Se indlæg
NY BROWSER FRA IE
|
|
VIP |
Lagt på d. 19/03-2009 13:51
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
Fik placeret indlægget forkert i første hug. Beklager. Prøver lige igen. Har lige downloadet den nye og netop frigivede browser IE 8... Ikke dårligt >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
Jesper_Hein |
Lagt på d. 19/03-2009 14:11
|
Øvet medlem Antal indlæg: 112 |
VIP skrev: Fik placeret indlægget forkert i første hug. Beklager. Prøver lige igen. Har lige downloadet den nye og netop frigivede browser IE 8... Ikke dårligt Dansk version først kl. 17, ikk? คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก
|
|
|
VIP |
Lagt på d. 19/03-2009 14:22
|
Jesper_Hein skrev: VIP skrev: Fik placeret indlægget forkert i første hug. Beklager. Prøver lige igen. Har lige downloadet den nye og netop frigivede browser IE 8... Ikke dårligt Dansk version først kl. 17, ikk? Hej Jesper! Klokken 17.00 yes, men hvilken dato? Fik ikke checket. Men har som sagt lige downloadet den og bruger den også netop nu >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
Jesper_Hein |
Lagt på d. 19/03-2009 14:25
|
VIP skrev: Jesper_Hein skrev: VIP skrev: Fik placeret indlægget forkert i første hug. Beklager. Prøver lige igen. Har lige downloadet den nye og netop frigivede browser IE 8... Ikke dårligt Dansk version først kl. 17, ikk? Hej Jesper! Klokken 17.00 yes, men hvilken dato? Fik ikke checket. Men har som sagt lige downloadet den og bruger den også netop nu Alrigth, måske jeg skal prøve den engelske. Mener det er i dag kl. 17, man kan hente den danske version คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก
|
|
|
VIP |
Lagt på d. 19/03-2009 14:28
|
Jesper_Hein skrev: VIP skrev: Jesper_Hein skrev: VIP skrev: Fik placeret indlægget forkert i første hug. Beklager. Prøver lige igen. Har lige downloadet den nye og netop frigivede browser IE 8... Ikke dårligt Dansk version først kl. 17, ikk? Hej Jesper! Klokken 17.00 yes, men hvilken dato? Fik ikke checket. Men har som sagt lige downloadet den og bruger den også netop nu Alrigth, måske jeg skal prøve den engelske. Mener det er i dag kl. 17, man kan hente den danske version HALLO! Det er altså den danske version jeg fik... Når du kommer ind på siden kan du vælge sprog....også dansk. Good luck >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
Jesper_Hein |
Lagt på d. 19/03-2009 14:34
|
VIP skrev: Jesper_Hein skrev: VIP skrev: Jesper_Hein skrev: VIP skrev: Fik placeret indlægget forkert i første hug. Beklager. Prøver lige igen. Har lige downloadet den nye og netop frigivede browser IE 8... Ikke dårligt Dansk version først kl. 17, ikk? Hej Jesper! Klokken 17.00 yes, men hvilken dato? Fik ikke checket. Men har som sagt lige downloadet den og bruger den også netop nu Alrigth, måske jeg skal prøve den engelske. Mener det er i dag kl. 17, man kan hente den danske version HALLO! Det er altså den danske version jeg fik... Når du kommer ind på siden kan du vælge sprog....også dansk. Good luck Hej igen. Uden at være for dømmende, så tror jeg, at du har fat i Windows Internet Explorer 8 Release Candidate 1 til Windows XP - den er stadig på beta-stadiet. http://www.micros...laylang=da Her er hvad blandt andet Version2 skriver: http://www.versio...er-8-kl-17 MVH Jesper Redigeret af Jesper_Hein d. 19/03-2009 14:37 คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก
|
|
|
VIP |
Lagt på d. 19/03-2009 14:39
|
Jesper_Hein skrev: VIP skrev: Jesper_Hein skrev: VIP skrev: Fik placeret indlægget forkert i første hug. Beklager. Prøver lige igen. Har lige downloadet den nye og netop frigivede browser IE 8... Ikke dårligt Dansk version først kl. 17, ikk? Hej Jesper! Klokken 17.00 yes, men hvilken dato? Fik ikke checket. Men har som sagt lige downloadet den og bruger den også netop nu Alrigth, måske jeg skal prøve den engelske. Mener det er i dag kl. 17, man kan hente den danske version HALLO! Det var altså den danske version jeg fik... Når du kommer ind på siden kan du vælge sprog....også dansk. Good luck >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
Jesper_Hein |
Lagt på d. 19/03-2009 14:42
|
HALLO! Det var altså den danske version jeg fik... Når du kommer ind på siden kan du vælge sprog....også dansk. Good luck Nå, jamen, så tror jeg, at du er en af de eneste, der har IE8 final release i dansk version i hele DK. Jeg finder i hvert fald kun candidate release via MS hjemmeside. Jeg glæder mig i hvert fald til at få den installeret, så bl.a. det java-crap måske kan afvikles lidt mere stabilt og hurtigere MVH Jesper คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก
|
|
|
VIP |
Lagt på d. 19/03-2009 14:47
|
Jesper_Hein skrev: HALLO! Det var altså den danske version jeg fik... Når du kommer ind på siden kan du vælge sprog....også dansk. Good luck Nå, jamen, så tror jeg, at du er en af de eneste, der har IE8 final release i dansk version i hele DK. Jeg finder i hvert fald kun candidate release via MS hjemmeside. Jeg glæder mig i hvert fald til at få den installeret, så bl.a. det java-crap måske kan afvikles lidt mere stabilt og hurtigere MVH Jesper Det lyder s... underligt! Gik ind gennem Ekstra Bladets link Fik valgmuligheder mellem Windows version (Vista) og sprog. Og det fungerer >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
Jesper_Hein |
Lagt på d. 19/03-2009 14:51
|
Det lyder s... underligt! Gik ind gennem Ekstra Bladets link Fik valgmuligheder mellem Windows version (Vista) og sprog. Og det fungerer Beta-versioner fungerer jo ofte fint, men kan stadig indeholde fejl EB skriver også selv, at siden først er tilgængelig fra kl. 17: http://ekstrablad...142021.ece PS: det link EB henviser til er beta-siden. Never mind, men hvis du er tilfreds med, hvad du har nu, så kan du jo bare hente final release, når den er frigivet, så har du den seneste version MVH Jesper Redigeret af Jesper_Hein d. 19/03-2009 14:53 คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก
|
|
|
VIP |
Lagt på d. 19/03-2009 14:53
|
Jesper_Hein skrev: ''Det lyder s... underligt! Gik ind gennem Ekstra Bladets link Fik valgmuligheder mellem Windows version (Vista) og sprog. Og det fungerer Beta-versioner fungerer jo ofte fint, men kan stadig indeholde fejl EB skriver også selv, at siden først er tilgængelig fra kl. 17: http://ekstrablad...142021.ece Ok, Ok, Har ikke hæftet mig ved det. Men det fungerer fint... >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
vandango |
Lagt på d. 19/03-2009 15:02
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
Har windows XP 64 bit. Installationen oplyser mig, at IE 8 ikke understøttes på dette system. Der er ellers IE i både 32 bit og 64 bit på denne windows. De er ikke rigtig kloge hos microsoft, er da også glad for min firefox. |
|
|
godtur |
Lagt på d. 19/03-2009 16:00
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 40 |
er da også glad for min firefox Hørt! :-) Men bliver nu spændende nok at se. IE-folkene har jo lovet at IE8 vil leve bedre op til standarderne for f.eks. HTML og CSS (koden bag hjemmesiden), og dermed ikke vil fortsætte med at tage så let på mange standarder. Opera og Firefox har dog brokket sig over, at IE8 stadig adskiller sig fortolkningsmæssigt, hvilket gør det svært at benytte sig af standarder (da IE sidder på størstedelen af markedet..) Indehaver af rejsesiden godtur.dk.
Holder meget af Thailand, har besøgt landet to gange i hhv. 5 og 3 uger. |
|
|
VIP |
Lagt på d. 04/04-2009 05:11
|
Kan ikke lige huske hvem der oplyste om hjemme siden: giveawayoftheday.com Men lige nu og kun 3 timer mere, har de et fantastisk godt program som hedder Partition something. Det kan jeg anbefale! >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
Lagt på d. 04/04-2009 06:26
|
|
Begynder Antal indlæg: |
lige som du i første indlæg anbefaler en beta version af IE8. Det er altså ret vigtigt at vide hvad man snakker om hvis man vil lege anmelder. Ihvertfald hvis du vil tages seriøs |
|
|
Lagt på d. 04/04-2009 07:41
|
|
hvis man frigiver et system efter at have kørt beta , vil det efter min mening ikke være beta mere |
|
|
Django |
Lagt på d. 04/04-2009 08:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 229 |
Derudover er det russisk roulette at køre med BETA versioner, da de jo ikke er beskyttet mod virs mv. |
|
|
VIP |
Lagt på d. 04/04-2009 09:01
|
Django skrev: Derudover er det russisk roulette at køre med BETA versioner, da de jo ikke beskyttet mod virs mv. ------------------------------------------------------- Forsøgte såmænd bare at oplyse om et gratis program, som jeg er glad for og netop nu var tilgængeligt. Kan ingen steder se der nævnes noget om Beta version. Ved du om det er Beta versioner de tilbyder? Redigeret af VIP d. 04/04-2009 09:04 >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
Lagt på d. 04/04-2009 09:27
|
|
Jeg har IE Version 8.0.1.6001.18702, det er ikke en beta. Den er hentet fra microsoft. Redigeret af d. 04/04-2009 09:28 |
|
|
Django |
Lagt på d. 04/04-2009 09:48
|
Øvet medlem Antal indlæg: 229 |
Nej det er ikke beta mere, men har været ude som beta lang tid. Det er også mere end generel advarsel om, at man skal passe på med at bruge beta versioner særlig i sin browser. Men bruger selv IE 8 , som er rigtig godt og hurtig. Nej når den går fra Beta til frigivelse, sårbarheder stoppet, og alle begynderfejl rettet til. Skal man lege med Betaprogrammer, så skal det være på maskine nr 2 |
|
Spring til debat: |