Se indlæg
 Udskriv debat
IP telefon
falang yao
Hej allesammen,

"Konsulant bistand" ønskes : HARALD NYBORG har åbnet en afd. her på Amager,og de har en masse (gode) åbningstilbud.Se link:
[url]www.harald-nyborg.dk[/url]
Fx. 11 Sprog oversætter til 49 kr.,desvære ikke THAI.

De averterer også for en : OLYMPIA IP trådløs tlf.(Skype),til 749kr,(umiddelbart ikke just billigt,men jeg kender ikke markedsprisen), er det mon nogle iblandt jer som kender noget til den telefon.

Tak på forhand.
M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

jc
Har selv købt COOPs tilbud til 799 for 2 telefoner med 2 opladere. Nummer oprettet hos Telefin. Virker perfekt med god lyd. Skal til Italien i påsken og teste det af, inden det pakkes ned til en Thailandstur.

hilsen jc

Eismark
Hej jc

For at kunne bruge dit IP-udstyr skal du jo have en internetforbindelse.
Har du overvejet hvordan du vil koble op til internettet i udlandet?

Mvh
Eismark

stoney
Eismark skrev:
Hej jc

For at kunne bruge dit IP-udstyr skal du jo have en internetforbindelse.
Har du overvejet hvordan du vil koble op til internettet i udlandet?

Mvh
Eismark

stoney
Jeg har selv brugt denne form sidst jeg var i venezuela, et usb stik brugte og de hoteller jeg bor på er der næsten altid internet opkopling det er der næsten alle steder idag ellers er du lidt på den.Hav en god rejse.

falang yao
falang yao skrev:
Hej allesammen,
De averterer også for en : OLYMPIA IP trådløs tlf.(Skype),til 749kr,(umiddelbart ikke just billigt,men jeg kender ikke markedsprisen), er det mon nogle iblandt jer som kender noget til den telefon.Tak på forhand.

Hej igen,

Jeg tror at jeg vil omformulerer mit spørgsmål . Det var SELVESTE apparatet jeg spurgte om .( i lighed med om jeg spurgte vedr. mobiltlf.,fx. NOKIA E330 eller SAMSUNG D500).

falang-yao@dansk-thai.dk

Davser
Ja jeg har en nokia 6630 den er ikke særlig god
GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin
og jo jeg forstod god hvad du mente
Drillebamsen

jc
Til Eismark og andre

De fleste hotelværelser (dem jeg normalt bor på) har i dag et stik til bærbar PC. Der kobler man bare IP telefonen i og så har man dansk nummer og ringer hjem for 7 øre i minuttet.

Eismark
Hej jc

Hvad betaler du til hotellet for at benytte stikket til den bærbare pc/internettet?

Er der blot en opkaldsafgift eller er der en minutafgift?

falang yao
Eismark skrev:
Hej jc
Hvad betaler du til hotellet for at benytte stikket til den bærbare pc/internettet?er der blot en opkaldsafgift eller er der en minutafgift?

Hej Eismark,
Jeg bor p.t. paa et hotel i Korat (Pavillion Hotel) lige overfor The MALL (shopping Center) til 700B (inkl. m.mad) hvor der er Internet GRATIS, (men kun EN computer).

falang-yao@dansk-thai.dk

bruno
Er her nogle her der ved om der hotler internetstik på værlset i pattaya ?

http://gj-blog.dk/
Rasmus
På nogle af de dyrere hoteller er der mulighed for Internet opkobling på værelserne. Men vær ganske rolig – du kommer til at betale for det. Jeg hørte om et tilfælde fra HuaHin hvor hotellet forlangte 220 bht. for påbegyndte ½ time. Det bliver så 66o bht. for 1½ time.
For de penge er der andet og mere fornøjeligt man kan tilbringe 1½ time med på værelset.Grin
Rasmus

bruno
Det har du sku ret i men merer praktisk,jeg kunne nem bruge 1 1/2 fornøjligt pattayaWink Cool Grin

http://gj-blog.dk/
Allan Nielsen
Jeg er netop hjemvendt efter en måned i Thailand, hvor jeg dagligt havde brug for længerevarende internetforbindelse. I Bangkok boede jeg på Siam Hotel (4000 Baht pr. nat) med interneopkopkobling på værelset, hvortil der skulle købes kortadgang.
Jeg forsøgte, at forhøre mig hos en rejseagent, hvilke hoteller i Pattaya, der har tilsvarende ordninger. Han ringede til adskillige hoteller (over 10) uden resultat, men fik til sidst kontakt med Asia Pattaya Hotel, som oplyste, at de har internetadgang fra visse værelser. Værelsespris 2000 Baht pr. nat. Ved ankomsten til hotellet, som ellers er udmærket, viste det sig dog, at de overhovedet ikke har internetadgang fra værelserne. Der er en enkelt computer med internetadgang - men den er ekstrem langsom-ubrugelig - i foyeren.
Jeg flyttede derfor til SA Apartment i Soy Yamoto. 500 Baht pr. nat - ( (gaden er meget livlig!). Der er ikke internetadgang, mrn til gengæld ligger Starbuck Coffee 10 meter derfra, hvor der er trådløs opkopling til bærbar PC. Der kan købes kort f.eks for 20 timer for 1500 Baht.
Man sidder nogenlunde ugenert i rum med aircondition, kaffen og betjeningen er også god.
Venlig hilsen
Nielsen

Hejsa
Ja jeg var i pattaya og gik på internet cafe
og der kostede det at sidde i air lokale 30 baht i timen
så det er til at overse
og det samme fandt jeg i bangkok
bamsen

BjarnePPP
Den IP-telefon du omtaler (OLYMPIA) er en rigtig god telefon, og slet ikke for dyr. Du får faktisk 2 telefoner i een. Den kan fungere som en ganske almindelig trådløs telefon på det alm. telefonnet (PSTN), og den kan så også bruges som IP telefon der ringer via Skype. Telefonen tilsluttes din USB port på din komputer, og den medfølgende software installeres. Når dette er gjort, så opretter du en profil på Skype (via Skype programmet som installeres på din computer). Når du har oprettet en skype profil, så kan du ringe gratis til andre skype-brugere i hele verden. Du kan også ringe til alm. fastnet telefoner i hele verden til meget lav takst via SkypeOut. Du opretter bare en SkypeOut konti via skype programmet, dvs, du indbetaler f.eks 100 kr. Når du har gjort dette, så kan du via din OLYMPIA telefon ringe for ca. 14-17 øre i minuttet til fastnet-telefoner i Thailand eller lign. Men det hele kræver at din computer er tændt og online, men du kan telefonere trådløst fra din OLYMPIA telefon. Læs mere på [url]www.dualphone.net[/url]
Redigeret af Webmaster d. 14/07-2005 16:50

BjarnePPP
Sorry, den pris jeg nævnte på SkypeOut til Thailand ovenfor er ikke 14-17 øre men 0,79 øre

vh
Bjarne

falang yao
Hej BjarnePPP,

Er der også nogle IPtelefoner på denne side som kunne være "interessante" ?(prismæssigt og anvendelsen).

http://www.estati...

På forhand tak.
falang-yao@dansk-thai.dk

Jesse James
Jeg er gået over til Telefin,det virker perfekt og er meget billig.
Prisen til Thailand er 0,99.kr.pr.min.

Jesse James
Adressen på Telefin som er et dansk selskab....www.telefin.dk

Spring til debat: