Se indlæg
Pattaya en gangsterby ?
|
|
BJ |
Lagt på d. 03/03-2009 17:21
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1067 |
Jeg vil nu også mene at det efterhånden er lige så farligt at gå på gaden i København. Danmark er godt med på det kriminelle mrked efterhånden. VH.BJ |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 03/03-2009 17:52
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
JackH skrev: ja jeg tror du har ret med det at ens opførsel og atitude gør en stor del af hvordan man bliver set på.bagerbager: Det er nok fordi du er et venligt og rart menneske, med en hel vognladning go' karma i bagagen Nu er jeg jo skabs-buddhist og temmelig okkult orienteret ovenikøbet, og jeg er sikker på at har man rigtig meget lort indenbords og i grunden er en skidt karl, ja, så skal det nok passe at man ryger ind i ballade. Det gælder sådan set både i Thailand, Danmark, og i resten af verden og universet... Lige tiltrækker lige, ikke? Så det er nok bedst jeg holder mig laangt væk fra Pattaya, og bliver her på 16. etage i The Big Mango. Der er også så dejligt langt ned til pøblen og al balladen JackH |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 03/03-2009 19:08
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
Hver eneste gang jeg er i thailand kommer jeg en tur til pattaya. nogen gange et par dage andre gange en mdr eller to. men jeg har aldrig oplevet nogen farlige eller trueende sittuationer. jeg tror det er hvad man selv opsøger og hvordan man selv opfører sig. jeg har aldrig boet omkring soi 1-2 men har opholdt mig (boet) i sidegader omkring soi burkao (eller soi 13 tror jeg den hedder) (eller lidt ved jomtien) og jeg går da hjem på alle tidspunkter af døgnet. og når jeg siger gå mener jeg gå. ikke køre taxi eller scotter. på mine gå ture rundt i pattaya har jeg da bevæget mig ud i nolge skumle bolig områder, men jeg har aldrig mødt (opfattet ) en trussel i natte billedet (eller tidlig morgen) men med samme opførsel i mende kan jeg gå ned af nørrebro, gågaden eller en tur i fields her i dk og føle mig mere usikker og nervøs for hvad der kan ske. og det er næsten på alle tider af døgnet. (og nej jeg er ikke nervøst anlagt, phykisk syg eller andet i den genre.) (ihvertfald ikke mere end resten af danmark) jeg føler bare tiden er blevet anderledes i dk og loven er vel skyldet ud i vandet nogen steder.. Pattaya gangsterby... Sikkert men der er alle rigtige storbyer vel efterhånden Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
Django |
Lagt på d. 03/03-2009 19:50
|
Øvet medlem Antal indlæg: 229 |
Hvis Pattaya er en gangsterby hvad er så København ? Det er jo det rene Wild West pt. /Glæder mig bare til min SP |
|
|
Djengis |
Lagt på d. 03/03-2009 20:35
|
Øvet medlem Antal indlæg: 293 |
Jeg rejser selv til Thailand (igen) på lørdag. Og kommer da til at tilbringe nogle dage i Pattaya. Jeg har været i Pattaya rigtigt mange gange nu og kan kun sige jeg aldrig har følt mig utryk der. Uanset om jeg har været alene eller sammen med venner/bekendte. Og jeg er efterhånden blevet hevet igennem nogle ellers meget lyssky områder - men aldrig følt mig utryk ved situationen. Jeg bor altid lige ved grænsen til Jomtien (da jeg holder til på Dongtan Beach om dagen) og det er nu dejligt stille og roligt der. Tager ind til byen - Suniee Plaza og Boyz Town for at se shows - og følger med mine thai venner hen til andre steder for at se shows eller feste. Pattaya er hvad man gør Pattaya til. Og hvad der sker med en er MEGET op til en selv. Er man imødekommende overfor thailand og dermed forsøger at forstå hvad man gør og ikke gør vil jeg mene man langt hen af vejen er sikret mod noget. Det samme gælder for de Nordiske storbyer. Der er da områder i alle de store nordiske byer jeg helst ikke opholder mig i. I pattaya er det Beach Road jeg holder mig fra - om dagen for at undgå de indiske sælgere - om natten for at undgå de fulde englændere. Samme med Walking Street - der er ok tidlig eftermiddag - men ellers holder jeg mig langt der fra. Og ærligt - gør de fleste der kommer til Pattaya jævnligt ikke det? Pattaya er ikke værrere end Bangkok eller noget andet sted. Det er bare at Pattaya stadigt har - hos mange - en negativ klang pga de skandaler der var for år tilbage med børne prostitution mv. Pattaya er mere end noget andet område i Thailand afhæning af turismen. (Ja ved godt Phuket og Samui også er - men de har noget reelt at tilbyde turister - Pattaya har sex, fest og ja... hvad mer?) Pattaya er vokset op til at blive en storby - 2-3 største by i Thailand på meget kort tid. Og en regional magtfaktor jo. Selv om nogle af de tidligere festaber (faranger) nu ønsker at ændre Pattaya - så skaber de stadigt intet som turisterne skulle komme og se efter. Ja der er nogle Zoo, parker osv - men i forhold til strande osv der findes andre steder lader Pattaya meget at ønske. Pattaya har så det de andre ikke har. Nemligt nattelivet - og en fantastisk sikkert natteliv. Ser man på hvor mange der kommer og hvor få der faktisk kommer til skade klarer de det meget godt. Det største problem er at medierne kun ser på det negative - og vi selv her på nettet taler om de negative historierr. For det er sku sjældent der er nogle der skriver positivt om oplevelser. Og ja . vi er mennesker - så det der er godt glemmer vi i første omgang - og klager bare højt over det der ikke var. Senere når vi husker det gode - glemmer vi at fortælle om det til andre - og det bliver i offentligheden til at der kun sker negative ting. De fleste her på rejser jo gerne til Thailand selv om vi ofte læser om bomber i thailand - uro i thailand - nye protester i thailand - flygtninge druknet efter at blive slæbt til søs i thailand - udlænning dræbt i thailand - selvmord i thailand. ALLIGEVEL rejser vi jo gang på gang der ned. Da vi VED at der bag om alt dette er et stort fredligt thailand hvor vi ikek føler nogle farer og hvor disse bomber - demonstrationer osv osv - ikke reelt er noget som vil påvirke vores ophold i Thailand. Så lad os dog få de positivt historier frem også! For der er mange - det er jeg sikker på! Og lad os undlade at bruge OCEANER af tid og energi på de negative. Mvh Djengis PS: Nej jeg siger ikke vi skal glemme de dårlige sider - men bare se BEGGE sider! Så vi også får alt det gode frem! Det gælder om at nyde livet mens man har det
|
|
|
Thai |
Lagt på d. 03/03-2009 22:36
|
Øvet medlem Antal indlæg: 166 |
Djengis skrev: Det største problem er at medierne kun ser på det negative - og vi selv her på nettet taler om de negative historierr. For det er sku sjældent der er nogle der skriver positivt om oplevelser. Ja vi mangler Manses positive,sjove og lidt naive fortællinger |
|
|
sank |
Lagt på d. 04/03-2009 02:27
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1131 |
Ja efter nu et ½ år i denne Gangster By skal jeg snart hjemtil Kbh. og er nu begyndt at se mig om efter styrthjelm og skudsikker vest jeg er virkelig nervøs nu efter et ½ år i fred og ro midt i Pattaya |
|
|
BJ |
Lagt på d. 04/03-2009 07:06
|
Det kan jeg sgu godt forstå der har været 50 skudepisoder indenfor den senere tid. MVH.BJ |
|
|
scanca |
Lagt på d. 04/03-2009 11:56
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 32 |
hej til alle jeg gangster der bore i pattaya min søster ankommer den 3/04 til pattaya skal bo på grand jomtien palace hotel og thai garden resort mig og konen og børn kommer fra korat den 10/04 og skal bo på mercure vi er ikke bange vi biver på hotelet no problem hygge alle jeg gangster |
|
|
Suk Rak Ning |
Lagt på d. 04/03-2009 12:22
|
Ekspert medlem Antal indlæg: 2610 |
Jeg ville nu ogsaa foeler mig mere utryg paa Negerbro, de er jo kraftedme ikke rigtig kloge de HA'er, AK 81 og diverse invandre-bander..........Saet saa den straf op og smid alt rakket ud af DK................
Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
JackH |
Lagt på d. 04/03-2009 14:49
|
Øvet medlem Antal indlæg: 436 |
Ja, jeg må indrømme at jeg vil foretrække Pattaya fremfor store dele af Danmark lige nu. Det er 20 års slap og eftergivende Radikal og Socialdemokratisk falden på røven for det "multikulturelle" samfund, vi nu ser det fantastiske resultat af... Porten til Danmark blev ca. 1984 slået op på vid gab til alle verdens fattige og fortabte (+ en hel del udspekulerede og arbejdssky muslimske klaner fra både nær og fjern..) Det hed kulturberigelse, har-har! Min bare r*v! Læs en leder i JP, de skriver osse uden filter: http://jp.dk/meni...620989.ece JackH Redigeret af JackH d. 04/03-2009 14:50 |
|
|
bagerbager |
Lagt på d. 04/03-2009 14:51
|
Øvet medlem Antal indlæg: 380 |
Suk Rak Ning skrev: det er da hårde ord......men hold helt ferie hvor er jeg enig med digJeg ville nu ogsaa foeler mig mere utryg paa Negerbro, de er jo kraftedme ikke rigtig kloge de HA'er, AK 81 og diverse invandre-bander..........Saet saa den straf op og smid alt rakket ud af DK................ |
|
|
VIP |
Lagt på d. 04/03-2009 15:53
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 567 |
JackH skrev: Ja, jeg må indrømme at jeg vil foretrække Pattaya fremfor store dele af Danmark lige nu. Det er 20 års slap og eftergivende Radikal og Socialdemokratisk falden på røven for det "multikulturelle" samfund, vi nu ser det fantastiske resultat af... Porten til Danmark blev ca. 1984 slået op på vid gab til alle verdens fattige og fortabte (+ en hel del udspekulerede og arbejdssky muslimske klaner fra både nær og fjern..) Det hed kulturberigelse, har-har! Min bare r*v! Læs en leder i JP, de skriver osse uden filter: http://jp.dk/meni...620989.ece JackH Har lige læst den anbefalede leder! Kan ikke siges mere tydeligt.... Alt det der med løftede pegefingre hjælper jo ikke en s.. Som skrevet i lederen<<<< det eneste sprog disse mennesker forstår, er deres eget. Altså kan du ikke indordne dig under forholdene... er det ud af vagten! Kulturberigelse: Ha'haaaaaha'haaaaa'ha'aaaaa >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
quickmouse |
Lagt på d. 04/03-2009 18:59
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1412 |
pattaya frem for indre Nørrebro, måske man skal indsætte Bubber & BS [img]http://i2-images.tv2.dk/s/25/10832125-c58bea5e5255acf99a4079f7e378fd70.jpeg[/img] is not a valid Image. jo, så er pattaya trods alt rolligere. [img]http://www.fatties-pattaya.com/images/Pattaya_Beach.jpg[/img] is not a valid Image. Redigeret af quickmouse d. 04/03-2009 19:07 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
JackH |
Lagt på d. 04/03-2009 19:30
|
He-he, det ender sgu' med jeg flytter til Patty... Op på 20. etage ca., så er der fre' og ro! JackH PS: Jeg synes ham Bubber (det mærkelige voksne barn...) sku' være blevet hjemme i badekarret! |
|
|
b_j3ns3n |
Lagt på d. 04/03-2009 19:48
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1899 |
viva liv og glade dage i thailand.. ud med skydegale tosser i danmark Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
JackH |
Lagt på d. 04/03-2009 20:15
|
Ja, jeg har også sat min ellers konstante kritik af "The Kingdom of Siam" på hold... Her er jo fredeligt, billigt, og altid godt vejr. Selv muslimerne er venlige og rare (Bangkok-øst) Desværre skal jeg snart en tur tilbage til "Danmarkistan" - og det bryder jeg mig absolut ikke om. JackH |
|
|
BJ |
Lagt på d. 04/03-2009 20:24
|
Pattaya er en skide fed by. så er det sagt Danmark Uhelbredelig. MVH.BJ |
|
|
kbh |
Lagt på d. 05/03-2009 19:13
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 46 |
Phun lak Thailand
|
|
|
torben mustang |
Lagt på d. 06/03-2009 10:55
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 81 |
Det lyder som en spændene by jeg har desvære aldrig været der men efter al hvad i skriver skal det sgu prøves. Hvor er det best at bo ???? Fuld fart fremad. [mail][/mail]
|
|
Spring til debat: |