Se indlæg
Kan du servisere 4 kvinder
|
|
xxxx |
Lagt på d. 21/04-2009 13:27
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1135 |
Suk Rak Ning skrev: Jeg vil nu kalde en mia noi for en LUDER.! ja tanken har da strejfet.. men lad os nu tage en af de situationer hvor de alle 3 bor under samme tag og er budhistisk gift, de får og har præcis det samme, er det så kone nr 1 eller kone nr 2 som er luder. Eller hvis vi siger en mand kender 2 Tom-dee, som også er lidt til mænd, så de flytter ind hos ham. det kan måske forenkle nogle juridiske ting, ellers har jeg svært ved at se hvorfor det er forbudt. For det er jo ikke forbudt at have 2 kvinder boende som man ikke er gift med. |
|
|
Heine |
Lagt på d. 21/04-2009 13:38
|
Øvet medlem Antal indlæg: 100 |
xxxx skrev: Suk Rak Ning skrev: Jeg vil nu kalde en mia noi for en LUDER.! ja tanken har da strejfet.. men lad os nu tage en af de situationer hvor de alle 3 bor under samme tag og er budhistisk gift, de får og har præcis det samme, er det så kone nr 1 eller kone nr 2 som er luder. Eller hvis vi siger en mand kender 2 Tom-dee, som også er lidt til mænd, så de flytter ind hos ham. det kan måske forenkle nogle juridiske ting, ellers har jeg svært ved at se hvorfor det er forbudt. For det er jo ikke forbudt at have 2 kvinder boende som man ikke er gift med. Nej det er lidt mærkeligt. Har læst et sted at det måske var pga pres fra Vesten at Thailand forbyd flere koner (ved ikke om flere mænd også var tilladt ?) Forbudet her i Vesten må jo bunde i kristendommen, for det er jo ældgammelt og ikke noget nymodens for at beskytte kvinderne. Islams kvindeundertrykkelse, kan jo let få det til at se ud som om polygami og kvindeundertrykkelse går hånd i hånd. Men I andre kulturer med polygami/polyandri går det jo bedre. Forbudet i Thailand har jo ikke gavnet mia noierne, før havde de jo en legaliseret juridisk status. Alle konerne samme status, nu kan de jo let komme til at se ud som en slags betalte elskerinder. Så loven har forringet kvindernes situation. Måske det modsatte var hensigten ?? Nogen der ved det ? |
|
Spring til debat: |