Se indlæg
 Udskriv debat
overvejer i at få børn....
dutling68
så læs lige denne her først ..Wink

Griseritest

Smør Nutella på sofaen og en lille smule op ad gardinerne. Læg en frikadelle bag sofaen, lad den ligge der hele sommeren…

Legetøjstest

Få fat i en kasse med 25 kg legoklodser. (i mangel på legoklodser, kan tag tegl benyttes). Få en rigtig Kammerat til at sprede dem i hele huset, (alle rum skal indgå i testen). Tag bind for øjnene og prøv så at gå ud på badeværelset eller til køkkenet… Det er ikke tilladt at hyle op eller brokke sig, da det jo kan vække et barn om natten…

Supermarkedstest

Lån et eller to mindre dyr, (geder er bedst) og tag dem med i supermarkedet, helst det lokale. Hold hele tiden øje med dem og betal for alt hvad de ødelægger eller spiser…

Påklædningstest

Skaf dig en stor sur og ikke mindst levende Blæksprutte. Prop den ned i et lille indkøbsnet og sorg for at alle armene bliver indenfor…

Madningstest

Køb en stor plastickande til mælk. Fyld den halvt op med vand og hæng den ned fra loftet i en snor. Sæt kanden i svingninger og prøv nu at hælde skefulde af gennemvæddet havregryn ned gennem tuden på kanden, mens du leget du er en flyvemaskine. Når du har gjort det og kanden er færdig madet, kan du som prikken over iét hælde det resterende indhold af kanden på gulvet…

Nattetest

Forbered dig ved at sy en stofpose og fyld den med 4-5 kg. Sand. Kl. 15.00 tager du posen i armene og begynder at valse rundt på gulvet med den mens du nynner. Dette fortsætter du med til kl. 21.00. Her ligger du posen fra dig og sætter et ur til klokken 22.00, hvor du igen fatter din pose med kærlighed og synger alle de sange du kender. Digt ud over det 10-12 nye sange, dem skal du synge til kl. 04.00 om morgenen. Stil nu vækkeuret til kl. 05.00 her står du op, laver morgenmad. Dette gøres hver dag 5 måneder i træk… Glem ikke at se glad ud…

Kreativitetstest

Tag en æggebakke. Lav den om til en alligator ved hjælp af en saks og en bøtte grøn maling.

Tag så en tom toiletrulle og lav det om til et flot julelys, du må kun bruge tape og et stykke sølvpapir. Tag til sidst en tom mælkekarton, en bordtennisbold, en tom cornflakes æske og et par tændstikker. Af det skal du lave en tro kopi af Eiffeltårnet…

Biltest

Glem BMW ’en – køb en stationcar. Tag en isvaffel og læg den ind i handskerummet og lad den ligge der. Find en mønt, put den ind i bilens Cd-spiller. Køb en økonomi pakke småkager og mas dem ned i bilens sæder… Så er bilen klar !!!

Test fysikken hos kvinden

Lån eller køb en stor sækkestol og hæft den fast foran på dit tøj. Lad den sidde i ni måneder. Efter de ni måneder klipper du et lille hul i sækkestolen og lukker 1/10 af sækkestolens indhold ud. Resten lader du sidde… Hvis du er heldig kan du med jævne mellemrum lukke lidt indhold ud… Næste gang du bliver gravid hæfter du bare en ny udenpå…

Test fysikken hos manden

Gå ned på det nærmeste apotek. Læg din pung (pengepung) på disken og sig til ekspedienten at han bare selv skal tage… Gå nu videre til det nærmeste supermarked. Lav en aftale med dem om at din løn bliver overført dertil hver den 1. i måneden…

Når du nu er der så køb en avis med hjem og læs den i ro og mag. FOR SIDSTE GANG…

Til sidst

Find et par der allerede har et eller flere små børn. Fortæl dem i timevis om, hvordan de kan forbedre disciplinen, tolerancen, toldmodigheden, pottetræningen og barnets bordmanere. Læg vægt på at de aldrig bør lade deres børn løbe løst omkring. NYD AFTENEN –DA DU ALDRIG IGEN VIL HAVE ALLE DE RIGTIGE SVAR !!!

Er du klar til at få et par børn, følger fremgangsmåden her…

Sådan laves Babyen…

Man tager et styks sund og fornuftig kvinde med begge ben på jorden. Hun tilsættes et æg og en eller to sædceller og stilles til hævning i 8 uger…

8 uger efter tilsættes:

2 spande tårer
300 g uligevægt
4 latterkrampeanfald
2 spsk. rørelse
5-10 hysteriske anfald (gerne flere)
2 kg. træthed
1 kg. Kvalme
300 g uren hud.

Det hele æltes godt sammen, til kvinden er godt slatten. Stilles til efterhævning i 7 mdr. ca. Husk at se til kvinden mindst en gang om ugen, hæver hun ikke som hun skal, kontakt da egen læge..

Forløber hævningen som planlagt, tilsættes en af følgende ingredienser med ca. 10 dages mellemrum. Rækkefølge og mængde efter behag…

Halsbrand
Læg kramper
Hud kløe
Hæmorider
Søvnbesvær
Forstoppelse
Ændret eller helt ophørt sex lyst
Ømme bryster
Åreknuder
Blodsprængninger
Strækmærker
Bækken smerter

Eftersom kvinden selv er varmeprodusserende er det ikke nødvendigt med bagning i ovn…

Efter 9 mdr. er der klar til servering, men først skal mesterværket løsnes fra formen. Bliv ikke overrasket hvis det tager mange timer, det er helt normalt….

Et lille tip !!!

Fortæl hyppigt kvinden at hun selvom hun mærker ændringer i spisevaner, sexliv eller mangel på samme, nattesøvn, energi psyke, kropsfacon eller i hendes forhold til manden, naturligvis skal leve som hun plejer at gøre hvad hun synes er det bedste… Dette giver som regel det bedste resultat…

Tillykke …..
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

BJ
Den er lidt lang men den er sgu meget goGrin

MVH.BJ

roald
overdrivelse fremmer forståelsen, ellers meget god

Payanak
Grin 555555555

prasat
vi har sådan en lille en på 11 måneder og gud hvor er der mange ligheder.
så mig selv i mange af situationerne, specielt den med maden og flyvemaskinen.
og både konen og jeg har haft rygproblemer siden han var et par måneder.
og jeg har sku også digtet div vers på sange når man er løbet tør. gud hjælpe mig hun vil have en til, og det skal være en pige.

prasat

quickmouse

meget sødt ik´sandt Wink

også meget søde som lidt størrer Wink
Redigeret af quickmouse d. 14/03-2009 08:38
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

kennet
Det lyder som om du har børnWink Den rammer sådan nogenlunde den marathon distance, det er at have børn......Vi har 2, en på ca 2 år og en på 4 uger.....så jeg går ud fra at vores liv bliver normalt efter ca 18 -20 år.

Det positive ved det er; at man lære at tage meget let på ting som ødelagt sofa og gulvtæppe m.m.....

hamster01
så vent til di skal låne bilen GrinGrin
mvh
hamster

www.lapetitbankok.dk
Spring til debat: