Se indlæg
 Udskriv debat
Computernørder.
kimkingo
Hej I computernørder. Er det muligt at bruge windows xp købt i Thailand, på en computer i Danmark? Uden at man skal til at lave en hel masse om. Spørgsmål 2. kan man købe en chip eller lign. så man kan se film (dvd) købt i Thailand på en Dansk dvdafspiller?Smile

jesperfrb
Køb en billig DVD afspiller her i DK, de kan afspille stort set alt! Har selv en Denver fra Føtex, og den afspiller alt hvad jeg har købt over hele verden!
Grin
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Thai
jeg har lige købt en Philips HDD DVD afspiller, den kan afspille alle mine pirat DVDer som er købt i Pattaya Grin

Heino
Med hensyn til brug af win xp, burde der heller ikke være problemer med..
dog skal du jo have en kode med, men det er vel en orginal vi snakker om Smile

Måske lidt med æøå hvis det er på thai sprog..

kimkingo
Takker mange gangeSmile

Khun Tee
du kan ændre interface og programmer med en languepack som det er muligt at finde på nettet, hvis ikke nøglen er okay for opdatering kan den ændres inde i windows registreringsdatabasen. Det er muligt at finde nøgler på nettet som virker og det er som regl nøgler som er beregnet for studie/skole men det virker godt, jeg har selv ændret min gamle com til thai da fruen skulle have noget som virker ordentlig.Grin
John Jensen.

The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing

kro90
Hej kimkingo
Er din DVD-afspiller ikke kodefri, dvs. at den kun kan vise region 2 DVD'er kan du prøve at søge på nættet efter kodefri eller regionsfri og så navnet på din DVD afspiller. Det er typisk en række tal der skal tastes ind på fjernbetjeningen.
Kim

pdrhan
Khun Tee skrev:
du kan ændre interface og programmer med en languepack som det er muligt at finde på nettet, hvis ikke nøglen er okay for opdatering kan den ændres inde i windows registreringsdatabasen. Det er muligt at finde nøgler på nettet som virker og det er som regl nøgler som er beregnet for studie/skole men det virker godt, jeg har selv ændret min gamle com til thai da fruen skulle have noget som virker ordentlig.Grin

Nu er vi vidst ude i noget grå zone her......
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

kimkingo
Jeg tror jeg køber en ny til et par hundrede kroner. Det er nok det nemmeste. Men takker for svarene.Smile Har så lige et tillægsspørgsmål. Har købt nogle spil, i Thailand, til Nintenda wii, og de virker ikke i Danmark. Nogen som ved hvad man gør?SmileSmile

kro90
Nu kender jeg ikke så meget til en Wii, men tror at det samme gør sig gældende som ved en SONY PS2 / PS3 nemlig at der skal sættet en chip ind i systemet. Så her er du også nød til at trække på google for at finde oplysninger om at gøre din WII regionsfri. Når du køber dig en ny DVD afspiller så spørg lige om den er eller kan gøres regionsfri.
Forstår dog ikke at du vil købe dig en ny, har du søgt på google om den gamle kan gøres regionsfri ??
Her har jeg søgt på regionsfri medion DVD og første hit giver denne simple vejledning
Power on
Eject Loader
Press: SETUP
Press: 1 3 6 9
Press: Left 3 times
Press: Right 1 time
Now a new line (Version) appears.
Select this and choose region (0 = region free)

Kim

kimkingo
Nu har jeg ledt på nettet i 45 min, efter en måde til at gøre min Philips hts 3100 dvd afspiller regionsfri, og er ikke blevet klogere. Så jeg tror jeg må købe en nySad

pdrhan
kimkingo skrev:
Nu har jeg ledt på nettet i 45 min, efter en måde til at gøre min Philips hts 3100 dvd afspiller regionsfri, og er ikke blevet klogere. Så jeg tror jeg må købe en nySad

Prøv lige dette først:
http://www.videoh...s3100/7673

Open the tray, Press 99990 on the remote, Region 0 will appear on the left of the screen.

,ht spil til wii konsol skal du have den chipped - hvis du får den chipped kan du spille næsten alle spil hvis det er en PAL maskine skal du kun købe PAL spil da nogle NTSC spil har en update code i der vil gøre din wii næsten værdiløs hvis uheldet er ude....læs her http://forums.aft...cfm/523776
jeg har chipped min og den har givet masser af fede spil timer!! kan kun abefales men du skal vide lidt om hvad du har med at gøre...det kan blive en dyr dørstopper!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Vespa
Hvis du henter denne her, så kan du se dine film på PCer.

http://www.videol...
Thailand kan man ikke få nok af.

vkv.dk
kimkingo
Har lavet det, takker så mange gange. God weekend til alleSmile

gg
Det kommer an på om de film du køber i Thailand er regionskodede, og hvilke regioner din danske afspiller kan afspille.
Hvis det er piratfilm du køber i TH (det formoder jeg) så er det de samme film du selv kan finde på internettet og som har fået fjernet sin DeCSS encryption. Dvs at der ikke kræves decryption for at afspille den og ej heller er regionskodede. Dvs det kræves IKKE at du skal have en regionsfri afspiller til at afspille den, men bare en afspiller der kan afspille film uden regionskode. År tilbage var det et problem, men idag kan 99% af alle afspillere håndtere disse film. Så glem alt om at kigge efter "regionsfri".
Har du derimod købt originale film, er det højst sansynligt region 2 eller 3. Region 2 kan alle danskekøbte afspillere vise og region 3 kan de fleste også afspille.
Hvad angår afspilning af originale film på PC (regionsfri og decss encryption) vil jeg anbefale programmet DVDIDLE.

Spring til debat: