Se indlæg
 Udskriv debat
Dansk-Thai Bar Guide
Hvorfor har nogle medlemmer her altid ondt et vist sted så snart der er et eller andet indlæg . vi havde forlænge siden et indlæg om at være posivtiv , det er endnu ikke rigtig sevet ind.

pdrhan
Så blev det sat på plads af administrator - tak , jeg har fået svar på om det var på kanten...;-)
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

prasat
som jeg ser web styrer siden i øjeblikket behøver du ikke spørge ind til om indlæg er på sin plads eller ej, hvis dette havde været over grænsen skulle han nok have grebet ind med det samme.
det virker på mig som om der er nogle der forsøger at give andre røde prikker ved at "stikke" dem, jeg syntes det er en underlig opførelse at have.

prasat

Weedy
Prasat skrev som jeg ser web styrer siden i øjeblikket behøver du ikke spørge ind til om indlæg er på sin plads eller ej, hvis dette havde været over grænsen skulle han nok have grebet ind med det samme.
det virker på mig som om der er nogle der forsøger at give andre røde prikker ved at "stikke" dem, jeg syntes det er en underlig opførelse at have.

prasat

Ja gir dig fuldstændig ret
????????

pdrhan
Ja - og så skal mudderkastningen vist stoppe...mht opførsel kan jeg komme med adskillige eksempler på "dårligere" opførsel herinde men lad det nu ligge og lad os komme videre i vognen......ha alle en rigtig hyggelig god dag!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Spring til debat: