 60 dage kan du købe 30 dage på immigrationen her i Thailand for 1900 baht, ialt 90 dage i Thailand, så er du på den sikre side, det med turist visa står her.

http://www.thai-c...

ha en god dag.
Redigeret af pigalle d. 23/04-2009 14:46

Frank
Ulrich55 skrev:

For mig at se er det rimeligt klart: Du har fået et visa, der gælder i 90 dage. Kravet er, at du indrejser i Thailand senest den 25. august 2009 (entry before 26 august)

Så hvis du indrejser den 25. august 2009, så kan du opholde dig lovligt i Thailand uden fornyelser frem til den 22. november 2009.

Og vær så opmærksom på, at du ikke skal rejse fra Danmark den 25. august, men senest dagen før!

Spring til debat: