Se indlæg
 Udskriv debat
Thaipigen gravid... Ulykkelig situation?
Johnson
din historie er desværre hverdag i Thailand...jeg har efterhånden hørt rigtig mange historier der ligner din....suk...

Tumut
det kan godt være du har været naiv at give så mange penge for de 5 dage i var sammen.

MEN hold kæft hvor jeg tager hatten af , for en rigtig mand, der står ved sit ansvar og opføre sig som en gentleman.

Som sagt, hvis vi kun lige starter historien, der hvor hun var bleven gravid, så mener jeg at andre mænd kunne lære noget af dig.

Du skrev noget om dine forældre, de kan sgu kun være stolt over at deres søn er så ansvarlig.

herfra skal lyde et held og lykke med det hele

paulsenp
Jeg er ganske enig med Tumut.
Det er rigtig flot gjort af dig Solar, at tage ansvar for det barn, der jo også er dit. De fleste andre ville være rendt skrigende bort.
Peter

bagerbager
jeg køber sq en hat. og så tager jeg den af i respekt for dig

Django
Ja kærlighed kan gøre en blind. Det er klart, pigebarnet har dig som faderen al den stund, du har givet hende så meget for den korte tid, I har tilbragt sammen.

Din historie er der mange mange af. Hver gang der er en der hopper på den, så bliver der en historie mere.

Er fuldstændig i chok over de 85.000Baht

Jeg ved godt, at du allerede er solgt, og du gør, hvad du gør.

Din skrivemåde fortæller mig at du er fanget i nettet, men det skal ikke afholde mig fra min mening omkring tvivlen på pigen. Sorry.
Redigeret af Django d. 17/03-2009 09:44

Django... Hvor mange fædre i dk. og hele verden tror de er fædre til deres barn????du er måske en af demGrin...

lindy

lindyras skrev:
Django... Hvor mange fædre i dk. og hele verden tror de er fædre til deres barn????du er måske en af demGrin...

lindy

BARNET MÅ VÆRE FØDT NU, tråden er godt 1 år gammel. Spændende dog at høre hvordan det gik. :-D

Der var en undersøgelse i UK, 30% af børnene har ikke den far de tror at de, har.

bagerbager
strejfer skrev:
lindyras skrev:

lindy

BARNET MÅ VÆRE FØDT NU, tråden er godt 1 år gammel. Spændende dog at høre hvordan det gik. :-D

Der var en undersøgelse i UK, 30% af børnene har ikke den far de tror at de, har.
se sidste indlæg på side 2,der er der billeder af både mor og barn

Johnson
emnet har interesseret mig og jeg har hørt utallige at denne historie på diverse dansk- og engelsk sprogede forum og søgt en masse viden om området.

historien er simpel > falang mand tager til bangkok, phuket el. pattaya > falang mand møder smuk asiatisk pige (smukkere og end han nogensinde ville kunne score i hjemlandet og sommetider op over 30 års forskel), det er faktum, om man er for eller imod det...

de "boom boom" i 1 til 2 uger, prævention og beskyttelse betyder ikke altid så meget for pigen el. for falang manden, dette kan der være flere årsager til (kommer ind på senere).

falang tager hjem. Pigen er blevet gravid.

nogle gange er det en løgn fra pigens side (som en smutvej til at lokke penge ud af fyren), andre gange er det pigens vej til falangland da fyren forbarmer sig og gerne vil have sin datter/søn til hjemlandet..og helt andre gange ender det i en abort. men i mange tilfælde føder pigen barnet, som enten bliver passer hjemme i landsbyen eller moren flytter hjem, men pengene skal stadig på bordet og moren må på den igen før el. siden.

HVORFOR SKER DET HER SÅ? OG HVORFOR SÅ OFTE? dette har jeg spurgt mig selv utallige gange og undersøgt meget jævnligt. hvorfor sker dette ikke i samme % i DK, England osv?? Det sker jo i herhjemme, men slet ikke i samme omfang og alene ordet "børnepenge" skal nok få sat gummi på drengen!

jeg tror selv at jeg har fundet den lange ende i svaret. Ganske simplet. Disse ting sker ikke bare som "uheld", "ups det var en smutter" den holder ikke...begge parter er fuldt klare over situationen..og den der med at man var fuld holder heller ikke..kan mand få udløsning kan man også tænke klart nok. Bruger manden ikke gummi, så er der slet ingen grund til også at komme indeni pigen...og sprænger gummi'et hvilket jeg sjældent hører om, er der stor chance for at opdage det...tingene må alt anden en lige føles anderledes..ja, nærmest generende... og det med at sædcellerne trænger igennem kondom køber jeg heller ikke om så de var lavet på en gummifabrik i Zimbabwe..

MANDEN:

1) Mænd får størst nydelse af sex uden gummi...det kan ikke diskuteres og pigen skal jo tjene penge, sådan er det jo i mange lande hvor fattigdom florerer. Det er også alment kendt i prostutions miljøet at mange kunder betaler ekstra for ikke at bruge gummi.

2) Mange mænd får et kick af at chancen for at kvinden bliver gravid forelægger. Alene det at komme indeni er stor nydelse for mange mænd (sådan har alle folk deres forskellige sexlyster). Og det sker hele tiden i sexbyerne!! Hvis du læser folks kommentare på sexsider som xhamster m.m. er det tydeligt at mænd tænder på at måske gøre pigen gravid.

3) Nogle af mændene har nået en alder hvor det at få børn betyder noget, desuden er det for mange mænd et frisk pust til deres super kedelige hverdag hjemme i provinsbyen i falangland at få noget "eksotisk" ind på livet. Drømmen om at have et eksotisk barn med smukke mørke øjne og mærk hud har mange, derfor er de virkelig stolte af have produceret en smuk baby. Græsset er grønnere på den anden side. Fænomenet er det samme med afrikanske piger.

DERFOR SKER DET SÅ OFTE.

KVINDEN:

1) Jeg skal da ikke udelukke at nogle kvinder i bar/sex miljøerne dummer sig og at der rent faktisk sker "uheld". Men thai'er er ikke fra en anden primitiv verden, de kender til "bien og blomsten". Og ved at de bliver gravide uden prævention. Men uheld forekommer overalt i verden, specielt i sexstederne hvor der jo dyrkes sex hver eneste dag, eneste time, eneste minut, eneste..ja ok, tror i har fattet det Shock)

2) Jeg har snakket med mange thaipiger og skønhedidealet er: næser som ligner "falang", lys hud, højde osv...derfor har mange piger et ønske om at få børn med falang. Nogle af disse piger arbejder i sex og bar miljøet. Det kan derfor ikke andet end tænkes at nogle af de mange piger frivilligt prøver at få børn. Hvis i lægger mærke til tv/film stjernerne el. modeller i blade, billboards, reklamer osv. vil i også se at de piger næppe ligner tradionelle isaan folk...men er lyse i huden, lange næser og pæn højde. De sker også i DK, og begrebet "designer-baby" florere på egen primitive vis i Thailand og i vesten går du snart bare hos lægen og siger at dit barn skal have blond hår, blå øjne og være 185 cm...barnet vil få høj status i den lille landsby. Smukkere, højere osv..ja måske bliver det fotomodel el. skuespiller. Men glansbillede ramler til tider og man skal ikke tænke langt for at vide at det barn er lavet på et hotel i Pattaya/Phuket. Og det rammer måske barnet før el. siden, men mange thai'er har denne holdning, nemlig: "Don't care gossip", "not think too much", "only care family osv.." Det ligger til mennesket psykologi at stræbe efter at få smukke og pæne børn. Og børn er historisk set og stadig små status-symboler. Nogle steder er det antal, andre steder er det drengebørn og i vores verden er det udseendet og even til at "skille sig ud", "være interessant"..altså have "mixed blood", spændende historie og ikke ligne de andre. Sådan er det iøvrigt alle steder tror jeg. Menneskets psykologi er ikke så avanceret.

3) Nogle piger tror at hvis de får et barn med manden, forlader han dem aldrig. barnet bliver derfor et slags "get-out-of-poverty/thailand" free card. Barnet er redskab, men stadig elsket.

4) børn er forældrenes pension i mange lande og derfor er det en god ide at få nogle børn, så hvorfor ik med en falang. Måske kommer der enddag penge hver måned ind på kontoen fra falangland, hvis manden da har lidt ære tilbage i kroppen efter dette såkaldte "uheld". Men jeg ved efter utallige samtaler at det et langt fra altid at det sker og mange thai'er aner ik hvad "child support" er ....og nogle gange ved manden ikke at de har et barn i Thailand, andre gange vælger manden selv at fortige det.

DERFOR SKER DET..

årsagerne er mange og det er som ofte en kombination af 2 el. flere faktore. Men når en pige kommer hjem fra Pattaya til landsbyen og siger til mor at hun er blevet gravid, "hvad skal jeg gøre"...så er det de færreste mødre/fædre som anbefaler en abort. Næ..de skal nok tage sig af barnet. Hvis manden får det af vide, går han hjemme i falangland og føler sig som en fandens karl. super sædkvalitet, "jeg kneppede hende kun flere gange om dagen i 2 dejlige uger i Phuket...."

alle ved det, vil du have en kæreste og/el. børn..så er thailand (blandt flere steder) destinationen..og mange mænd ved det...unge som gamle, rige som fattige, uddannede som uuddannet osv...og det bliver udnyttet fra begge sider...både thaipiger som tager røven på falang og omvendt....velkommen...

men det som gør mig stor fortaler imod det, er at jeg har hørt nogle triste historier og skæbner...jeg er selv skilsmissebarn fra dengang det var "in"..og mit liv har været fantastisk alligvel og jeg snakker med både min mor og far og ser dem jævnligt..men der er mange triste skæbner...og alene det ikke at kende sin far, eller sjældent/aldrig se og snakke med ham, osv...det er til stor frusteration. Og historien om Thaipigen som fik tvillinger med en stiv englænder på en af fest ø'erne i Sydthailand og senere døde af AIDS foran sine smukke tvillinger..som desværre også havde HIV...ja, det får det til at gyse langt ned i maven...og billede som Josef Fritzl's rejsekammerat tog af ham på stranden i Thailand under en herretur....ja, jeg får det skidt indeni...behøver vel ikke at forklare hvem Josef Fritzl aka sexmonstret er...Alene min tur til Pattaya hvor man ser piger på 20 år hånd i hånd med mænd på 50 år...ja, snart skal hun hjem og skifte ble i landsbyen..

tænk jer om og spred budskabet og sker det for jer selv el. hører i om andre der lavet dette nummer, hvad end det er thai el. falang i kender, så motiver dem til at tage ansvaret. Sørg for økonomi og god opvækst for barnet. Giv det mulighed for at kunne se og kommunikere med både far og mor. Det er ikke en gunstig situation for nogle parter. Men resultatet af forældrenes egoiske tilgang til det at lave børn.

god vind til alle

JJ
Redigeret af Johnson d. 17/03-2009 12:02

Django
lindyras skrev:

lindy

Ja det er jeg måske nok.:-)( han har nu boet hos mig i 18 år)
Dog har jeg ikke været sammen med en pige i 5 dage og givet hendes en årsløn for det, for derefter blive præsenteret som faderen til et barn

Jeg har derimod været sammen med mange uden beskyttelse, og betalt for den ydede service, men har tænkt på der kom en efter mig, så derfor er jeg endnu ikke blevet præsenteret for en gravid barpige der ventede mit barn.

Skulle det ske, så ville jeg med 1000 % sikkerhed ha en faderskabsprøve.Skulle den vise mig som faderen, ja så ville jeg selvfølgelig vedgå mit ansvar. Men vil squ da ikke være til grin for mine egne penge ( sry solar)
Redigeret af Django d. 17/03-2009 12:03

Solar
Tusind tak for jeres hatte. Jeg er blot glad for den smule øjenåbner jeg fik herfra. I mine øjne er det meget simpelt - jeg elsker børn (især mine egne) og har pengene til at forsørge dem. Hvorfor lyve for sig selv? En større fladskærm gør ikke lykkelig.

Django og Johnson som stadig stiller spørgsmålstegn ved fadderskabet: jeg forstår jeres skepsis i den givne situation. Men...
Med al respekt for løssluppen brug af fora, chat osv, så er jeg ikke manden der skriver uigennemtænkte ting, eller "hearsay". Der står at barnet er mit. Altså er barnet mit.

Johnson: Tak for din gode udredning. Jeg kan kun være enig i det meste du skriver, bortset fra at jeg har set for meget dårligdom til at få ondt i maven, når en ældre herre går rundt i Thailand og nyder livet. Du må huske på at "det rådne" findes overalt og er en del af vores korte liv på jorden. Vi kan kun håbe og arbejde på at vi ikke møder det for ofte.

En af måderne er ved at behandle sine medmennesker godt, være ærlig og samvittighedsfuld. Du kan være helt sikker på at hovedparten af dine Josef Fritzl-sammenligninger, i virkeligheden ikke er så slemme som "monsteret" selv, men gode mennesker der blot søger en anden lykke end den acceptabelt nærliggende i hjemlandet. Og kvinderne? Jo, man ser da triste skæbner, men i bund og grund er de jo havnet med en falang i hånden af samme årsager som falangen selv... hmm?

Du har utrolig meget ret, når du fortæller om de sexuelle lyster og parternes individuelle behov. Dog skal du måske ha med, at underbevidstheden arbejder dybt og hårdt i os alle. Måske er trangen til at gøre en pige gravid ikke kun sexuelt og chauvistisk relateret? Måske er det blot naturens måde at få os til at reproducere os? (sagt en smule sarkastisk).

Og smukke børn med brun glød og store sorte øjne?? Jo, de kan da godt være smukke, men jeg har nu altid synes det kunne være dejligt med nogle børn der lignede mig selv fysisk også - altså hvidhårede, rødblege og med gennemsigtige blå øjne. Jeg ved også at størsteparten af menneskeheden søger (ubevidst) at skabe børn i deres eget billede - eksotisme eller ej.

Din historie med "græsset er grønnere" og "et frisk pust fra hula-land" køber jeg bare ikke. Tværtimod. Langt de fleste vesterlændinge (mænd) vil af kulturelle årsager, gøre alt for at undgå det, og direkte skjule det, hvis det skete. At have sex med en smuk pige fra østerland er eksotisk, omend stadig ikke accepteret udenfor mandehørmegruppen - men det er bestemt ikke ok at få børn. Lidt anderledes er det med den gruppe kvinder i vesteuropas overflodssamfund, som de seneste årtier har givet den gas med mørke mænd, primært fra Afrika og Sydamerika. Dette fænomen opfattes sociologisk betinget - altså som en slags oprør og higen mod andre værdier.

Det optimale for en etnisk dansk mand, er sociologisk og kulturelt, stadig at få sig en solid dansk jævnaldrende kone og 2½ børn.

Den eneste danske pige jeg nogensinde fik gjort gravid, valgte selv at få abort, fordi hun synes det var for tidligt/besværligt for hende (hun var 25 år og studerende!). Et år senere søgte jeg nyt samliv. Hun fik senere barn som 31-årig med en anden mand. Som du måske kan høre, ligger der noget ironisk over historien... Wink

Min meget moderne fejl i denne Thai-affære er, at jeg ikke kan og vil indgå et ulykkeligt samliv med en tilfældig pige, blot for at gøre familie, samfund og småbørn tilfredse. Den slags mener jeg er misforstået hensyn til idiotiske æresbegreber og kultur. Og i sidste ende vil børnene lide mere end vi.

Vi har kun ét liv, right??

Johnson: Med hensyn til kondomer der springer, så skulle jeg da lige hilse og sige at jeg har lært at købe de gode fra dk. Har du aldrig hørt om thai kondomer springe??! Har du overhovedet været i Thailand?? Wink

Gods Speed til jer alle!
- jeg vender tilbage om et års tid med en opdatering, hvis mulig Wink
Redigeret af Solar d. 17/03-2009 14:47

rinpoche
Jeg tilslutter mig fuldt ud Tumut og Paulsensp`s indlæg.
Du er dæleme et mandfolk.

Ja rin der løber rigeligt med vatpikke rundt dernedeAngry

lindy

Johnson
tak for feedback..dejligt med lidt reaktion..først og fremmest vil jeg lige gøre klart at jeg ikke tvivler på at du er faderen til barnet og på intet tidspunkt gav udtryk for det. Jeg tror du selv og moderen har en ret god ide om det og ved bedst..når det så er sagt, er en faderskabs test aldrig en dum ide...hurtig og smertefrit...men det er vel nærmest ligemeget nu...

råddenskab findes overalt, til tider føler jeg bare at jeg må være den eneste i verden som synes det er forkert og grotesk at se en klam, fedladen, bleg og fordrukken mand gå hånd-i-hånd med en sød og sympatisk thaipige fra landet (undskyld til dem som jeg fornærmer her, peace&love og alt det der)...for ja, han nyder livet og hvad så?? men ok, er det så også i orden når en pædofil "nyder livet" med et barn på 10-11 år?? pointen er at det er unaturligt...men ligeså man lander i Thailand forsvinger grænsen for hvad der er naturligt, det samme synes begrebet "sund fornuft"...råddenskab findes overalt, bare ærgeligt at så meget af den samles i Thailand...jeg glemmer fx aldrig min tid i mili...der var sgu mange af knægtene som kom hjem fra Phuket fra "leave" og skulle alle sammen have HIV test...gad vide om de nåede at gøre nogle gravide i de 2 uger de brugte der...der skal sgu nok rende et par stakler rundt i provins landsbyerne og stolt fremvise deres falang baby...

Falangen og thaipigen går ikke hånd-i-hånd af samme årsag, men de gør det frivilligt og de har begge noget som hinanden vil have...dog vil jeg sige at thaipigen oftes er taberen i dette spil...og børnene er endnu større tabere..og nej, det er ikke altid falangs skyld det hele. Men vi burde fandeme være klogere. Derfor mit engagement i dette emne, men jeg kunne i princippet være ligeglad og sige "NYD LIVET FOLKENS, tag til Thailand og knep til højre og venstre..pigerne er smukke og villige og så får du en baby med i købet..fedt ikke?"..men jeg har det lidt ligesom når en HIV smittet prøver at lære andre ikke at begå samme fejl.....

Pointen i mit indlæg er, som du nok selv kan være enig i: at lykken er ikke at fyrer den max af i 1-3 uger i Thailand, fjolle rundt "nyde det korte liv" med en thaipige (som man måske allerede ved ikke har en plads i ens fremtid), gøre pigen gravid og sætte et barn til verden for så bare at tage hjem...man leger med andres følelser, og jeg tror du selv føler et stort savn og kan kun være enig i at din situation ikke er den fedeste at stå i. Derfor opfordre jeg dig, og andre til at gøre ligesom mig, nemlig tage afstand fra det, give gode råd omkring "how NOT to do"....og tro det eller lad være...men der er faktisk mange som misunder dig og ideen om at du har en søn i Thailand...hvor ved jeg alt dette fra?? jo fordi jeg selv på en måde står i din situation.

Ang. det med vesteuropæiske kvinder og mørke mænd...jeg kender rigtig mange kvinder som ønsker sig et lille mulat barn med en sort fyr...fyren kan de ikke bruge til så meget, men at få en mørk baby er lykken som rent faktisk søges...sexturisme fra europæiske og amerikanske kvinder er mere og mere udbredt. Ja, nærmest som mændene med asien. bare langt fra i samme omfang..

Til slut vil jeg sige at "jo", jeg har været i thailand, men aldrig brugt de såkaldte thaikondomer, umiddelbart vil jeg tro at en "thaikondom" dækker over begrebet "ingen kondom" el. "den usynlige kondom"...men nej, har ikke hørt historier om kondomer som sprænger, ej heller har jeg selv erfaret det..og hvis det skete kunne jeg forstille mig at man ville opdage det...og der skal vel lidt til før det sker? med mindre man dyrker tør analsex...og skulle det ske at en enkelt kondom sprang el. gav en lille revne og at man lystigt kørte videre, så er man stadig "heldigere" end mange hvis hun lige netop blev gravid på det ene hug...

glæder mig til at høre din update. måske venter din nye skønhed en lille ny ?? hehe (ironi kan være anvendt)

JJ

Sarah
Sorry, jeg ved godt dette er en gammel tråd, (og tillykke med den lille :-))
Dette er ikke for at dømme eller noget...
MEN hvordan I AL verden kan I kritisere manden for at at give 85.000 for 5 dage?! Jeg VED godt at det er mange penge i Thailand og langt over standard priser for en bar piges selskab....
MEN jeg solgte ikke min egen krop et eneste sekund for 85.000 bath.
Hvordan kan man tillade sig at vurdere hvad en pige er værd for 5 dage?!

Django
Fordi Sarah du giver vel heller ikke 1000 kr for et kilo fars hos slagteren gør du ?

Eller du stikker måske lige kassedamen i Bilka en ekstra tusse når du er færdig med at handle ...nej vel.

Der måske også forskel på din situation og så thaipigens. Du har aldrig stået i hendes situation, så døm hende ikke, hvilket jeg ial fald ikke gør.
Redigeret af Django d. 17/03-2009 17:41

Sarah
Hej Django,...vi taler om mennesker, gør vi ikke?!
Og nej jeg dømmer bestemt ikke thaipigen, tværtimod, synes jo netop hun fortjente mindst 85.000 bath
Redigeret af Sarah d. 17/03-2009 17:50

rinpoche
Beløbet er da en helt irrelevant detalje i denne beretning.
Solar beretter om et BARN han har fået, og nu vil tage ansvar for.
Redigeret af rinpoche d. 17/03-2009 17:55

Solar
Jeg kan godt "forstå" dine synspunkter Johnson, men jeg er altså ikke enig. På en måde synes jeg dit første indlæg var det mest holdbare, mens du i det andet gir udtryk for en del sort/hvid flammesnak. Måske forblændet af vestlige kvinders moderne sex-kamp og nypuritanisme?

Det blir let til den samme gamle plade om prostitution for/imod, så jeg vil gøre en sidste bemærkning forsøgt kort.

Johnson skrev:
.. han nyder livet og hvad så?? men ok, er det så også i orden når en pædofil "nyder livet" med et barn på 10-11 år?? pointen er at det er unaturligt...

Der er intet unaturligt for en ensom mand, at søge selskab hos kvinder med behov for penge og tryghed. Det er tværtimod det mest naturlige i verden. I 99% af møderne mellem en ældre vesterlænding og en yngre asiat, er der tale om en gensidig udveksling af behov, som helt frivilligt udleves - oftest med smil, kærtegn og gode oplevelser.

Men hvorfor blander du børn ind i billedet?? Børn og sex har intet med situationen at gøre. Det er modbydeligt, sygt og strengt forbudt i næsten alle lande. Dem du fordømmer her er modne mænd, som rejser ud i verden for at finde drømme og kvindelig ømhed - med kvinder (ofte yngre, ja - men dog voksne og i stand til at træffe et valg).

..der var sgu mange af knægtene som kom hjem fra Phuket fra "leave" og skulle alle sammen have HIV test...gad vide om de nåede at gøre nogle gravide i de 2 uger de brugte der...
Taler du om voldtægt her? Jeg har også mødt unge, kåde mænd på barene i Bangkok, men jeg fik ikke indtryk af at hovedparten var ude på at gøre pigerne fortræd! Tværtimod.

Når jeg står og ser en gruppe unge fyre på en bar i Bangkok gøre kur til et par thai-piger, så opfører begge parter sig oftest fuldstændig som hvis det havde været danske unge fyre og piger på Crasy Daisy i Ålborg Smile

Falangen og thaipigen går ikke hånd-i-hånd af samme årsag, men de gør det frivilligt og de har begge noget som hinanden vil have...dog vil jeg sige at thaipigen oftes er taberen i dette spil...og børnene er endnu større tabere...
Præcis - de gør det begge frivilligt - omend ud fra forskellige niveauer i behovs-pyramiden. Men er det virkelig så slemt?? Er det ikke bare vores forgyldte kristne moraliserende kultur der taler, når vi fordømmer et forhold mellem to mennesker, der ikke baseres på "ægte" kærlighed?

Hvor ofte tror du danske piger på et dansk diskotek har ladet sig forføre af stodderen med den dyre bil??

..tag til Thailand og knep til højre og venstre..pigerne er smukke og villige og så får du en baby med i købet..fedt ikke?"..
Nej, det tror jeg ikke der er ret mange der synes er fedt. Enkelte vil måske håbe det kan give et par point at snakke om i en gruppe af forstenede hørmere (chauvinister), men selv en forhærdet bandekriger på Nørrebro har følelser, og behov for accept fra det modsatte køn.

Det kan såmænd godt være "fedt" at rejse til Thailand og gi den gas i nogle uger. Jeg ser intet galt i den slags traffik, blot alle parter i det vigtige øjeblik, behandler hinanden med menneskelig respekt og godhed.

Glem nu "Uhyret fra Østrig" et øjeblik, og se dine medmennesker som de i virkeligheden er: Børn der leger far/mor, og leder efter den eneste ene, den store lykke. Friheden.

...man leger med andres følelser, og jeg tror du selv føler et stort savn og kan kun være enig i at din situation ikke er den fedeste at stå i.
Selvfølgelig er det ikke fedt. Det er selve nerven i min første post for et år siden. Med denne tråd, gir vi forhåbentlig også andre indsigt i ""How Not To Do". Men pas på ikke at moralisere for meget...

At lege med andres følelser kan være ondskabsfuldt. Slår man sig sammen med en thai på en rejse, bør man gøre det åbent og ærligt. Er der fx. penge indblandet i forholdet, bør man gøre sine behov klart for partneren på forhånd.

Det behøver jo ikke altid være svært, ulykkeligt og fornedrende Wink

..umiddelbart vil jeg tro at en "thaikondom" dækker over begrebet "ingen kondom" el. "den usynlige kondom"...men nej, har ikke hørt historier om kondomer som sprænger, ej heller har jeg selv erfaret det..
I min verden er et thai-kondom et meget ringe kondom - ofte rødt og tykt og købt i store 10-stk pakker i kiosken. Den håndfuld jeg har prøvet sprang næsten alle sammen. Og nej, man kan ikke altid mærke når de springer.

Ha' det JJ
Nu tror jeg det er sengetid Wink

sonni08
Du spillede chancen for at få lidt kærlighed og ømhed, da du frikøbte hende fra baren
.
Hun spillede en anden chance og vandt. - Det kan man da ikke fortænke hende i

- andre spillede og tabte.

Der er mange måder at gøre sit liv mere interessant og mindre kedeligt på.

Tillykke med det ekstra barn.

/sonni

Farang tam luuk suay dai

Spring til debat: