Se indlæg
Klub
|
|
falang yao |
Lagt på d. 29/06-2005 23:58
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1075 |
Hi Folks, Jeg har erfaret, at der er temmelig mange her på sitet som har tilknytning til KORAT, at det var lige før at "vi" kunne danne en social klub af "Koratianer", stadig under D-T-W. M.v.h., M. Rasmussen Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
christian-s |
Lagt på d. 30/06-2005 12:59
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 570 |
Måske vi kunne få webmaster til at lave en afstemning om tilknytning til forskellige områder i Thailand og så offentliggøre en liste over brugernavne per. svar? Jeg er f.eks. interesseret i at kende andre med tilknytning til Kalasin Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
Dax_Khorat |
Lagt på d. 30/06-2005 17:30
|
Begynder Antal indlæg: 16 |
Hey falang yao ja det Ku være en god ide, Men! hvad vil den så gå Ud på ??? Kh Dax_Khorat |
|
|
bigfoot |
Lagt på d. 30/06-2005 21:48
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 73 |
korat....hvor er det? øst vest syd nord fra Chachoengsao
To alcohol! The cause of - and solution to - all of life's problem
|
|
|
falang yao |
Lagt på d. 30/06-2005 22:35
|
Dax_Khorat skrev: Hey falang yao ja det Ku være en god ide, Men! hvad vil den så gå Ud på ??? Kh Dax_Khorat Hej Dax, Først og fremmest , skulle vi lige som Christian-s foreslog, lave en undersøgelse for at finde ud ad hvor mange der drejer sig om. Så i fremtiden, kunne det måske være en ide at arrangerer en "Isaan fest" med fx. mad specialiteter fra Korat og noget musik (hvad ved jeg),på delebasis. De "andre" må selvfølgelig også være med . Dette vil hjælpe lidt hvis medlemmerne oplyste, hvilken område/by deres kone/kæreste kom fra i fx. bruger profilen under bopæl medmindre Kim/Web udviger den med en rubrik :bopæl i Thailand. M.v.h., M. Rasmussen Redigeret af falang yao d. 30/06-2005 22:54 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
falang yao |
Lagt på d. 30/06-2005 22:46
|
bigfoot skrev: korat....hvor er det? øst vest syd nord fra Chachoengsao Hej Bigfoot, Alt det her : http://www.dansk-...hasima.php Hele provincen og ikke kun byen, for mange som bor i en radius af 50/75 km fra Nakhon Ratchasima, betragter sig som "koratianer". M.v.h., M. Rasmussen Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
rolan |
Lagt på d. 30/06-2005 23:34
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 669 |
det er et godt link tak |
|
|
ANMIC |
Lagt på d. 01/07-2005 11:20
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 28 |
Jeg har lige været inde og se på linket med de forskellige provinser i nordøst thailand, men ligegyldig hvilken provins jeg vælger kommer beskrivelsen af Khorat med billedet af Khun Ying Mo, statuen Hvorfor det ? Mvh. Anton Redigeret af ANMIC d. 01/07-2005 11:21 |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 01/07-2005 11:49
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Linket til provinserne er [url]www.dansk-thai.dk/provins[/url], men da siderne ikke er færdige endnu så er linket derfor ikke "offentliggjort" endnu. Der mangler en del oversættelsesarbejde (fra engelsk -> dansk) før alle siderne er færdige. Jeg ved at John for tiden er i gang med et kæmpe indsats med at få oversat nogle af de engelske tekster til dansk. Siden med Korat går igen nogle gange da jeg startede med at lave den, for at bruge den som skabelon til de resterede provinser. Arbejdet skrider langsomt frem, da der for mit eget vedkomne er arbejde, en flytning osv at tage hensyn til også. Plus vejret herhjemme har jo ikke ligefrem været det værste i den seneste tid :-) Vi håber og syntes selv at siderne med provinserne ser lovende ud, og håber at de vil blive brugt og selvfølgelig kan bruges Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Dax_Khorat |
Lagt på d. 01/07-2005 17:42
|
Begynder Antal indlæg: 16 |
hey falang yao, nå okaY! ja det ku være grine nok! |
|
|
rinpoche |
Lagt på d. 02/07-2005 10:20
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 5069 |
Hej Webmaster, Når du nu siger oversættelse, kunne det da være interessant at vide hvilken kilde de kommer fra. Puha, det er godt nok et ambitiøst projekt, i er i gang med. Hatten af for det. Fedt kort over Khorat iøvrigt! PS, "Landsbybossen" i en mubaan kaldes Puyaibaan, vist en lille tyrkisk-fejl. mvh rinpoche Redigeret af rinpoche d. 02/07-2005 10:25 |
|
|
falang yao |
Lagt på d. 12/07-2005 23:43
|
falang yao skrev: Dax_Khorat skrev: Hey falang yao ja det Ku være en god ide, Men! hvad vil den så gå Ud på ??? Kh Dax_Khorat Hej Dax, Først og fremmest , skulle vi lige som Christian-s foreslog, lave en undersøgelse for at finde ud ad hvor mange der drejer sig om. Så i fremtiden, kunne det måske være en ide at arrangerer en "Isaan fest" med fx. mad specialiteter fra Korat og noget musik (hvad ved jeg),på delebasis. De "andre" må selvfølgelig også være med . Dette vil hjælpe lidt hvis medlemmerne oplyste, hvilken område/by deres kone/kæreste kom fra i fx. bruger profilen under bopæl medmindre Kim/Web udviger den med en rubrik :bopæl i Thailand. M.v.h., M. Rasmussen Og så kunne vi måske have kontakt til den "Skandinavisk Klub i Korat" , for det ville være interessant at deltage i deres sociale sammenkomster: http://www.scan-s...?pageid=64 M.v.h., M. Rasmussen Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
christian-s |
Lagt på d. 29/07-2005 10:40
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 570 |
Det bliver kanon godt når de provins sider er færdige. Måske man kunne have provinssiderne som artikler så man dermed kan åbne op for kommentarer hvor folk kunne melde op "jeg har også et hus i Korat, ..." osv. Hvis i løber sur i oversætningerne så send et par sider til mig. Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
Lagt på d. 05/08-2005 19:45
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Men en nyhet har vi, Nordic Isan Expat Club er stiftet, og det første møte skal være i Korat på Pasinee Restaurant 428 Suranaree Road, søndag 21. august kl. 13:00. For dere som bor i området og gjerne vil være med i klubben kan kontakte; Kai, 09 8453354 – Einar, 01 5477970 – Markku, 09 9468450 eller Mai, Pasinee Restaurant 044 261 699. bamsen Det er fra en mail som jeg får fra expats klubben i pattaya |
|
|
Lagt på d. 03/09-2005 21:58
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Nordic Expat Club, Isarn. Første møte i ”Nordic Expat Club Isarn” ble avholdt søndag 21.august på Pasinee Restaurants møtelokaler i Korat. Einar Haukland orienterte om ideen med start av en Expat Club i Isarn, og ga så ordet til President John "Johna" Haerum fra Scandinavian Expats Club i Pattaya, som fortalte om de problemene denne klubben hadde i startfasen og erfaringer etter ett og et halvt års drift. Han lovet støtte til vår nye klubb, og vil sende oppover relevant informasjon om visa regler, nytt fra ambassadene etc. Vi gikk så over til valg av styre, som fikk følgende sammensetning, Leder. Kai Arbo Karlsen, norsk. tlf. 09 8453354, E-mail: Sekretær. Einar Haukland, norsk. Tlf 044 402357 - 02 5477970, E-mail: Styremedlemmer. Axel Hansson, svensk Urban Lindeen. Svensk Kjell Anmarksrud, norsk. Vi ble enige om å informere de nordiske ambassadene om vår nye klubb. Einar og Marko vil mandag 29. august informere den norske og svenske ambassaden i Bangkok om vår eksistens. Neste møte blir søndag 25. september, i Pasinee Restaurant, Suranaree Road, Korat. Kontakt Mai på Pasinee tlf. 01 0739735, han er norsk-libaneser. For nærmere informasjon om klubben, hvordan du finner møtelokalet etc. kontakt gjerne Kai eller Einar. Alle er velkommen. Einar Haukland Sekretær |
|
Spring til debat: |