Se indlæg
Brit Jailed For Rudeness To Phuket Official
|
|
JackH |
Lagt på d. 17/03-2009 10:18
|
Øvet medlem Antal indlæg: 436 |
Saa galt kan det gaa hvis man ikke opfoerer sig ordetligt og udviser respekt paa rette tid og sted: http://teakdoor.c...icial.html Eller var det fordi han var sort som en neger? JackH |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 17/03-2009 10:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
englender/neger/sort = problemer,mangler det gen der gør at de kan opføre sig ordentligt |
|
|
JackH |
Lagt på d. 17/03-2009 12:08
|
Øvet medlem Antal indlæg: 436 |
Totalt enig, bagerbager... Husker et tv-program der fulgte livets gang i Heathrow Lufthavn (såvidt jeg husker...). En amerikansk neger hylede og galpede op om racisme, bare fordi han blev trukket til side og fik nærlæst og tjekket sit pas. Han lignede vel en fra Nigeria, DE er storsvindlere hele banden! JackH |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 17/03-2009 12:12
|
jeg har samme problem i bussen hvis jeg kommentere de sviner og jeg beder dem ryde op.så er jeg racist.negere og muslimer er nogle af de værste |
|
|
Thai |
Lagt på d. 17/03-2009 18:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 166 |
Skyd hele lortet |
|
|
sonni08 |
Lagt på d. 18/03-2009 00:58
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 95 |
Hvis man hellere vil opleve vante omgivelser, skal man nok hellere tage en tur i Lalandia. I tager jo nok til Thailand, fordi det ikke er Danmark og vandte omgivelser... - vi er på udebane derude. sonni08 |
|
|
Lagt på d. 18/03-2009 02:15
|
|
Begynder Antal indlæg: |
ja han er godt nok uheldig, men er han nu også så hellig vi har jo kun hørt historien fra hans side, han kan jo have opført sig provokerene,, han er jo fra england ik, og så neger uha da så håber jeg at han virkelig har opført sig som en pæn og rolig turist. |
|
|
kimp |
Lagt på d. 18/03-2009 13:02
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 70 |
Generalisering ud fra folks hudfarve, må da være rendyrket racisme. Det ses ret ofte her på DTW. Der skal ikke mange åbninger til før svinehundene dukker op og kaster sig over muslimer og negere, det er til at brække sig over. |
|
|
Thai madsen |
Lagt på d. 18/03-2009 14:12
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 73 |
Til Kimp. Enig, undrer mig over hva pokker i engentlig bilder jer ind!!!! |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 18/03-2009 16:29
|
til kimb. de ting jeg nævner kan jeg stå inde for 100% negere og muslimer er de værste svine hoveder der kan opdrives,de har ikke nogen respekt for andre,når de har købt en billet tror de de ejer bussen og kan gøre hvad de vil,og hvis jeg beder den samle deres affald op fra gulvet hvor de har smidt det er jeg pludselig rasist.hvis de opføre sig som alle andre har jeg ikke noget problem med at transportere den på lige fod med alle andre der har købt billet |
|
|
Thai |
Lagt på d. 18/03-2009 17:39
|
Øvet medlem Antal indlæg: 166 |
Hvad bilder de sig ind? I kan jo brække jer sammen. |
|
|
Thai madsen |
Lagt på d. 18/03-2009 18:24
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 73 |
Thai.... Det vil jeg så vælge at gøre, men det bliver her hjemme hvor ingen andre kan se det. For efter min mening er det ikke på sin plads at komme med sure opstød, så som at skyde hele lortet på et offentligt forum... |
|
|
sonni08 |
Lagt på d. 18/03-2009 21:12
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 95 |
Webmaster er ansvarlig for, at der ikke forekommer racistiske ytringer på hans side og myndighederne kan lukke hans side, hvis han ikke holder justits. - så for bevarelsen af vores side, bør I nok lade racistiske ytringer blive nede på bodegaen. - husk at det skrevne ord er meget, meget hårdere end det talte. //sonni08 |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 18/03-2009 21:53
|
jeg vil lige fortælle at det ikke er racistisk ment. men jeg beder også svinene danskere om at ryde op og samle smidt papir op og lægge det i de dertilhørene affalds poser. da de er danske kan de ikke bruge den med at jeg er rasist.men de siger at jeg er en sur gammel idiot. det jeg mener er at hvis man irettesætter en af anden etnisk oprindelse end dansk så er der stor sansynlighed for at blive regnet for rasist |
|
|
vandango |
Lagt på d. 19/03-2009 00:40
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 3980 |
bagerbager skrev: til kimb. de ting jeg nævner kan jeg stå inde for 100% negere og muslimer er de værste svine hoveder der kan opdrives,de har ikke nogen respekt for andre,når de har købt en billet tror de de ejer bussen og kan gøre hvad de vil,og hvis jeg beder den samle deres affald op fra gulvet hvor de har smidt det er jeg pludselig rasist.hvis de opføre sig som alle andre har jeg ikke noget problem med at transportere den på lige fod med alle andre der har købt billet Havde en sjov oplevelse i Bangkok lufthavn. Delte rygekabine med en del fra mellemøsten. De holdt døren åben til rygekabinen. der kom en Thai-medarbejder forbi og skældte dem hæder og ære fra. Jeg ville nok være blevet lidt flov og søgt mod mit fly, men disse bazardrenge holdt øje med den sure thaimand, så snart han var udenfor synsvidde, åbnede de døren igen, og stod og røg i den åbne dør. Jeg skal da være en skiderik, hvis jeg ikke syntes at det var meget fedt. Men for bazardrengene var reglerne åbenbart kun til for at brydes. |
|
Spring til debat: |