Se indlæg
 Udskriv debat
KVINDER TA'R PÅ SEX FERIE!
bruno
De prostitueret som jeg har talt med fortæller næsten alle den samme historie, at det værste ved jobbet er andres fordømlse og har ingen planer om, at forlade deres job, hvis bare de ikke blev set sådan ned på og dømt.
Det er netop det i gang i med Heine og Saraha. Saraha du bruge ordet luder, er ligefrem fej mobberi, du skulle skamme dig Saraha moralens vogter.
Ja morelen hvor er det lige det kommer fra ? Jeg mener den er kulturelt bestemt, jeg mener vores moral i Danmark tager udspring i mange års dyb tro på kristendommen og de metoder er brugt for at styre og forklar befolkning hvordan det hele hænger sammen og styre en befolkning på, nogle værdier som kristendommen har, bla, struktur, ærlighed, dydighed og de værdier hænger vi os stadighed i morelen og vi ser meget anderledes på de 3 ting end de gør i Thailand men samtidig også forskellig på morelen, fordi Thailand stor land og meget multietnisk samfund med forsklige kultuer.
Vi er struktureret i Danmark det er noget vi har lært os under den kristendommen så var vi jo rationale for de andre to værdier er noget vi tillægger os men det er unaturlig Er vi mere ærlige i dk end i Thailand, nej vi er ej, hver dansker lyver mindst 4 gange i gennemsnit om dagen, det er der lavet undersøgelse om, så dem der siger, at de er ærlig lyver.
Det ligger bare så dybt i vores moral, at sige at vi er ærlig.
Ligsom især kvinder skal være så dydig og ikke lave ret meget før de bliver dømt som billige af moralen/biblen mange af os mænd har prøvet den der med at bare at have sex med en pige uden, at det er kærlighed eller en man elsker fra begge sider, hvor de så kommer med den der bag efter, at det bliver mellem os to, for jeg skal jo tænke på min rygte, man skulle nødig blive dømt, så hele døme andre,så man selv får et godt rygte eller mænd der prøver at komme i kridthuset hos kvinderne med at spille så morelsk rigtig, man scorer virkelig point os kvinderne ved at spilde med på den gelejd med at manipoler dem, med at spille på deres følser om, at det er synd for dem og de bliver udnyttet, for det er der jo ingen kvinder der har lyst til (sarkasme) I virkligheden er langt de fleste, handler hvor pigen tager sig betalt for det, er begge godt tilfredse med handlen både køber og sælger på nær lige dem hvor alle menneskelige rettigheder er taget fra dem, bla de slaver på Vesterbrog, men hvis det er en reguler handel mellem to, så lad det blive mellem dem to, så hold deres moral for jer selv, for hvem siger at det er den rigtig morel ?
I Thailand har jeg på fornemmelsen at de prostitueret og køber ikke bliver dømt på noget morelsk forkethed men nok noget mere på en indviklet hierarki system som vi nok har svært ved at sætte os ind i.

Til Freja som bære et gudenavn fra en tid, hvor det ikke var beskidt, at være en dejlig lystig kvinde
De piger, du ser på Phuket der går med de ældre mænd er slet ikke så unge som du tror det jeg troedeogså første gang jeg så dem. De klær, teer sig og ser ud som unge teens, jeg har talt med en pige som jeg skød på at være maks16 år hun var ældre en mig som er født i 1975.
Min thailandske kone som er født i 1980 kan faktisk komme med bussen på børnebillet hvis hun ville.
Den der med Junalen Freja, tror jeg bare noget du fyre af for at lyde troværdig, Jeg har aldrig mødt nogen i bar miljøet der var så unge som du taler om.

http://gj-blog.dk/
bruno
Heine Skriver; Du og et par andre herinde kan jo have den indstilling, at det er OK, at udnytte andre og skade dem - men lad være med at bliver overraskede eller fornærmede over at andre anfægter den indstilling til jeres medmennesker.

Hvorfor tror du at man udnytter og skader dem, hvis det er en frivilig handel, som både køber og sælger er glade for ??

savasava
Jeg er og har altitd vaeret imoda at udnytte andre mennesker.

Budhismen er (som kristendommen) imod prostution, men du skal hjaelpe dine foraeldre.

Desvaerre er det sadan, at et synspunkt her, duer nodvendigvis ikk der.

Prov at ga en tur igennem Istegade, og prov derefter en tur pa Bangla Road, og fortael mig sa, var der forskel pa "foretningskvinderne"?

(desvaerre er det 7. ar siden jeg var pa Phuket, men i desember siste aar boede jeg paa hotel omkring Istegaade)

Skal vi oprette en traad ang. tastefejl? selv gider jeg ikke at deltage.

chang
Sarah skrev:
Django skrev:
[quote] sarah

Men det er jo også Isan-effekten. Naboens datter kom hjem på ferie fra Pattaya og har tjent kassen....Tja, hvis min familie kæmpede for overlevelse, , havde jeg sgu også taget til Pattaya. Der er jo så også chancen for at få en falang kæreste, så man er forsørget til evig tid.
quote]

Jeps og pigen har så selv truffet sit valg.

Og .
Ja sikke et frit valg Django!

nu har jeg lige læst hele de forskellige indlæg og jeg kunne ikke lade dy mig lige at kommenter denne her...

(alternativt er at se familien miste alt og dø af sult)
de dør sku ikke af sult (men nærmer af forfængelighed og dovnskaCool at de i thailand arbejder som luder er sku også lige så meget der forældres skyld og ders egen thaier vil kun tjene hurtige penge og helst noget fint, men når man vil løbe før man kan gå så er der ikke så mange fine måder at arbejde på...... du siger at hvis man fik samme løn ved at arbejde hos tesco som man gør som luder ville de nok vælge tesco... men selv samme piger og mænd i thailand vil ikke tage disse arbejde fordi de føler at det er kun for taber så heller side der hjemme og hænge... og nej det er ikke bare noget jeg slynger ud det er sku rigtig nok....
der er mange der ikke har en datter eller søn der arbejder i sex industrien eller er gift med en falang og de klare det ved at arbejde og bo sammen.. men det er ikke let at forstå for mange danske piger da de for det hele serveret på et sølv fad hele livet fra de får pat til de får p..

den er sku forlangt ude...
næ det er sku det samme som alle andre steder i verden også her hjemme i lille danmark... man vil have alt det andrer har... danske piger er også "luder" her sælger man sig bare på en anden måde man får manden til at arbejde som en gal for at man kan få det man vil have så som de tre v villa volvo og vovse.... og så når man har lyst til en anden livs form gerne med den grund at han arbejder hele tiden og jeg føler mig alene så skrider man og siger jeg vil have det halve hvor man ikke regner mandens ydelse for noget selv om han har lagt 95% af arbejdet og 80% af pengene i alt.... MEN DET ER JERS RET.... jeg kan nogen gange næsten blive helt dårligt af at høre så meget selv optagelse fra danske piger eller piger i det hele taget.... læste for et par år siden en spalte i avisen fra en kvindelig professer eller hvad hun nu var men hun var ikke helt dum... at hvis man har en familie far mor og to børn som har en årlig indkomst på 600,000 om året sammen før skat så ser man en totalt skævvridning i skilsmissen konen vil og dette er ikke pis stå med en årlig indkomst på 640,000 før skat og bo godt... men hvor manden kommer ud som taberen med 280,000 om året og bor i en 1 værelset..... snak om udnyttelseShockShock eller mere ligestilling....

så fik jeg lige luftet et par tanker Smile
Men have only 2 emotional states, hungry and horny.. So ladies, if you see me without an erection, make me a sandwich.

Hej Bruno
"Den der med Junalen Freja, tror jeg bare noget du fyre af for at lyde troværdig, Jeg har aldrig mødt nogen i bar miljøet der var så unge som du taler om"

Jeg formoder der skulle stå journalen, mener du dermed jeg lyver?
Ikke fordi jeg skylder dig en forklaring, men jeg vil dog godt lige rette en misforståelse. Jeg har i allerhøjeste grad noget at have min påstand i. Når jeg skriver journaler, mener jeg journaler. Mit arb. går ikke primært ud på kun at arb. med prostituerede og unge misbrugte, men de indgår næsten dagligt i de patientgrupper, jeg beskæftigere mig med. Så fordi du ikke har set dem i bar miljøet, kan jo bare betyde at du enten lukker øjnene for problemet, eller pigen lyver om sin alder.

Til Chang
Jeg syntes du skulle oprette en tråd om griske Danske kvinder, jeg kunne da godt tænke mig, at sætte et par indlæg i der.
Jeg kan forsikre dig om at jeg er istand til at forsørge mig selv. Vil jeg have villa, volvo og vovse ja så køber jeg det selv.
Måske har nogle ægtefolk prioriteret således, at kvinden skal have deltid, passe børnene, mens manden får frihed til at pleje sin karriere. Han står så efter nogle år med en fin pension, karriere og dermed også løn. Er det så ikke kun rimeligt, at der deles, begge har jo ydet en indsats.
Jeg har før skrevet, jeg mener mænd med den holdning til kvinder, måske er de samme der rejser til Thailand, mænd med "lig i lasten" Her føler de sig ikke mindreværd, her er det omvendt, her har de bukserne på og styrer finanserne.
Men lav en ny tråd, der er mange ting vi kunne drøfte.

Suk Rak Ning
Dem der ikke kan finde kaerligheden, ja de maa op med muldvarpen.

Os andre der lever i et kaerligt forhold ( uanset hvor kvinden/manden kommer fra ) ja vi er lykkelige.....tak for det.............denne her pik/ kusse traad siger mig intet......
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture058.jpg
Redigeret af Suk Rak Ning d. 18/04-2009 06:05
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Heine
Kent26 skrev:
Så lad os lave et forbud mod prostitution - og i samme åndedrag forbyde abort, så bliver ny-puritanere som Heine og Sarah nok glade.
Forbyd også al sex, hvor der har foregået en underforstået handel sted inden det findes sted..

Kent26 stop nu inden du får blandet flere irrelevante forbud ind. Det har da ikke noget med nyputitanisme eller forbud mod abort at gøre ???? Hvad ævler du om ?
Jeg siger bare at et ordentlig menneske ikke skader andre på krop og sjæl, herunder udnytter en andens dårlige situation som måske er opstået pga hendes egne uheldige valg. Næppe ensbetydende med nypuriatanisme - ved du hvad det betyder overhovedet ?
Jeg forlanger iøvrigt ikke at du bliver et ordentligt menneske, det må du selv om - men stå dog ved dit valg istedet for det ævl.

bruno skrev:
De prostitueret som jeg har talt med fortæller næsten alle den samme historie, at det værste ved jobbet er andres fordømlse og har ingen planer om, at forlade deres job, hvis bare de ikke blev set sådan ned på og dømt.
Det er netop det i gang i med Heine og Saraha.

Bestemt ikke, jeg har ikke bebrejdet de prostituerede noget. Det er ikke offeret man skal bebrejde; men gernings(somregel)manden.
Hvis du læser efter, vil du se, det er det jeg skriver.
Ved godt at moralske vogtere i tidligere tider har haft for vane at "skyde" på de prostituerede, det er jo så nemt. Men det er kundernes efterspørgsel der skaber problemet.

bruno skrev:
Heine Skriver; Du og et par andre herinde kan jo have den indstilling, at det er OK, at udnytte andre og skade dem - men lad være med at bliver overraskede eller fornærmede over at andre anfægter den indstilling til jeres medmennesker.
Hvorfor tror du at man udnytter og skader dem, hvis det er en frivilig handel, som både køber og sælger er glade for ??

Hvordan tror du selv, de har det indeni ?
Det er jo ikke reelt frivilligt, de bliver nødt til at tage et vist antal hver dag for at holde dagslønnen, så de kan altså ikke engang altid sortere i kunderne.
Redigeret af Heine d. 18/04-2009 07:34

Suk Rak Ning skrev:
Dem der ikke kan finde kaerligheden, ja de maa op med muldvarpen.

Os andre der lever i et kaerligt forhold ( uanset hvor kvinden/manden kommer fra ) ja vi er lykkelige.....tak for det.............denne her pik/ kusse traad siger mig intet......
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture058.jpg

Et flot tørklæde :-D

tiger
Heine skriver.

"Hvordan tror du selv, de har det indeni ?
Det er jo ikke reelt frivilligt, de bliver nødt til at tage et vist antal hver dag for at holde dagslønnen, så de kan altså ikke engang altid sortere i kunderne. "

Ved ikke om I har set nyhederne igår, angående den afblegede, storbarmede sugemalle Anni.

Men lederen af reden, Anette Rix gav et godt billede af en prostituerets dagligdag. Svindel og humbug.
Den eneste der uden at yde noget, tjener på den forretning, er bodelmutteren selv. De ansatte piger, kan ikke betale de faktiske omkostninger,så har de ikke et vist antal kunder hver dag, ja så står de hurtigt i gæld.
Jeg ved ikke om det lyder særlig tillokkende.

Så jeg spørger ligesom Heine, hvordan tror I det føles, mon ikke de føler sig tomme inden i?

Sarah
goldwing skrev:
Sarah skrev:
goldwing skrev:
Heine:
Jeg er virkelig glad for at du er en "rigtig mand" ....og jeg kan fortælle dig, at jeg så er meget glad for KUN at være en mand......

Jeg er dybt uenig med dig i, at det hedder udnyttelse af de piger som har "valgt" erhvervet prostitution, og tjener penge derpå.
At det så ovenikøbet er verdens ældste erhverv, og i den forbindelse er jeg sikker på at erhvervet aldrig vil uddø.

Den med at det kun dumme/ordentlige mænd som køber sex duer ikke, jeg har læst mange steder at det er fra alle samfundslag kunderne kommer fra.

At det støder dig er helt ok herfra, men jeg følger sandelig slet ikke dine synspunkter.

Godt det lykkes for mange piger at være en "lykkelig luder".......

Og synd og skam for dem som er tvunget til at være prostitueret, kæmp din kamp for dem.

Godt jeg kun er en MAND :-)

Jeg vil også gerne møde en lykkelig luder.
Som også ÅR efter stadig er LYKKELIG for de beslutninger hun tog dengang...!!! Og som ikke fik ar på krop eller sjæl.

Det med at det er det ældste erhverv er en myte...

Køber du/I også Sex i Danmark?!

Er der da forskel på prostituerede, om de er fra DK eller Thailand?

I Danmark har vi et stort socialt sikkerhedsnet der gør at man ikke "bliver nød til" at arbejde som prostitueret. Ligesom der er gratis uddannelse, Su med mere, som de ikke har i Thailand.
Derfor mener jeg en dansk orostitueret har flere valgmuligheder end en thai.

Og til Bruno, hvis du lige læser mine indlæg igennem kan du ikke være i tvivl om at jeg bestemt IKKE ser ned på pigerne, tværtimod. Jeg har stor respekt for dem. Jeg har mødt og kender en del bar piger i Thailand der alle kun gør det for at hjælpe deres familier.

Django, ok, læs lige alle dine egne indlæg igennem før du kaster med sten ;-) (du ved den med glashuset)!

Sarah
Suk Rak Ning skrev:

Os andre der lever i et kaerligt forhold ( uanset hvor kvinden/manden kommer fra ) ja vi er lykkelige.....tak for det.............i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/Picture058.jpg

Det er dejligt at høre. :-)

paulsenp
strejfer skrev bl.a.:

....
Heine, det er god etik ikke at moppe folk for deres skrivefejl, ....

Det er i det hele taget ikke særlig "smart" at mobbe andre, hvadenten det så er pga stavefejl, hårfarve eller andet.
Peter

Frank
"Den lykkelige luder".

Hvilket fortærsket og meningsløst begreb.

Jeg kommer til at tænke på rengøringkonerne på min folkeskole - hvis der var nogen af dem som var lykkelige for deres job, så skjulte de det godt.

Og hvad med buschaufførerne i København? Eller P-vagterne!? OK de sidste må opleve en eller anden pervers glæde!

Nej jeg er sikker på, at mange gerne ville have et andet job end det de har, hvis de havde mulighed for det.

Nå nå frank du er sikkert en af de der tumpede bilister der ikke kan forstå man får en bøde for at parkere hvor du har lyst. Sorry udenfor emne, men kunne ikke lade være når man skriver det om en parkeringsvagt der kun passer sit arbejde, og gør det så godt som de kan, bare synd der ikke er mange flere af dem Pfft

Heine
Frank skrev:
"Den lykkelige luder".

Hvilket fortærsket og meningsløst begreb.

Jeg kommer til at tænke på rengøringkonerne på min folkeskole - hvis der var nogen af dem som var lykkelige for deres job, så skjulte de det godt.

Og hvad med buschaufførerne i København? Eller P-vagterne!? OK de sidste må opleve en eller anden pervers glæde!

Nej jeg er sikker på, at mange gerne ville have et andet job end det de har, hvis de havde mulighed for det.

Du har ret i at mange job er trælse; men man kan ikke sammenligne rengøringsjob mm med prostitution.

De andre job er trælse; men folk får ikke ødelagt deres liv af de job eller alvorlige ar på sjælen og knækket selvrespekt.

Det er meget friskfyragtigt af dig hele tiden at komme med de sammenligninger, men mener du virkelig at du ikke kan se forskellen ?

bruno
freja skrev:
Hej Bruno
"Den der med Junalen Freja, tror jeg bare noget du fyre af for at lyde troværdig, Jeg har aldrig mødt nogen i bar miljøet der var så unge som du taler om"

Ikke fordi jeg skylder dig en forklaring, men jeg vil dog godt lige rette en misforståelse. Jeg har i allerhøjeste grad noget at have min påstand i. Når jeg skriver journaler, mener jeg journaler. Mit arb. går ikke primært ud på kun at arb. med prostituerede og unge misbrugte, men de indgår næsten dagligt i de patientgrupper, jeg beskæftigere mig med. Så fordi du ikke har set dem i bar miljøet, kan jo bare betyde at du enten lukker øjnene for problemet, eller pigen lyver om sin alder.

Nej de lyver ikke, hvis en samtale har drejet sig alder, så har jeg selfølig set id kort, ligeledes vil en bar virklig få problemer i dagens Thailand hvis der er ansat minderårige. jeg tror du har troet at der virklig var et stor problem på området men nej du har vurderet forkeret, så indrøm det dog, istedet for at omme med nogle påstande du ikke kan bevise og ja jeg tror du lyver men prøv næste gang du er Thailand at spøge og se id på pigerne.

Sarah
ID i Thailand, trykkes på Kao San Road for 50 Bath....hehe

bruno skrev:
freja skrev:
Hej Bruno

Nej de lyver ikke, hvis en samtale har drejet sig alder, så har jeg selfølig set id kort, ligeledes vil en bar virklig få problemer i dagens Thailand hvis der er ansat minderårige. jeg tror du har troet at der virklig var et stor problem på området men nej du har vurderet forkeret, så indrøm det dog, istedet for at omme med nogle påstande du ikke kan bevise og ja jeg tror du lyver men prøv næste gang du er Thailand at spøge og se id på pigerne.

Meget meget flot. Endelig kan jeg med sikkerhed sige, at her er der en der udtaler sig om noget, han ikke ved en pind om.
Hvad bilder du dig ind, at kalde mig en løgner, selvfølgelig ved jeg da hvad jeg arbejder med, men så er der vel sådan set ikke mere man skrive om på disse sider, hvis man ikke er enig, så er modparten utroværdig, og sådan lukker man så sagen.
Jeg er meget skuffet over, du overhovedet kan synke så dybt. Du ved jo ligeså godt som jeg, at jeg ikke kan servere konkrete beviser, der er som bekendt noget, der hedder tavshedspligt.
Du ber om at se id, HALLO det er Thailand vi taler om, kopiernes mestre.

tiger
Nej nu er du squ for tarvelig Bruno, hvor er vi henne hvis vi

begynder at kalde debatørerne for løgner. Du, vi eller andre

kan vel heller ikke fremvise beviser for vores indlæg, og det skal man da heller ikke?

Hvad regner du med, at Freja frisk og frejdig sender en kopi af en journal og smækker den op her på siden.

Jeg har talt privat med Freja, hun lyder nu ganske normal og ikke som en lystløgner.

bruno
bruno skrev:
Det er netop det i gang i med Heine og Saraha.

Bestemt ikke, jeg har ikke bebrejdet de prostituerede noget. Det er ikke offeret man skal bebrejde; men gernings(somregel)manden.
Hvis du læser efter, vil du se, det er det jeg skriver.
Ved godt at moralske vogtere i tidligere tider har haft for vane at "skyde" på de prostituerede, det er jo så nemt. Men det er kundernes efterspørgsel der skaber problemet.

bruno skrev:

Hvordan tror du selv, de har det indeni ?
Det er jo ikke reelt frivilligt, de bliver nødt til at tage et vist antal hver dag for at holde dagslønnen, så de kan altså ikke engang altid sortere i kunderne.[/quote]

Det er ikke så forenklet som du skriver Heine. du tager det fra den værste skuffe og genarelser.
Lad mig prøve at forklare
Jeg prøver lige at dele de prostitueret op kategorier alt efter baggrund og formål med jobbet i Thailand og Danmark.
I Thailand gælder det ofte om at, rig eller gøre familien rige og komme op status og ikke noget med at holde en dags løn for at holde sulten for døren.
I Thailand er dem der prostituer sig eller prøver at gør livet søder og i nogle tilfælde kommer der og forelske og kærlighed ind i billede de piger og så er dem vilde piger der kan lide livet i pulsere miljø og få løbet hornet af sig, drukket sig fulde og lever et liv med fuld fart på og kunne ikke drømme at bytte det ud med liv kedlig landsby.
Pigerne huser på nettet, disko, gogo bar, beer bar, karaoke bar og på gaden.
Dem på nettet er ofte piger, der har lært sig at komniker sig på engelsk og på nettet og har ofte et normal job de leder efter en rig mand der enten sender penge eller gifter sig med dem. disko pigerne er ofte nogle der kan lide at gå i byen og feste når de har fri fra job der falder ofte nogle lomme penge af hvis de er sammen med en mand men formålet er at finde en rig sponsorer der kan sende penge tildem, ind til de finder en der kan tage sig under deres vinger og de kan leve det søde liv.
Så er der dem som ikke kan finde rig mand eller har evnerne søge på nettet eller ikke har en i netværket der kan hjælpe dem. vi må heller ikke glem at nogle simpelthen ikke har udsenet med sig, de drager ofte til barene Pattaya og hvor det er ofte udsenet der afgør deres skæbne hvis de har stor bryster og ser godt ud kommer de i gogo baren og nogle af dem laver virklig stor penge, nogle af dem tjener mere på en aften ved at være sammen med et par mænd på aften, end hvad en hel familie kan tjene på en måned og ja måned er ofte den tid de arbejder i baren så har nok af sponsorer, der sender penge til dem eller der er kommet en tilbud, at de komme til vesten eller en rig fastboende. de siger også nej til mænd der ikke passer dem og det samme gælder de piger i beer baren men der er bare alt for mange der ikke kan få kunder og nogle slet ingen og må drage hjem igen for der alt for stor konkurrence, så er der dem der arbejder på gaden Der er dem i Pattaya de er ofte smit ud af baren fordi de snydt i baren eller stjålen fra kunden eller kunne tjene noget i baren fordi de ikke var smukke nok de finder sjælen en kunde på en aften også om prisen er så lav som muligt og så er der dem der arbejder på hotel Nanas p- plads, det er ofte nogle der kommer et par gange måned for de lige står mangler nogle penge og tager par kunder løbet aften vupti så har de råd til at betale for huslejen i damefrisør salon de ejer til daglig eller råd til at tage den udanelse.
Så er der Karaokebaren det er her langt de fleste thai piger prostituere sig det ofte kun Thai mænd der benytter sig af de steder men det virker heller ikke at de er overrent fordi der så mange af dem.
Så den der med at de ligger på ryggen hele dagen hver dag og tager imod og ikke kan bestemme hvem de er sammen er så langt fra virkligheden som muligt.

I Danmark er der de piger der har fundet sammen mand hvor det gælder om at pumpe så meget ud af den fælles økonomi for at få så meget status og blive set så meget som muligt, vi taler om mode og mærke vare, bryllupper til 300000 kr og så når der er pumpet så meget ud som muligt, så skal det bare gå ud over en ny ofrå. Jeg ved godt jeg generaliser men jeg mener ikke jeg rammer helt ved siden af.
Så er der de unge piger der går i byen her hjemme de ofte samen med mand, ligeså ofte som deres thai medsøstre i løbet af en uge, før de har fundet ham de kan sponsor dem med penge løbet af livet.
Så er der arbejder på klink eller køre eskort det er ofte voksne dansk
kvinder der tjener kassen, mange af dem vil aldrig bytte deres job ud ikke kun på grud af pengnemen virklig nyder det men mange af dem lider under at havde et doblet liv og frygter for at blive opdaget eller for at blive dømt af deres familie, venner eller af omverden der har ondt af dem, for det må være frygtelig for dem. for de er jo pressede til noget de ikke har lyst til mener i jo. i gør virklig bare dem en bjørne tjænste.
Men dem det er virkligheden er frygtlig for er de stakler af narkomaner og udenlandske piger der er slaver og tvunget på gaden eller klinik i bla Danmark hvor det er forbundet med vold og fatigdomtror ligsom dig at det er alle prostitueret der har det sådan og jeg har slet ikke mødt det i Thailand de steder turisterne færdes. Der skal klart skrides ind over for den form for prostitueret hvor der sider en bagmand og hiver alle pengene til sig og hvor der er direkte er menneskehandel indblandet.
Kvinderne gør og vil altid gøre det, at finde ham der kan forsøge deres afkom bedst muligt, kald det bare prostitueret men det er natulig og det er arten overlevelse det drejer sig om i den sidste ende.

Spring til debat: