Se indlæg
Ring billigt.. MÅSKE :-)
|
|
phitsanulok |
Lagt på d. 29/10-2008 16:44
|
Erfarent medlem Antal indlæg: 1054 |
Jeg har fået dette råd. Virker hos mig. MEN TEST LIGE SELV, KAN INTET GARANTERE, BARE ET RÅD JEG PRØVER AT GIVE VIDERE! :-) Det eneste du gør er: 1) Ring til : 32713072 (dansk nummer) (samme som voipdiscount bruger) 2) Så beder den dig om at indtaste nummeret du vil ringe til. (herefter siger den hvad det koster pr minut, HVIS det da ikke er gratis. Så ringer den til nummeret, og du betaler KUN for lokaltakst, dvs. opkaldet til 32713072 nummeret som er dansk. Dvs. hvis du i forvejen kan ringe gratis til fastnet numre i Danmark, så kan du rent faktisk ringe helt gratis til 36 lande. Ring helst fra fastnet, da det hos fastnet telefon er meget billigere at ringe til dansk fastnet numre. Jeg har afprøvet til Fastnummer i Thailand her sagde den 0,0 øre pr minut. Når jeg kigger på på telefonregning er opkaldet gratis, så her ser det ud til at virke. Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
Lars og Paew |
Lagt på d. 29/10-2008 17:45
|
Begynder Antal indlæg: 20 |
Hej Har lige forsøgt metoden, denne gang dog til mobil i Thailand.... ingen melding om afgift el. minut betaling. Testede metoden og ringede op til en bekendt i Ghana som ikke er gratis, det fik jeg besked på og at jeg skulle besøge deres hjemmeside, så ser ud til at virke.... tak for tippet :-) Med venlig hilsen
Lars og Paew Danmark [url]www.len-group.com[/url] [url]www.visa.skrivunder.dk[/url] [url]www.thai-syd.dk[/url] |
|
|
sn |
Lagt på d. 30/10-2008 01:37
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 92 |
det er det samme som Skype-In
sn
|
|
|
Anders Jensen Thailand |
Lagt på d. 21/02-2009 13:01
|
Lidt øvet medlem Antal indlæg: 43 |
virker det også på nogen måde hvis man er i thailand og skal ringe til danmark ? |
|
|
Jesper_Hein |
Lagt på d. 21/02-2009 13:31
|
Øvet medlem Antal indlæg: 112 |
phitsanulok skrev: Jeg har fået dette råd. Virker hos mig. MEN TEST LIGE SELV, KAN INTET GARANTERE, BARE ET RÅD JEG PRØVER AT GIVE VIDERE! :-) Det eneste du gør er: 1) Ring til : 32713072 (dansk nummer) (samme som voipdiscount bruger) 2) Så beder den dig om at indtaste nummeret du vil ringe til. (herefter siger den hvad det koster pr minut, HVIS det da ikke er gratis. Så ringer den til nummeret, og du betaler KUN for lokaltakst, dvs. opkaldet til 32713072 nummeret som er dansk. Dvs. hvis du i forvejen kan ringe gratis til fastnet numre i Danmark, så kan du rent faktisk ringe helt gratis til 36 lande. Ring helst fra fastnet, da det hos fastnet telefon er meget billigere at ringe til dansk fastnet numre. Jeg har afprøvet til Fastnummer i Thailand her sagde den 0,0 øre pr minut. Når jeg kigger på på telefonregning er opkaldet gratis, så her ser det ud til at virke. De har ændret nummeret til 69121455 - er der høj taksering på dette nummer, nogen der ved det? MVH Jesper คำๆเดียวที่มีหั้ยก้อคือ รัก
|
|
|
jpo |
Lagt på d. 21/02-2009 14:07
|
Meget øvet medlem Antal indlæg: 797 |
tja det koster det samme med voipdiscount, kun opkaldspris, saa mon ikke der er en graanse, dage man kan ringe saadanne. men lad os hore hvad andre siger. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
Spring til debat: |