Se indlæg
 Udskriv debat
Advarsel på DTW
Heine
quickmouse skrev:
Payanak skrev:
Kunne man ikke lave en funktion, der hedder noget i retning af: 'Indberet dette indlæg'???
Fungerende på den måde at administrationen får besked når nogen trykker på den knap.
Evt. kunne det lave således af mindst 2 eller 3 brugere skal trykke.....

ikke nogen dårlig ide

Lyder som en god ide, har også set den funktion på mange andre debatfora.
Jeg tror ikke det skal ses som stikkeri; men som hjælp til at holde en sober tone, og hjælp til Webmaster, som jo har et ansvar som udgiver. fx ifht injurielovgivning, racisme mm

goldwing
quickmouse skrev:
goldwing skrev:
Jeg forstår ikke at der er nogen der opfordrer til sladderi/stikkeri....
Det var selvsamme som foregik i det tidligere øst Tyskland som alle var forargede over dengang.
Lad dog være med at agere som som børnene får besked på i børnehaven.

Tag dog og bliv voksne...... tak

Webmaster og admin, kan helt sikkert godt selv finde ud af hvem som skal have en rød prik.

det har jo ikke en pind at gøre med hvem der skal have røde prikker eller ej, det har udelukkende kun noget at gøremed om
det er et upassende indlæg.
sladderi / stikkeri er det ikke..... og jo jeg syntes selv jeg er voksen......... fortsat god dag goldwing...

Nu er det jo sådan at webmaster allerede har tildelt nogle medlemmer at være behjælpelig med at styre dette forum, (admin)
Tænk at admin skal bombes med mail om hvad hver enkelt medlem herinde syns om andre indlæg, altså om de er upassende eller ikke.

Jeg er af den opfattelse at webmaster og admin styrer og læser og følger med i mange tråde herinde, og jeg syns de klarere opgaven ok.

Og JEG kalder dit forslag angiveri/stikkeri. Sad

Jo tak og fortsat god dag til dig,

Thjaa
[/center][/quote]

Jo tak og fortsat god dag til dig,[/quote]

angiveri/stikkeri. kan faktis vare en god ting og brute ikke
blive set som en dorlig tink ...

vil du ikke angiveri/stikkeri. en boernelukker ???
vil du ikke angiveri/stikkeri. en morder
vil du ikke angiveri/stikkeri. en volktektforbryger

jeg vil sige jo jeg vil til alle 3 saa nu er det bare spoestmaalet
vorlang man vil gaa i at vigive info og hvad man selv syns at politiet /admy paa denne side brute have som info
og et system som kunne lyse de inslad op som hvor baade folk har truget andet og svinet ander i saa admy hurtier kan finde dem er ik nogen dorlig ide
Livet er forkort til store problemmer

Django
prasat skrev:
hvorfor er vi nu nået der til igen at vi har en lille flok stikkere der så gerne vil have at webkim deler røde prikker ud.
hvis i så gerne vil være alene hvorfor åbner i så ikke bare en anden side hvor i kan dele røde prikker ud efter jeres valg.

prasat

Hvor er jeg ening med dig.
Anders21 - jsh71 freja sarah hvalborg har tudet længe om det.

Django
goldwing skrev:
Jeg forstår ikke at der er nogen der opfordrer til sladderi/stikkeri....
Det var selvsamme som foregik i det tidligere øst Tyskland som alle var forargede over dengang.
Lad dog være med at agere som som børnene får besked på i børnehaven.

Tag dog og bliv voksne...... tak

Webmaster og admin, kan helt sikkert godt selv finde ud af hvem som skal have en rød prik.

Ja det er jo en ren børnehave, med alle de børn fra gul stue anført af den utiltalende jsh71

goldwing
thjaa skrev:
[/center]

vorlang man vil gaa i at vigive info og hvad man selv syns at politiet /admy paa denne side brute have som info
og et system som kunne lyse de inslad op som hvor baade folk har truget andet og svinet ander i saa admy hurtier kan finde dem er ik nogen dorlig ide

Disse ting er ulovlige og jeg ser sandelig ikke sammenligning med hvad andre kalder UPASSENDE indlæg.

Klap lige hesten og tænk over hvad du sammenligner med..... tak

Hvis nogen af disse mennesker findes herinde, vil jeg ikke nøjes med at gøre webmaster opmærksom derpå, men ville anmelde dem til Politiet med det samme.

Så INGEN sammenligning.....Shock
Redigeret af goldwing d. 20/04-2009 10:39

Thjaa
goldwing skrev:
thjaa skrev:
[/center]

Disse ting er ulovlige og jeg ser sandelig ikke sammenligning med hvad andre kalder UPASSENDE indlæg.

Hvis nogen af disse mennesker findes herinde, vil jeg ikke nøjes med at gøre webmaster opmærksom derpå, men ville anmelde dem til Politiet med det samme.

jo der er en sammenligning for trusler om vold som der var i nogen af de inslad vi talte om er faktis lisaa udlovlig som disse 3 ting som jeg statte op og kan straffet med 3 til 9 maander for foestegang event

om man saa troger skraflig eller mindlig er lige meget efter starffelovet
trusler om mord OMG saa er vi op og tale fler aar i det sorte huld

om folk kaller mig for et D** S*** er jeg lige gald med de faar nok et liv en gang men naar folk starter med at truge saa er de gaade forlang og jeg vil bestemt anvise admi om dette inslad

nu vil jeg saa lige sige at ingen har truget mig men saa en anden truge et par stoekker under en anden inslad
Livet er forkort til store problemmer

Sarah
Django skrev:
prasat skrev:
hvorfor er vi nu nået der til igen at vi har en lille flok stikkere der så gerne vil have at webkim deler røde prikker ud.
hvis i så gerne vil være alene hvorfor åbner i så ikke bare en anden side hvor i kan dele røde prikker ud efter jeres valg.

prasat

Hvorfor skulle vi liiiige blandes ind i dette indlæg?

Suk Rak Ning
HVEM ER STIKKER, HVA' BILDER DU DIG IND........
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Sarah skrev:
Django skrev:
prasat skrev:

prasat

Hvorfor skulle vi liiiige blandes ind i dette indlæg?

Sahah jeg forstår ikke du gider beskæftige dig med det der, jeg har opgivet det der for lang tid siden.

goldwing
thjaa skrev:
goldwing skrev:
thjaa skrev:
[/center]

jo der er en sammenligning for trusler om vold som der var i nogen af de inslad vi talte om er faktis lisaa udlovlig som disse 3 ting som jeg statte op og kan straffet med 3 til 9 maander for foestegang event

om man saa troger skraflig eller mindlig er lige meget efter starffelovet
trusler om mord OMG saa er vi op og tale fler aar i det sorte huld

om folk kaller mig for et D** S*** er jeg lige gald med de faar nok et liv en gang men naar folk starter med at truge saa er de gaade forlang og jeg vil bestemt anvise admi om dette inslad

nu vil jeg saa lige sige at ingen har truget mig men saa en anden truge et par stoekker under en anden inslad

Som jeg læser dit indlæg, så skriver du:
Du har kendskab til at, nogen har truet andre herinde med VOLD
Strafferammen lyder på 3-9 mdr. i brummen.

Du har kendskab til trusler om MORD i et indlæg herinde......

Jamen dog, så skal du da anmelde det til Politiet.... ikkeDu er helt sikkert mere end velkommen til at sende webmaster eller admin en mail..... ikke.

Jeg refererede anmeldelse/stikkeri vedr. upassende indlæg, og ikke alle disse strafbare ting som du har opdaget herinde.

Men heldigvis ser/opfatter og læser vi forskelligt.
Jeg har nemlig ikke lige læst disse indlæg du refererer til......... og heldigvis.

Jeg gider ikke kommentere dine "upassende" indlæg mere, og overlader disse til webmaster og politiet.
Som jeg er sikker på er de rette personer til at straffe alle disse forbrydere som du omtaler.

Fortsat god dag til alle, husk at nyde det gode vejr.

Django
jsh71 skrev:
Sahah jeg forstår ikke du gider beskæftige dig med det der, jeg har opgivet det der for lang tid siden.

LOOOOL det ser nu ikke sådan udPfft

Webmaster
Django skrev:
prasat skrev:

prasat

Det er at betragte som personangreb og det udløser naturligvis en rød prik.

- Admin -
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
juj
Saa Sae Kim pas nu lidt paa, med de roede prikker. Sitet skulle jo noedig gaa hen og blive for kedeligt, Det giver mig altid et lille smil eller grin naar jeg locker ind om morgenen
.
Person angreb siger, altid mere om afsender end om modtager. Og en hver med en smule hjerne, kan vel se naar en person, mangeler argumenter. Og gaaer over til person angereb.

Ioevrigt holder det os der ikke har daglig omgang med det Danske sprog, oerienteret om udvikligen i div. gloser.

juj skrev:
Saa Sae Kim pas nu lidt paa, med de roede prikker. Sitet skulle jo noedig gaa hen og blive for kedeligt, Det giver mig altid et lille smil eller grin naar jeg locker ind om morgenen
.
Person angreb siger, altid mere om afsender end om modtager. Og en hver med en smule hjerne, kan vel se naar en person, mangeler argumenter. Og gaaer over til person angereb.

Ioevrigt holder det os der ikke har daglig omgang med det Danske sprog, oerienteret om udvikligen i div. gloser.

Enig til et vist punkt, alle har lov til at komme med en uoverlagt kommentar, det er med til at sætte lidt krydderi på siderne.
Men når nogle enkelte, ikke forstår, hvornår nok er nok, og systematisk sviner alle med en anden mening til, ja så mener jeg også der skal gribes ind.
Jeg er sikker på det er sådan Webmaster, forvalter sin ret.

prasat
de er da ikke mig du råber af vel suk. og jo du har også før været ude med dine kommentarer om at folk burde få røde pletter for en bemærkning. og det mener jeg er stikkeri så må du kalde dig selv hvad du vil, nu ved du bare hvad min mening er om dette emne.

prasat

Django
Webmaster skrev:
[

Det er at betragte som personangreb og det udløser naturligvis en rød prik.

- Admin -[/quote]

Freja om mig ...Allerførst vil jeg betro dig noget, jeg tror slet ikke din IQ kan pirres, vil anslå den til at være på ca 25.

jeg tvivler på, du overhovedet kan tyde bare den første sætning.

Jeg har svært ved at se et personangreb i mit indlæg, men kan snildt finde et par stykker i Frejas Shock

her trives dobbelmoralen godt - vor herre bevares.
Redigeret af Django d. 20/04-2009 17:37

Hej Django
Lad nu være med at være fornærmet, du ved jo godt du er trådt over stregen, alt for mange gange, debatten har været hård og lang.
Men der er jo ingen grund til at fortsætte, lad os nu får en ordentlig tone, hvor vi alle kan tage den konstruktive kritik med godt humør. vil du sige noget til mig, kan du så ikke gøre det på en P.B. Hvor andre ikke kan følge med, så lad os få renset luften. Jeg skal med glæde svare dig, måske kan vi finde ud af, hvorfor vi er kommet så meget på kant med hinanden
Der er no bad feelings her fra.

Thai
Hold da helt kæft en børnehave vi har her.

juj
[quote]Thai skrev:
Hold da helt kæft en børnehave vi har her.[/quote

Helt enig, men til tider ganske underholdende Grin

Spring til debat: