Se indlæg
 Udskriv debat
Hvorfor er danskerne så dobbeltmoral
thaikurt1
Jeg synes her at man fra danskerne side er meget dobbeltmoral.

En danskerne kommer på et dansk sted og falde over en ung dame på 16 år som arbejder der og de han falde sympati for hinanden hende forældre giver der sametyder til det.

De er så sammen et stykke tid da han så igen vil tilbringe sig tid på steder hvor danskerne kommer venter danskerne ham ryggen og vil ikke tale med han pga af den 16 år.

Naar jeg som mig saa se at mange af den selv gaar med unge kvinder hvor der er kan være aldersforskel op til 50 år

Uden at man af den grund fordommer dem.
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
bagerbager
hvis pigen kun er 16 er det ikke acepteret selvom famillien siger ok.hun skal da selv være myndig og over 18. for mig ligner det en stude handel til pigens families fordel og ikke til hendes. der er nok mange der tænker i retningen af pædofile tendenser når pigen er så ung og hvis manden er over dobbelt så gammel. bare lige min mening

sonni08
Fordi noget er lovligt er det ikke altid socialt accepteret.

//sonni08

thaikurt1
Nu ved jeg ikke om det er til families fordel det melder historien ikke noget om,
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Locturian
Måtte lige læse dit indlæg 3 gange for at forstå hvad du mener Kurt - Hvorfor du bringer indlægget prøver jeg også at finde ud af, det virker som et indlæg der er kommet blot fordi det lige falder dig for hovedet?

Anyways - Er pigen 16 år er det noget grisseri. Jeg er selv kun 26, men kunne ikke finde på at være sammen med en pige på 16. For en pige er hvad hun er. Ikke engang en ung dame endnu.

Er en mand på 40 sammen med en på en pige på 16, eller som du bruger i dit eksempel, 50 år ældre (dvs. 64?) så er det pædofeli. Så er det klart man vender ryggen til vedkommende, for det er godt nok ulækkert. At forældrene er "ok" med det, hænger nok sammen med det alt for sete fænomen i Thailand med at kærlighed/forhold intet betyder, så længe at der kommer penge i kassen til underholdning af hele familien.

Så nej - Det er bestemt ikke OK, og jeg forstår udemærket at "vennerne" vender ham ryggen - Det har intet med dobbeltmoral at gøre, og ser slet ikke sammenhængen mellem dit indlæg og så begrebet dobbeltmoral.
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
The Missing Link
Locturian skrev:

Så nej - Det er bestemt ikke OK, og jeg forstår udemærket at "vennerne" vender ham ryggen - Det har intet med dobbeltmoral at gøre, og ser slet ikke sammenhængen mellem dit indlæg og så begrebet dobbeltmoral.

Jeg mener også at "vennerne" er dobbelmoralske, fordi vi ved alle hvad der sker med en nomal ungkarl, når han bliver sluppet løs i en BAR-gade fuld af Lady¨s.
The Missing Link

fin dig i det eller rejs hjem GrinGrinGrin

The Missing Link
sonni08 skrev:
Fordi noget er lovligt er det ikke altid socialt accepteret.

//sonni08

Hej, efter billedet at skønne, virker hun da meget ung, ikke CoolCoolCool
The Missing Link

sonni08
Nåh ja og i lige måde forresten...

//Sonni

sonni08
Hun er bare lille af sin alder

Grin

//sonni08

FCKdk
Det er edder-saft-susende-ikke-iorden,
for, det første: er hun kun et barn,
for det andet: den sexuelle lavalder er
i Thailand 16 år, men ved prostitution
(som JEGtror det handler om)
18 årSadSadSad

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

The Missing Link
FCKdk skrev:
Det er edder-saft-susende-ikke-iorden,
for, det første: er hun kun et barn,
for det andet: den sexuelle lavalder er
i Thailand 16 år, men ved prostitution
(som JEGtror det handler om)
18 årSadSadSad

Du har da vist ingen morsomhed i dit hjerte og kan ikke gennemskue vitigheder ShockShock

desuden er alderen for at arbejdte på en bar kun 15 år, hvis det er familiens bar PfftPfft
The Missing Link

The Missing Link
sonni08 skrev:
Hun er bare lille af sin alder

Grin

//sonni08

uden at være sexuelt ophisset af denne debat, må jeg sige de er sku spiciel søde i den alder.

Hvis en eller anden får gåsehud af ordet "spicel søde" skal han/hun skamme sig over at indvolvere sex og børn i deres tankegang. AngryAngry

.
The Missing Link

Thjaa
da da da da hvad kan jeg sige Baaaa er det ik fordi at i har faade formeget sol

det er da TOTAL dobbelmoralske og saa kan i brokker hvad i nu vil MEN !!!!! saa linge vi i danmark giver 15 aar unge piger/drenge lov til EFTER DEN DANSKE LOV !!! at gaa i seng med hvem hun/han vil om saa personer er 99 skal i ikke komme ud i verden og HULKE over at en person har fundet en ung pige paa 16 JO !! dansker er dobbelmoralske

den dag at i kan og proever paa at faa lavetden danske lov om til 18 som i raaber om at det brute hun i det minste vare saa kan i komme tilbage og brokke jer og kalle det som i oensker det

FCKdk kaller det for prostitution eller det troger han vordan kan du overhovet udtale dig om dette bare fordi at personen ikke kommer fra thailand skal det ikke betygat det er prostitution selom den unge pige er fra thailand

Locturian kaller det lige fram pædofeli. Proev du at forklar dette til den danske stad som er lovgivne !!!! de vil smige lovbogen i hovet paa dig og sige NEJ det er ikke.

og som der staar i den danske lov du kan blive straffet for at goere naade der er udlovlig i danmark selom du goer det paa framedt jord

og saa linge at vores lov og den thai lov faktis giver lov til det kan jeg ikke se at det er et problem
om saa loven er forkert det kan vi godt diskoter om

saa dobbelmoralske dobbelmoralske dobbelmoralske dobbelmoralske dobbelmoralske dobbelmoralske

blevder doemt fra mig sige

nu tinker jeg ogsaa paa alle dem som kigger undlig til mig at jeg har en kone der er saa gammel i forhaald til mig selv. og har selv blevet ledt grindt af bag min ryk HALO i er sku lissa gammel i forhaald til jers koner som min kone er til mig saa slap lige af med at doemme folk og lave dem leve sordan de oensker der

(nu bliver jeg hakket ned igen sordan er livet)

Livet er forkort til store problemmer

Locturian
thjaa skrev:
Locturian kaller det lige fram pædofeli. Proev du at forklar dette til den danske stad som er lovgivne !!!! de vil smige lovbogen i hovet paa dig og sige NEJ det er ikke.

I Danmark er det også lovligt at have sex med dyr - Det synes du måske også er "i orden"? Det er også svineri.

Jeg tvivler på at lovgivingen omkring sexuel lavalder i noget land (Arabiske undtaget) er sat for at ældre mænd kan have sex med unge piger. Det handler om ikke at straffe unge fordi de har sex med hinanden.

Når det er sagt, så er det stadig ulækkert, perverst og direkte grotesk at en mand på fx. 40 har sex med en 16 årig pige. Dem der synes anderledes burde have et check ved lægen...

Og FcDK - Lavalderen for prostitution findes ikke i Thailand, for prostritution er per definion ulovligt hernede. Netop af samme grund betaler man et bar-fee til baren, istedet for at betale for hele ydelsen.

Som jeg skrev tidligere, jeg er blot 26, og en hel del tættere på de 16 år end mange af Jer andre, og selv jeg synes det er svinsk og kunne ikke selv finde på at gå så langt ned....
Redigeret af Locturian d. 19/03-2009 07:34
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.

Suk Rak Ning
Aldersforskellen behoever saamaend ikke at vaere saa stor foer nogle bliver lidt jalous, min kone er er kun 12 aar yngre end mig, har vaeret paa UNI, kan koere bil, tale Engelsk og meget andet..........Jeg har maerket jalousien......baade bland Danskere og Thaier....isaer Thaier der er gift med Danskere...........Sad..............jeg syntes at de skulle faa sig et liv..........nogle som jeg kender vil laese dette, men det kan jeg saadan set ikke tage mig af..............Pfft..men man kan daeleme hurtigt blive det sorte faar, hvis man ikke lige er enige i at Thaierne lige er faldt ned fra traeerne.undskyld men med den indstilling, hvad laver disse mennesker dog her i Thailand.......jeg undres............Grin...Mææ mæææ mæææ...Pfft

Og nej jeg skaere ikke alle over en kam..............

ps. jeg er 46..............
Redigeret af Suk Rak Ning d. 19/03-2009 10:14
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

joensen
Til Locturian.

Det er ved gud ikke lovligt af have sex med dyr i Danmark, det er dyre mishandling.

Locturian
Hej Joensen

Der er ingen lov imod at have sex med dyr i Danmark. Jeg synes det er forkert og forkasteligt, og det gør langt den største del af den danske befolkning, men der er altså ingen lov der forbyder det.

xxxx

At du som 26 årig ikke kunne drømme om at have en 16 årig.. Jeg tror du er en løgnhals...... Men ok der findes da mænd som ingen selvtillid har..

Hva helvede er forskellen om fyren er 18 eller 45...
Nemlig fordomme og misundelse.. Grin

Ja der findes nogle love, men de er jo generelle, hva med de piger der er sexuelt udviklede som 12 årige... Loven gør ikke dem, men de mænd de snørrer til kriminelle..

Det er i øvrigt en meget brugt fælde her i Thailand.. lad dog pigen, men lidt før hun bliver lovlig ( 15 ) får manden lige det formidable tilbud.. betal eller politiet..
Jeg kender 2 som er blevet gift på det svinske tilbud.. Var med til begge bryllupper.

Fido
xxxx skrev:

At du som 26 årig ikke kunne drømme om at have en 16 årig.. Jeg tror du er en løgnhals...... Men ok der findes da mænd som ingen selvtillid har..

Hva helvede er forskellen om fyren er 18 eller 45...
Nemlig fordomme og misundelse.. Grin

Ja der findes nogle love, men de er jo generelle, hva med de piger der er sexuelt udviklede som 12 årige... Loven gør ikke dem, men de mænd de snørrer til kriminelle..

Det er i øvrigt en meget brugt fælde her i Thailand.. lad dog pigen, men lidt før hun bliver lovlig ( 15 ) får manden lige det formidable tilbud.. betal eller politiet..
Jeg kender 2 som er blevet gift på det svinske tilbud.. Var med til begge bryllupper.

Det er jo så blot endnu en grund til at holde @ for sig selv Wink
One man's ceiling is another man's floor

Thjaa
joensen skrev:
Til Locturian.

Det er ved gud ikke lovligt af have sex med dyr i Danmark, det er dyre mishandling.

lige som INFO det er 100% lovlig at have sex med dyre i danmark og
vi faar faktis mange sex turister i danmark PGA dette som opsoeger dette
da i mange ander land i eropa er det udlovlig
de fleste kommer fra SWE jeg har selv faade et par forspoersel
da jeg arbejet .. svaret nej tak

jeg er udandet landmand og jeg kan ik lige se vor dyre mishandling kommer ind i dette bildet

naar jeg skal foesel hjelpe en gris har jeg hele min arm ind i grisen for at faa smaagrise ud vis der er plas til min arm kan jeg love dig der ogsaa er plas til en mand nu er jeg ik selv til denne slags og syns ogsaa at der maa vare naade galdt med disse personer som er til denne slags men jeg kan ik se at det er dyre mishandling

dyr kan faktis forsvar dig troger du ikke at en hund vil bide vis de gjore undt eller en hest/ko sparke og man vil staa et skidt sted vis dette skedet
vil jeg tro

faktis vil en gris sette sig ned det har jeg proevet 100 vis af gange naar jeg har varet i gang med at inseminerer dem og de ikke var 100% loebe klar og trog mig naar en gris foest har sadt sin ned faar du den ik op lige med det samme og vis den stati ikke er 100% loebe klar saa glem det saa vil en mand ik have en chance at komme taet paa

men jeg har tidt hoeret fra folk der ikke kender serlig meget til dyr at de mender at det er dyre mishandling da de ikke ved hvad de taler om og troger at de dyr liger overlast
Livet er forkort til store problemmer

Spring til debat: