Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
Billige flyrejser???
|
|
Anders21 |
Lagt på d. 06/03-2009 18:05
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 68 |
Hey DTW brugere nu har jeg været i Thailand to gange, er faktisk lige kommet hjem derfra efter en 6 måneders lang rundrejse dernede fra men ja mit spørgsmål til jer andre der bruger siden her: Hvor finder i jeres flyrejser derned??? og hvad er de billigste priser i må slippe for at komme derned?? sidste gang måtte jeg slippe for en 9.000 kr for en retur billet til og fra Phuket, dog med Thai Airways.. men ville hører om der er nogle der kender nogle hjemmesider eller andre steder hvor man kan få billetter lidt billigere??? jeg vil gerne afsted igen til sommer, så kunne man spare lidt på rejsen ville man jo have lidt flere lommepenge dernede håber i kan komme med nogle guldkorn Anders |
|
|
Kent26 |
Lagt på d. 06/03-2009 18:22
|
Øvet medlem Antal indlæg: 163 |
Kig her: http://www.dansk-...orum_id=33 |
|
|
splitgear |
Lagt på d. 07/03-2009 00:23
|
Begynder Antal indlæg: 5 |
Jeg købte her i februar hos my travel tango (kun Flybillet) til phuket i juni (skal flyve med Thai) og betalte 5400 kr
splitgear
|
|
|
pigalle |
Lagt på d. 07/03-2009 01:33
|
Øvet medlem Antal indlæg: 236 |
Prøv at søg på denne side. http://www.travel...letter.cfm |
|
|
Seka |
Lagt på d. 07/03-2009 08:38
|
Begynder Antal indlæg: 18 |
For at finde den rigtige pris på en flyrejse skal du følge med i diverse på eks. DTW. Du skal prøve at "booke" med forskellige afrejse tidspunkter på eks. SAS hjemmeside. Ring til nogle af de mindre thailandske rejsearrangører, der ofte har tætte relationer mod personalet i Thai Airways. Med andre ord, du skal shoppe lidt rundt. En flybillets pris afhænger jo af udbud og efterspørgsel. Er der uro i Thailand falder prisen. Stiger oliepriserne, ja så er det modsat. Du skal også gøre op med dig selv om du skal have flexibilitet i billetten, eller være 100% låst. Når du har føling med dette, så kan du spotte det gode tilbud og slå til. Ligesom med så meget andet i livet! Priserne for en billet til Bangkok kan i juni fåes ned til 4500 - tror jeg - for det er en måned siden jeg shoppede rundt og fandt min. |
|
|
BJ |
Lagt på d. 07/03-2009 10:47
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Anders21 skrev: Hey DTW brugere nu har jeg været i Thailand to gange, er faktisk lige kommet hjem derfra efter en 6 måneders lang rundrejse dernede fra men ja mit spørgsmål til jer andre der bruger siden her: Hvor finder i jeres flyrejser derned??? og hvad er de billigste priser i må slippe for at komme derned?? sidste gang måtte jeg slippe for en 9.000 kr for en retur billet til og fra Phuket, dog med Thai Airways.. men ville hører om der er nogle der kender nogle hjemmesider eller andre steder hvor man kan få billetter lidt billigere??? jeg vil gerne afsted igen til sommer, så kunne man spare lidt på rejsen ville man jo have lidt flere lommepenge dernede håber i kan komme med nogle guldkorn Anders Prøv disse søge maskiner MOMONDO - SuperSaver eller TANGO(My Travel) Held & Lykke Siste år Købte jeg dirkte hos Thai Airways Afg.d.4/4 Ank.d.4/6 pris 6480kr t/r I år flyver jeg også med Thai Airways men har købt billetten hos Profil Rejser med Afg.d.10/4 Ank.d.1/5 pris 7430kr t/r Men priserne på det siste har varieret helt vildt der har været kanon billige billetter/rejser til salg og det er åbenbart ikke helt forbi endu. Men jeg bestilte allerede min billet i starten af Januar, så jeg har desvære ikke kunne benytte mig af de tilbud der har været MVH.BJ |
|
|
kenneth |
Lagt på d. 07/03-2009 12:22
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 58 |
Hey. Kolla här www.thailandresor... Och det är svenska Zlothy. MVH. Kenneth |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 07/03-2009 12:46
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
jeg har altid købt min rejse på travelstart.se den er svensk men kursen er jo go for tiden så det skulle du nok kunne spare lidt på.. også selv om du skal rejse fra kbh. du får ca 1.5 kr for hver danske kr du smider Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
kwan_nico |
Lagt på d. 07/03-2009 13:21
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 41 |
har lige købt Thaitravel afgang 16/3 til 16/4 pris 5373 med thai. Mvh. Bjarne |
|
|
Frank |
Lagt på d. 07/03-2009 14:49
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
To bekendte fra Sverige som vi skal rejse med har just købt billeter hos Thai fra København til Bangkok retur afgang 18/5-hjem 18-6 for kroner 6.500. Svenske kroner altså. Nå - man skal ikke græde over, at man selv endte med billetter hos SAS til 4.517. Der er stadig billigt - selv om man foretrækker Thai. Jeg tror aldrig, at jeg får så billige billetter igen. |
|
|
Charlies |
Lagt på d. 07/03-2009 15:25
|
Begynder Antal indlæg: 3 |
Har d. 2 Marts købt billet til BKK d. 8 August for 4500 med Thai. MVH Johnny |
|
|
Anders21 |
Lagt på d. 07/03-2009 20:17
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 68 |
jkeg siger tak for de mange gode hjælpende inputs fortsat god weekend |
|
|
Lagt på d. 07/03-2009 20:26
|
|
Begynder Antal indlæg: |
Fik det link af Kenneth for lang tid siden og har lige købt biletter der. Stocholm -BKK-Krabi med thai airways, retur, 19/4 til 8/5 6675 Svenske kroner. Redigeret af d. 07/03-2009 20:27 |
|
|
roald |
Lagt på d. 07/03-2009 23:27
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 873 |
Billige flybilletter fra Danmark til Bangkok (fundet for nyligt) Fundet af en anden forbruger inden for de sidste 24 timer. Priserne er i DKK inkl. skat per voksen. Ruter april maj juni Billund - Bangkok DKK 3598 - DKK 4597 Bornholm - Bangkok - - DKK 6877 Karup - Bangkok DKK 3807 DKK 4612 DKK 5901 København - Bangkok DKK 3636 - DKK 4247 Aalborg - Bangkok DKK 4604 DKK 4604 DKK 5431 Aarhus - Bangkok DKK 6259 DKK 5424 DKK 6251 Find billige flybilletter Billige flybilletter fra Aalborg til Bangkok [url]www.budjet.dk[/url] flyprice flybilletter til Bangkok Intl fra Aalborg [url]www.flyprice.dk[/url] GoLeif flybilletter til Bangkok Intl fra Aalborg [url]www.goleif.dk[/url] MrJet flybilletter til Bangkok Intl fra Aalborg [url]www.mrjet.dk[/url] Rejsefeber flybilletter til Bangkok Intl fra Aalborg [url]www.rejsefeber.dk[/url] Seat24 flybilletter til Bangkok Intl fra Aalborg [url]www.seat24.dk[/url] SkyToursDK flybilletter til Bangkok Intl fra Aalborg [url]www.sky-tours.com/index.php?lang=dk[/url] Supersaver.dk flybilletter til Bangkok Intl fra Aalborg [url]www.supersaver.dk[/url] Travellink flybilletter til Bangkok Intl fra Aalborg [url]www.travellink.dk[/url] TravelStart flybilletter til Bangkok Intl fra Aalborg [url]www.travelstart.dk[/url] FinnAir flybilletter til Bangkok Intl fra Aalborg [url]www.finnair.com[/url] http://tv2.da.mom...09&forside Har rettet dine link så de blev aktive Admin. Redigeret af John d. 08/03-2009 07:48 |
|
|
bimmelim |
Lagt på d. 08/03-2009 08:25
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 571 |
Priser på flyrejser er helt bestemt nedadgående. Jeg tror de fortsætter nedad i et stykke tid endnu pga. finanskrisen. |
|
|
Lagt på d. 08/03-2009 09:10
|
|
Det ved jeg ikke bimmelim jeg har lige prøvet og søge på den dato jeg har købt billet og der koster en billet med thai 10446 kr. Den tur gav jeg sidste år 7600 kr for, og i år har jeg så købt for den samme dato i oktober 6247 kr godt nok med austria med en mellemlanding. Men det kan jeg sagtens leve med, og efter hvad jeg høre skulle det være et godt selskab austria. Ps Fandt også lige en tur med sas til 7163 kr men det var med en mellemlanding i wien tror jeg det var. Men ok det skod firma til sas vil jeg for alt i verden gerne undgå, dem kan man sammenligne lidt med aoro plot. Redigeret af d. 08/03-2009 09:31 |
|
|
Frank |
Lagt på d. 08/03-2009 09:58
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 2141 |
bimmelim skrev: Priser på flyrejser er helt bestemt nedadgående. Jeg tror de fortsætter nedad i et stykke tid endnu pga. finanskrisen. Finanskrise eller ej, så håber jeg stadig på billigere billetpriser. Billetprisen er stadig den første store udgiftspost, når man overvejer en smuttur. I hvert fald herhjemme. Men det er lidt tankevækkende at tænke på fx. SAS. Siden Jørn Lindegaard tiltrådte som administrerende direktør har SAS gennemført den ene svimlende nedskæringsrunde efter den anden. Og jeg har i det sidste år fløjet med SAS adskillige gange,hvor servicen var fuldt ud konkurrencedygtigmed andre. Ok - man skal nu selv betale for en øl mellem måltiderne, men alligevel. Hvordan det har kunnet løbe rundt tidligere er mig en gåde? Og når jeg så kigger på min returbillet til Bangkok, så kan jeg se, at den billige pris udgøres af kroner 1.867 til afgifter og kroner 2.650 til SAS. Det er kun kroner 1.325 hver vej. Maden og drikke bliver serveret to gange, og der sidder nogen foran og styrer maskinen. Vi flyver i 10-11 timer. Nordisk timeløn. Dem forrest i flyet er blandt de højst lønnede. Betale for hotel til besætning i Bangkok. For slet ikke at tale om fuel, vedligeholdelse af fly, afbetaling på fly osv. Uden at kende hele regnestykket, så har jeg svært ved at forestille mig, at billetprisen på København-Bangkok retur kan komme længere ned end kroner 4.000-4.500. Redigeret af Frank d. 08/03-2009 10:00 |
|
|
Django |
Lagt på d. 08/03-2009 10:32
|
Øvet medlem Antal indlæg: 229 |
Ja flyrejserne vil nok være nedadgående,men nok kun indtil det finder et naturlig leje. Så juster selskaberne på antal afgange som SAS jo lige har gjort. Jeg tror ikke, man vil se SAS og Thai gå ret meget under de 4500 i lavsæsonen. I Dec/jan/feb tror jeg ikke du vil se kampagner med de priser. jsh71 den pris lyder som om, du har bestilt langt ud i fremtiden.(julen) |
|
|
rollo |
Lagt på d. 08/03-2009 10:57
|
Begynder Antal indlæg: 15 |
Prøv E-ZY Travel TLF 36177717 / 36177715. Har købt 12/3-25/3 til 5200kr |
|
|
Lagt på d. 08/03-2009 11:55
|
|
Ja Django det er i oktober som jeg også skrev, men de 10446 kr med thai mon ikke det går ned i pris, det lyder godt alt for dyrt. |
|
Side 1 af 2: 12
Spring til debat: |