Se indlæg
 Udskriv debat
Fly Bangkok-CPH-Bangkok
Lung Per
Hvor i Thailand (gerne websites) køber man de billigste flybilletter FRA Bangkok til København og retur til Bangkok?

Django
Dit spørgsmål er jo besvaret i den tråd, hvor du tidligere har spurgt om det samme.

Lung Per
Kvalificerede forslag udbedes, tak. Gerne fra folk, som har egne erfaringer med indkøb af billet i Thailand. De gængse websites som f.eks. momondo har ikke billige tilbud på rejser med udgangspunkt i Bangkok. Det jeg nok søger er en eller flere pendanter til Asia Travel o.l. i København, som har billige billetter fra Thai Air, men, desværre, kun med udgangspunkt i CPH. Der må vel være lignende bureauer i Thailand????

bikerbob
Lung Per skrev:
Kvalificerede forslag udbedes, tak. Gerne fra folk, som har egne erfaringer med indkøb af billet i Thailand. De gængse websites som f.eks. momondo har ikke billige tilbud på rejser med udgangspunkt i Bangkok. Det jeg nok søger er en eller flere pendanter til Asia Travel o.l. i København, som har billige billetter fra Thai Air, men, desværre, kun med udgangspunkt i CPH. Der må vel være lignende bureauer i Thailand????

Det vil jeg ogsaa gerne vide.

Sarah
også jeg...Smile

VIP
Har netop "barberet" markedet og er overraskende nok kommet frem til,
at prisen direkte hos Thai Airways, i modsætning til tidl., kun er ca. 500 bht. dyrere end hos traditionelt billigere bureauer.

Pris: Economy 45.000 bht.
Pris: Premium economy 84.000 Bht.

Upgrading to Premium= 25.000 point pr. vej

3 måneders billet m. afrejse 1. maj
Redigeret af VIP d. 20/04-2009 12:38
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

jette
Hej allesammen

Håber I har det godt.

Netop hjemvendt fra 3 mdr. i Thailand. Jeg har ikke været så flittig ved tastaturet, som jeg burde, men vil senere skrive en lille beretning fra vores ferie. Håber Bamsen også havde en god ferie. Kan huske at han skulle rejse samme dato som os.

Og jeg er selvfølgelig også godt i gang med at finde billetter til næste rejse, som skal finde sted omkring januar 2010 til og med marts måned, altså omkring 3 mdr.

En jungle at finde rundt i, ja, det har jeg også erfaret. Vi skal bo på samme hotel i Phuket.

Sidst fløj vi med Condor fra Frankfurt på premium economi, og dette var ganske udmærket. Da jeg bestilte ovennævnte billet, var der 10 mdr. til afrejse, og kunne konstatere, at det var helt fint at bestille i god tid, da billetterne steg med næsten 4000 kr. I år har jeg svært ved at finde ud af, om man skal vente lidt. Der er mange af rejsebureauerne, som endnu ikke har fået hele marts måned for 2010 med. Har været mange søgemaskiner igennem, og vil nu begynde at følge med her på siden igen.

bruno
Euro og Dodo trevel service 006626553147 eller 006617770978
De har hvis også et kontor inde ved Nana i Bangkok

Har altid fået en til at købe os dem, da de er utrolig billig og har en da hørt at de er de billigste sted at få billter med thai fra Bangkok
Redigeret af bruno d. 20/04-2009 15:40

http://gj-blog.dk/
Lung Per
Meget godt altsammen, Jette. Men denne tråd handler om billetter med BANGKOK SOM UDGANGSPUNKT. Dit indlæg hører hjemme et andet sted.Cool
jette skrev:
Hej allesammen

Håber I har det godt.

Netop hjemvendt fra 3 mdr. i Thailand. Jeg har ikke været så flittig ved tastaturet, som jeg burde, men vil senere skrive en lille beretning fra vores ferie. Håber Bamsen også havde en god ferie. Kan huske at han skulle rejse samme dato som os.

Og jeg er selvfølgelig også godt i gang med at finde billetter til næste rejse, som skal finde sted omkring januar 2010 til og med marts måned, altså omkring 3 mdr.

En jungle at finde rundt i, ja, det har jeg også erfaret. Vi skal bo på samme hotel i Phuket.

Sidst fløj vi med Condor fra Frankfurt på premium economi, og dette var ganske udmærket. Da jeg bestilte ovennævnte billet, var der 10 mdr. til afrejse, og kunne konstatere, at det var helt fint at bestille i god tid, da billetterne steg med næsten 4000 kr. I år har jeg svært ved at finde ud af, om man skal vente lidt. Der er mange af rejsebureauerne, som endnu ikke har fået hele marts måned for 2010 med. Har været mange søgemaskiner igennem, og vil nu begynde at følge med her på siden igen.

jette
Det må du undskylde Lung Per. Skal aldrig ske igen. Men man kan jo aldrig vide, hvad en halvgammel kone kan finde på. Så muligvis bliver det ikke sidste gang alligevel. Håber du får et brugbart svar på dit spørgsmål.

Jette

Kalasi
Thai Airways 3 mdrs. åben billet: 43.555 THB

Citi Tour & Agency Co.,LTD
114 Carrefour On-Nut 3rd floor
Sukhumvit 77 rd. Phrakanong-Nua Wattana BKK 10110

02-740 3728-9

Kalasi

Spring til debat: