Se indlæg
oprettele af Debitkort og netbank
|
|
styx32 |
Lagt på d. 02/04-2009 10:57
|
Øvet medlem Antal indlæg: 311 |
Hej Er der nogen af jer der ved om det er muligt for en dansker og oprette en bank konto med debitkort i Thailand ? hvis det er hvad kræver det af papirer osv ?? kan i evt. anbefale en god bank |
|
|
goldwing |
Lagt på d. 02/04-2009 11:02
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 811 |
styx32 skrev: Hej Er der nogen af jer der ved om det er muligt for en dansker og oprette en bank konto med debitkort i Thailand ? hvis det er hvad kræver det af papirer osv ?? kan i evt. anbefale en god bank Ja det er muligt, prøv forskellige banker, og husk at tage dit pas med dig. Nogle forlanger bopæl, non im O visa, nogle forlanger intet, bare prøv dig frem. ellers er det en god ide at bruge søgefunktionen her på sitet, der findes utallige tråde om mange spørgsmål. god fornøjelse |
|
|
pdrhan |
Lagt på d. 02/04-2009 19:10
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1323 |
styx32 skrev: Hej Er der nogen af jer der ved om det er muligt for en dansker og oprette en bank konto med debitkort i Thailand ? hvis det er hvad kræver det af papirer osv ?? kan i evt. anbefale en god bank Bangkok Bank kan du få det lavet - du får så et hævekort , som også virker i de danske hæveautomater der har +PLUS logoet på.... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
|
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 02/04-2009 19:42
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
pdrhan skrev: styx32 skrev: Hej Er der nogen af jer der ved om det er muligt for en dansker og oprette en bank konto med debitkort i Thailand ? hvis det er hvad kræver det af papirer osv ?? kan i evt. anbefale en god bank Bangkok Bank kan du få det lavet - du får så et hævekort , som også virker i de danske hæveautomater der har +PLUS logoet på.... var ikke klar over at hævekortet kunne bruges i dk med +plus, takker for oplysningen. quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
Djengis |
Lagt på d. 03/04-2009 06:00
|
Øvet medlem Antal indlæg: 293 |
+PLUS Er egenligt et VISA kort, men et særligt et. Det benyttes en del i Sverige også. Det er et VISA kort der ene og alene kan benyttes i ATM (Hæveautomater) Hedder VISAplus egenligt. Mvh Djengis Det gælder om at nyde livet mens man har det
|
|
|
Tino |
Lagt på d. 03/04-2009 06:24
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 38 |
Undskyld, men hvad er et debitkort? |
|
|
bn1608 |
Lagt på d. 03/04-2009 08:16
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 51 |
Hej jeg er lige kommet hjem fra Pattata .Jeg fik lavet en bangkonto bare med mit pas og mit Hotel navn. Det var i .KASIKORNBANK. Den ligger ved Pattaya Klang. Brian brian nissen
|
|
|
pigalle |
Lagt på d. 03/04-2009 10:46
|
Øvet medlem Antal indlæg: 236 |
Kasikornbank, er der ingen problemer du skal bare have dit pas med, og så for du et visa med det samme, hvis de kræver adresse som nogen gør, kan du bruge dit hotel. |
|
|
Lagt på d. 03/04-2009 11:04
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Til QM og andre. Bruges det omhandlende kort i f.eks. DK, så vær opmærksom på det store hævegebyr, samt omvekslingen i banken i Thailand - automaten i DK udbetaler jo Danske penge - men kontoen er jo i Baht. Det var bare det. |
|
|
vandango |
Lagt på d. 03/04-2009 11:27
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
bn1608 skrev: Hej jeg er lige kommet hjem fra Pattata .Jeg fik lavet en bangkonto bare med mit pas og mit Hotel navn. Det var i .KASIKORNBANK. Den ligger ved Pattaya Klang. Brian Har også konto/homebanking der, det er en udmærket bank. |
|
Spring til debat: |