Se indlæg
Advarsel på DTW
|
|
pigalle |
Lagt på d. 10/04-2009 06:19
|
Øvet medlem Antal indlæg: 236 |
Jeg forstår ikke helt advarsels systemet her på DTW, nogen får en advarsel for det mindste pip, mens andre kan komme med person angreb i næsten et hvert indlæg uden der sker noget, så der må jo være forskel på fisk. Hvis systemet ikke gælder alle skal det efter min mening afskaffes. God påske til alle. |
|
|
BJ |
Lagt på d. 10/04-2009 06:37
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Hvorfor læser/bruger du så siden når du har så meget imod den????? MVH.BJ |
|
|
pigalle |
Lagt på d. 10/04-2009 06:40
|
Øvet medlem Antal indlæg: 236 |
BJ skrev: Hvorfor læser/bruger du så siden når du har så meget imod den????? MVH.BJ Fordi der indimellem er mange guldkorn. |
|
|
Thjaa |
Lagt på d. 10/04-2009 07:22
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 644 |
pigalle skrev: Jeg forstår ikke helt advarsels systemet her på DTW, nogen får en advarsel for det mindste pip, mens andre kan komme med person angreb i næsten et hvert indlæg uden der sker noget, så der må jo være forskel på fisk. Hvis systemet ikke gælder alle skal det efter min mening afskaffes. God påske til alle. jeg har tink over det samme jeg er personlig blevet kalt terorist og ander grove ting i en traad vi engang hade om muslimer fra syd uden at disse personer blev straffet for det hvor sender en af mine vender jeg har faade mig her i thailand kalte en person for dum dansker eller i den stil og blev bandet med det samme alsaa lukket uden at faa en enste advarsel jeg kan personlig godt lige de love om at folk skal tale ordnlig til hianden men jeg mender bestemt ogsaa at vis man har sordan nogen love skal det gaelle alle og det skal vare lige for alle Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 10/04-2009 09:22
|
Superadministrator Antal indlæg: 6782 |
pigalle skrev: Jeg forstår ikke helt advarsels systemet her på DTW, nogen får en advarsel for det mindste pip, mens andre kan komme med person angreb i næsten et hvert indlæg uden der sker noget, så der må jo være forskel på fisk. Hvis systemet ikke gælder alle skal det efter min mening afskaffes. God påske til alle. Reglerne gælder for alle og er ens for alle. Der hvor man så kan opleve at reglerne måske ikke bliver håndteret ens er når bla. undertegnende ikke opdagere det. Personligt har jeg stort set ikke været på DTW i 14 dage før i går, og hvad der er sket i den tid har jeg derfor ikke haft en jordisk chance for at følge med i. Men udgangspunktet er at alle taler ordentligt til hinanden herinde uanset hvor uenig man så ellers er om den pågældende sag. Og man er selvfølgelig velkommen til lige at tage fat i en Admin, hvis man mener noget er overset i farten. Og der er det selvfølgelig smartest at tage fat i en Admin som ikke er væk i en periode. Håber det besvarede spørgsmålet og tvivlen. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 10/04-2009 09:30
|
thjaa skrev: pigalle skrev: Jeg forstår ikke helt advarsels systemet her på DTW, nogen får en advarsel for det mindste pip, mens andre kan komme med person angreb i næsten et hvert indlæg uden der sker noget, så der må jo være forskel på fisk. Hvis systemet ikke gælder alle skal det efter min mening afskaffes. God påske til alle. jeg har tink over det samme jeg er personlig blevet kalt terorist og ander grove ting i en traad vi engang hade om muslimer fra syd uden at disse personer blev straffet for det hvor sender en af mine vender jeg har faade mig her i thailand kalte en person for dum dansker eller i den stil og blev bandet med det samme alsaa lukket uden at faa en enste advarsel jeg kan personlig godt lige de love om at folk skal tale ordnlig til hianden men jeg mender bestemt ogsaa at vis man har sordan nogen love skal det gaelle alle og det skal vare lige for alle Kære Thjaa, Du har så vidt jeg husker allerede haft fat i mig én gang omkring den tråd, da de 3 røde prikker blev indført og der afviste jeg at gøre noget ved det med den begrundelse at tråde og de indklagede indlæg var fra før indførelsen af prik-systemet. Den holdning har jeg stadigvæk. Vi kan ikke gennemlæse 7-80.000 indlæg og dele prikker ud alene fordi prik-systemet er indført. Vi må sætte en grænse og så uddele prikker fra prik-systemets indførelse. Så vi har nogle indlæg og tråde på DTW som er fra før prik-systemet og der bliver der ikke uddelt røde prikker. Og så har vi indlæg og tråde fra efter prik-systemets indførelse hvor der er blevet delt prikker ud. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
Anders21 |
Lagt på d. 10/04-2009 15:46
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 68 |
Syntes der så klart skulle deles lidt prikker ud, hvis man læser tråden om farang mænd igennem! der er i hvert fald direkte person angreb, og trusler mod brugere her på siden! |
|
|
Lagt på d. 10/04-2009 16:55
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Ja mon ikke bare læs sidste side. |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 10/04-2009 17:26
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
Anders21 skrev: Syntes der så klart skulle deles lidt prikker ud, hvis man læser tråden om farang mænd igennem! der er i hvert fald direkte person angreb, og trusler mod brugere her på siden! |
|
|
Thjaa |
Lagt på d. 11/04-2009 04:30
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 644 |
nu har jeg lige sadt og laest mange af de inslad under falang mand hade ellers ik foeldt med i den traad halo admy vis min makker skulle faa slettet han kosto foeste gang han skrav dum dansker skulle du tage dig sammen og faa slette en fryklig masse som baade truge og svinte folk til i den traad lige for lige var dit svar jo til mig Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
prasat |
Lagt på d. 11/04-2009 06:56
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 660 |
hvorfor er vi nu nået der til igen at vi har en lille flok stikkere der så gerne vil have at webkim deler røde prikker ud. hvis i så gerne vil være alene hvorfor åbner i så ikke bare en anden side hvor i kan dele røde prikker ud efter jeres valg. prasat |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 11/04-2009 07:05
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
Det er nok fordi der skal være styr på tingene prasat. Jeg ser det nu ikke som en flok stikkere. Jeg ser det som den hjælpende hånd som Kim spørger efter. Ret skal være ret. Jeg syntes det er helt i orden at man kan fortælle admin at der er en eller flere der sviner folk til i en tråd så de admin der er på siden ikke "skal" sidde og læse alle indlægene igennem bare for at se om der er nogen der sviner folk til. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 11/04-2009 08:36
|
thjaa skrev: nu har jeg lige sadt og laest mange af de inslad under falang mand hade ellers ik foeldt med i den traad halo admy vis min makker skulle faa slettet han kosto foeste gang han skrav dum dansker skulle du tage dig sammen og faa slette en fryklig masse som baade truge og svinte folk til i den traad lige for lige var dit svar jo til mig Du får lige en rød prik for at blive ved med at bringe et afsluttet emne op, som du i øvrigt allerede har fået svar på. Røde prikker og udelukkelser bruges bla. for at holde en ordentlig stemning her på siden. Og en bruger som er udelukket for at kalde andre grimme ting synes jeg ikke du skal bruge din tid på, beslutningen er taget for lang tid siden og den ændres ikke. DTW er ikke en eller anden form for pædagog-feriekoloni hvor man bare kan opføre sig som det lyster en. - Admin - Med venlig hilsen
|
|
Lagt på d. 11/04-2009 08:50
|
|
Begynder Antal indlæg: |
pigalle skrev: Jeg forstår ikke helt advarsels systemet her på DTW, nogen får en advarsel for det mindste pip, mens andre kan komme med person angreb i næsten et hvert indlæg uden der sker noget, så der må jo være forskel på fisk. Hvis systemet ikke gælder alle skal det efter min mening afskaffes. God påske til alle. Ja velkommen tilbage Kim det rart der er kommet en der gør lidt ved det, selvom jeg synes nogle gange folk bliver behandlet underligt, men som pigalle spørger her så forstår jeg heller ikke systemet nogle kan simpelhen svine andre til mens andre giver et lille pip så får de en rød prik. Synes det er fair nok der er det system, men det skal gælde for alle, sorry det er bare min mening. |
|
|
Webmaster |
Lagt på d. 11/04-2009 09:07
|
Vi prøver så vidt muligt at det gælder alle, men igen så er det ikke alle tråde som bliver læst f.eks. af undertegnende og derfor kan der forekomme smuttere. Vi er trods alt kun mennesker og kan kun prøve at gøre det så godt som muligt. Men det er som reglen de samme som igen og igen kommer med personangreb, og jeg tror derfor på at bliver de ved med at køre det samme spor så får de også deres røde prikker over tid og bliver på den måde udelukket til gavn for resten herinde. Også selvom der til tider er indlæg vi i admin ikke lige får læst. Med venlig hilsen
|
|
Payanak |
Lagt på d. 11/04-2009 09:29
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2597 |
Kunne man ikke lave en funktion, der hedder noget i retning af: 'Indberet dette indlæg'??? Fungerende på den måde at administrationen får besked når nogen trykker på den knap. Evt. kunne det lave således af mindst 2 eller 3 brugere skal trykke..... |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 11/04-2009 09:32
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
Payanak skrev: Kunne man ikke lave en funktion, der hedder noget i retning af: 'Indberet dette indlæg'??? Fungerende på den måde at administrationen får besked når nogen trykker på den knap. Evt. kunne det lave således af mindst 2 eller 3 brugere skal trykke..... ikke nogen dårlig ide
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 20/04-2009 08:52
|
quickmouse skrev: Payanak skrev: Kunne man ikke lave en funktion, der hedder noget i retning af: 'Indberet dette indlæg'??? Fungerende på den måde at administrationen får besked når nogen trykker på den knap. Evt. kunne det lave således af mindst 2 eller 3 brugere skal trykke..... ikke nogen dårlig ide gad vide om admin har taget Payanaks ide op til overvejelse, kunne være interessant at vide. quickmouse
|
|
goldwing |
Lagt på d. 20/04-2009 09:00
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
Jeg forstår ikke at der er nogen der opfordrer til sladderi/stikkeri.... Det var selvsamme som foregik i det tidligere øst Tyskland som alle var forargede over dengang. Lad dog være med at agere som som børnene får besked på i børnehaven. Tag dog og bliv voksne...... tak Webmaster og admin, kan helt sikkert godt selv finde ud af hvem som skal have en rød prik. |
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 20/04-2009 09:39
|
goldwing skrev: Jeg forstår ikke at der er nogen der opfordrer til sladderi/stikkeri.... Det var selvsamme som foregik i det tidligere øst Tyskland som alle var forargede over dengang. Lad dog være med at agere som som børnene får besked på i børnehaven. Tag dog og bliv voksne...... tak Webmaster og admin, kan helt sikkert godt selv finde ud af hvem som skal have en rød prik. det har jo ikke en pind at gøre med hvem der skal have røde prikker eller ej, det har udelukkende kun noget at gøremed om det er et upassende indlæg. sladderi / stikkeri er det ikke..... og jo jeg syntes selv jeg er voksen......... fortsat god dag goldwing... quickmouse
|
Spring til debat: |