Se indlæg
 Udskriv debat
Skal Thaksin have sit Thaipas?
holmholm
Gul ved det godt at de aldrig vinder valgekamp.

JackH skrev:
Dyb, dyb krise...

"Asiatisk i Vælde er Angsten.
Den er modnet med umodne Aar.
Og jeg føler det dagligt i Hjertet,
som om Fastlande dagligt forgaar.

Men min Angst maa forløses i Længsel
og i Syner af Rædsel og Nød.
Jeg har længtes mod Skibskatastrofer
og mod Hærværk og pludselig Død.

Jeg har længtes mod brændende Byer
og mod Menneskeracer paa Flugt,
mod et Opbrud som ramte Alverden,
og et Jordskælv, som kaldtes Guds Tugt".

"Som en Bisse med blodige Hænder
efter Slagsmaal og Spiritusbrand
har jeg rejst mig fra Tilfældets Leje
paa en Divan ved Rædslernes Rand".

.....læser Tom Kristensen, det er mentalhygiejne. Han var sgu' mere gal og fordrukken end jeg!

Toxin:

Gu' skal han da ha' sit pas, hva' bilder i jer ind????Angry

Så fik de fat på Sondhi, hvem er næste???

http://bangkokpos...

JackH

Hils endelig Jack :-D

Mitchell
EFTER FORSOEGET PAA REVOLTE, TOR INGEN AT TALE OM POLITIK HER I ESAN, DER ER INDFORT CENSUR OG EN MEGET KRAFTIG UDRENSNING AF OPPOSITIONEN, ALLE TIGER STILLE. FOR TRE DAGE SIDEN VAR KAMGEJSTEN OPPE, NU HOLDER ALLE KAEFT.Frown

Selvfølgelig skal han have sit pas tilbage,det skal bare udleveres i ThailandGrinGrin hvor svært kan det væreAngry

lindy

kennet
Mitchell skrev:
EFTER FORSOEGET PAA REVOLTE, TOR INGEN AT TALE OM POLITIK HER I ESAN, DER ER INDFORT CENSUR OG EN MEGET KRAFTIG UDRENSNING AF OPPOSITIONEN, ALLE TIGER STILLE. FOR TRE DAGE SIDEN VAR KAMGEJSTEN OPPE, NU HOLDER ALLE KAEFT.Frown

Jeg er helt enig. Det er s.. da mærkeligt! eller er det? Der er det også at alle der bliver valgt på demokratisk vis bliver dømt for et eller andet.....Naturligvis vil der være stor forskel på det vi kan læse om, og det vi høre via rygter. "Men der går ikke røg af et bål uden der er ild".

Se her hvem der står bag stort set alle medier i Th.

Thai TV3 - operated by the Mass Communications Organization of Thailand (MCOT), a government agency
TV5 - owned by Royal Thai Army
BBTV Channel 7 - owned by Royal Thai Army
ModerNine (Channel 9) - operated by government agency MCOT
National Broadcasting Services of Thailand (NBT - Channel 11) - operated by government Public Relations Department
Radio

Radio Thailand - national network and external service operated by National Broadcasting Services of Thailand (NBT), part of government Public Relations Department
MCOT Radio Network - run by government agency MCOT; operates stations in Bangkok and provincial networks
Army Radio - network owned by Royal Thai Army
News agency

Thai News Agency - run by MCOT, English-language pages

set på flg link: http://news.bbc.c...237845.stm

Spring til debat: