Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Nu har konen funde ud af at man kan spise rapsplanten med stilk og blade , jeg vil da prøve at smage på det , mennnnn tror sgu ikke det smager godt
er der nogle af jer andre der har prøvet det ????????
swed skrev:
Nu har konen funde ud af at man kan spise rapsplanten med stilk og blade , jeg vil da prøve at smage på det , mennnnn tror sgu ikke det smager godt
Det smager såmænd udemærket, det er lidt sødt/bittert, men stilkene er meget trevlet. Min kone spiser mange lige p.t., da de skal spise før rapsen blomstrer!!
Nogen gange er det bedst at betragte det hele i sikker afstand
swed skrev:
Det smager såmænd udemærket, det er lidt sødt/bittert, men stilkene er meget trevlet. Min kone spiser mange lige p.t., da de skal spise før rapsen blomstrer!!
Du har ret, de smager rigtig godt, så konen vil på rapse rov imorgen, 30m til nærmeste mark med raps
Pudsigt, min kone gik på rov blot for et par dage siden, og til min overraskelse smagte det rigtigt godt.
Lidt sødligt, men overordentlig godt.
Jeg var blot nervøs for at der kunne være sprøjtemidler involveret, så jeg sagde at det var nok ikke en god ide. Og da specielt ikke når det nu engang ikke var vores mark
De smager faktisk godt, men jeg tænker også der måske er lidt rigeligt ekstra "krydderi" på dem.
Naboens mark får jo en omgang med enten gylle eller sprøjtemidler med meget korte mellemrum - ellers havde jeg tænkt på at .....
Ved ikke om de kan leve uden sprøjtemidler, ellers kunne man jo dyrke dem i haven.
Redigeret af Heine d. 23/04-2009 07:40
rinpoche skrev:
Pudsigt, min kone gik på rov blot for et par dage siden, og til min overraskelse smagte det rigtigt godt.
Lidt sødligt, men overordentlig godt.
Jeg var blot nervøs for at der kunne være sprøjtemidler involveret, så jeg sagde at det var nok ikke en god ide. Og da specielt ikke når det nu engang ikke var vores mark
Jeg tænkte også på det med sprøjtemidler, så vi har sået dem selv i haven. Sammen med koriander.