Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
- ville lige høre om der er nogen der ved noget om visaforlængelse ?? - jeg har fået et 2 mnd. turist visa sidst jeg var i Laos, men jeg har hørt at man kan få dette forlænget med 30 dage ?? og så er spørgsmålet jo bare ; - hvor og hvordan ??
Commandertorp
Hjem er det sted man sætter sin kuffert !
OK det ser ud til at det er Thailand denne gang
og som en lille cadeau til de Thailandske myndigheder;
vi ankom til nong Khai immigration office Kl. 10.30 og efter endt udfyldelse af papirene (5 min med MEGET tydelig instruktion) blev vi sat til at vente ! Havde væbnet mig med den store portion tålmod hjemmefra, men som en trold af en æske kom der en uniformeret mand og sagde at jeg kunne træde nærmere ! - de nævnte 1900,- Baht blev betalt, papirene afleveret og jeg blev så bedt om at vente udenfor igen. tog IGEN den store tålmodighed frem og satte mig ned ! - men efter ca. 5-8 min. kom officeren ud igen med mit pas i hånden, sagde " here you go ! 30 more days! " og gav mig pas og kvittering !
Så ingen skal komme og fortælle mig at de Thailandske myndigheder ikke kan arbejde hurtigt når de vil !!!
- jeg kan faktisk ikke erindre at jeg NOGENSINDE har været ude for en tilsvarende sagsbehandlingstid på noget offentligt kontor i Danmark !!!